• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra København. Klar for en dag med nordiske kollegaer før Norwegian flyr meg hjem i kveld. Ha en bra onsdag du også!

God morgen fra et overraskende varmt Kristiansand. Ombord i SK204 for et lite hopp til OSL før det bærer videre med SK4743 til BRU. Førstegangsfarende foran gardina, men tror dessverre kantina må hoppes over (selv om det hadde vært gøy for en som aldri har vært der før).

Glad onsdag!

God morgen fra Flytoget. Ikke helt smooth start på reisen da Flytogapp'en ikke funket. Nesten sommertemperaturer i Oslo igjen, men får lite glede av det da dagen skal tilbringes i Stavanger. Tur retur i dag med SK, en Go og en Plus. Ha en fin onsdag, med eller uten sol

Sent from my iPhone using Tapatalk

Flott morgen i oslo nord/øst - 14 grader klokken 06:00 - det betyr sommertemperatur i Norge - og frøken vær sier opp mot 25 grader på Østlandet i dag - hvorfor reiser folk sydover i September :)

Ha en flott sommerdag videre.

Jan

God morgen fra Sandaker. 2-åringen insisterte på havregrøt til frokost, så da ble det havregrøt. Jobben kaller, uten at det som må gjøres i dag akkurat er favoritten. Grilling i kveld, men blir vel trolig og spise inne. Ha en fin dag

For første gang på tre dager har jeg ikke ligget våken i flere timer men våkna i løpet av natta. Har heldigvis legetime om to uker så da jeg kan notere ned detaljert. Men arbeidet kaller uansett så. Dårlig søvn tærer på psykisk og fysisk. Godt det et snart helg

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgen fra Farsund. Er ikke kommet lengre enn til frokost her på Rederiet hotell. Har hatt to montører i arbeid siden i går. De harde takene byr ikke dagen på i dag, litt senere går ferden ut for å se på fremdriften så får vi vurdere om ferden går hjem eller om det blir en natt til her.
Ha en fin fin dag :)

Morn fra studentbyen. Oppe i goood tid før forelesning 1015 men det overlever man. Kommer langt med kaffe til 2 kroner koppen. Ellers vil nok dagen gå med til å få noe python greier til å gjøre det jeg vil

God morgen fra toget. Ikke noe hjemmekontor i dag, men det er greit siden jeg er støl i ben og armer etter gårsdagens.

Tomt for kokosboller er det også.

Ha en fin en

God formiddag fra dumpa på Berger

Her har vi nok å henge fingrene i. Fant akkurat at min andre kaffekopp aldri ble drukket, men har blitt akkurat så kald at det smaker piss. Så da blir det vel å skaffe påfyll sånn etterhvert :)

I ettermiddag blir det første fotball trening på jr. Skulle ha vært på et par treninger allerede, men pga av diverse barnebursdager siste ukene så har det utgått (for alle på laget). Så da blir det spennende å se hva han synes om fotball. Selv er han nok verdensmester og mente han skulle møte på trening i landslagsdrakten. Jeg er litt usikker på om det viser hans fantastiske nivå (i egne øyne) eller muligens sannheten om landslaget....

Uansett, så legger jeg merke til at resten av høsten snart er ferdigbooket med diverse cuper, treninger og annet morro for ungene.

Ha en strålende dag alle!

S

Morn fra BKK.

Vaskemaskinen går, helsesjekk gjort på BNH, frokost/lunsj gjort, pakking påbegynt, relevante egne lagde (mentale) sjekklister er nesten fullført. Her begynner det altså å nærme seg hjemreise.

AOT kommer kl 18 lokal tid.
QR har med å være i rute.
Blir dårlig med sjampis i dag selv om det er tilgjengelig. Har rett og slett ikke lyst på. Nok er nok.

Hei-då

God formiddag fra Trøndelags svar på flytoget (lokaltoget til Steinkjer via Værnes) WF485 og WF488 i dag :-) Altså en tur på litt over 4 timer til Torp, snartur for å fly en tur med Dakota Norway :-)

Last edited:
God dag fra Oslo! Klamt og varm i dag. Ble så svett jeg trodde jeg var syk. Det trues med strandvolleyball etter jobb i dag. Tror ikke jeg har fysikk egnet til denslags, så tar heller på meg "Mitt Kjøkken Ruler"-forkle og tar hånd om grillingen og passer på at drikkevarene er i orden. Ha en fin onsdag, den tredje beste dagen i uka!

God formiddag fra Trøndelags svar på flytoget (lokaltoget til Steinkjer via Værnes)

Nå har vi også NSB her nede, og de kjører også til/fra OSL, så å sammenligne NSB med flytoget blir vel ikke helt riktig? ;)

Ellers god onsdag fra rett-over-vegen for learjet. Ny dag, nye umuligheter og alt det der. Begge sjefene er visst borte, men tror dessverre jeg må jobbe litt allikevel. Krysser også nok en gang fingrene for at noen kuler inni en maskin på Hamar lander i min favør i kveld. Har allerede bestemt meg for, at om jeg vinner 17. millioner, så skal jeg svelge i meg endringsgebyret på New York-billetten på over 3,5K (og nå er det sikkert en fare difference inne i bildet også, men pytt sann).

Ha en god en, med eller uten millioner på kontoen :cool:

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Skyet opphold og enda noen vindkuler som passerer. Posten er hentet og det er dags for lunsj i heimen. Amerikanske pannekaker, som egentlig var gårsdagens middag, men som måtte avlyses da en måtte rushe ut døra på kort varsel.

Etterpå skal vaskemaskinen sparkes i arbeid, mens jeg skal legge en slagplan for helgen. Spørs om det ikke er dags for et familieøkonomi-råd når vi kommer så langt.

Ha en fortreffelig en! :)

Last edited:
God formiddag fra Trøndelags svar på flytoget (lokaltoget til Steinkjer via Værnes) WF485 og WF488 i dag :-) Altså en tur på litt over 4 timer til Torp, snartur for å fly en tur med Dakota Norway :-)

Hils Morten A hvis han er skipper på Dakotaen idag.

G'morgen. Trøtt i hue etter gårsdagens Kraftwerk-konsert. Artig opplevelse, men noen publikumsfriere er de ikke akkurat. Ikke et eneste ord fra scenen.

Deilig utetemperatur for morgenkaffe og bikkjene løper glade rundt. Men nå er det vel på tide å bevege seg opp trappen snart...

God kveld fra Stavanger. Døgnvill har god burger. Radisson Blu beklaget at de ikke kunne oppgradere, men fikk iallfall litt frukt og kjeks.

Blir vel neppe noen oppgraderinger her før Atlantic er back in business.

be3a15d997c6aed1975dc6bf63c2959f.jpg

God kveld fra bussen til Melhus :-) Tur med Dakotan anbefales å jeg gir hele dagens tur fra takeoff til landing på Værnes terningkast 6, et par små forsinkelser på dagens flyvninger overleves. Dakotan fløy oss over blant annet Sandefjord og Larvik så fikk sett Color Viking, Superspeed 2 å mye mer :-) Hvis det blir flyshow andre steder i landet de neste årene så tar jeg flere turer.

Back