Glad onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Var det bare et blaff du hadde i går morges @fnate? Nå venter nest siste arbeidsdag før ferien. Ha en bra onsdag du også!

Riktig god morgen fra gate19, SVG. Om få strakser blir det ombordstigning på DY521 på tur til Oslo. I dag blir det et kort møte og fri på eftan. Værmeldingen for tigerstaden ser heller ikke dårlig ut, det passer jo bra da kvelden skal tilbringes ute på by'n
Ha en fin dag :)

God morgen fra Ris. Var det bare et blaff du hadde i går morges @fnate? Nå venter nest siste arbeidsdag før ferien. Ha en bra onsdag du også!

Ditto... siste regulære arbeidsdag før ferie.

Var et blaff igår. En time senere i dag, men føler meg allikevel helt forferdelig. Flyavganger før 8.30 er fullstendig terror.

Anyway... 22C på DY venter. Blir vel stinn brakke igjen... :(

Ha en fin en

God morgen fra Oslo nord - 14 grader og lett overskyet denne onsdag morgen - men nytraktet kaffe og opplagte ansatte så går dette som smurt.

Ha en god dag videre.

Jan

Mornings fra en av Ruters røde. Tjuvstart i ny jobb, men ny jobb betyr også ny reiserute, så må tilbake til det kollektive. I kveld blir det mere fotball EM og sikkert en god grunn til og ta meg en øl. Ha en fin dag

71dae490ad52af9ccb05af98bddc5453.jpg

Greetings fra Tananger

Her er det overskyet men ellers bra. 15°C borte på asfaltstripa, og det skal bli noen få grader varmere i løpet av dagen. Stor fare for at det blir en is på vei hjem idag.

Planen for dagen er lagt, om det blir som planlagt gjenstår å se men tviler på det.

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Berger

Her må noen holde fortet nede i dumpa mens Martin har ferie fra nabo'n

En rimelig hektisk uke, da en av kollegene er på ferie. Og alle mulige høvdinger maser som et uvær på diverse gamle saker (fra lenge før min tid) som skal ryddes opp i.
Hjelper ikke at en eller annen finanssjef i tyskland blandet seg også. Så da er det en stakkars sjel som må rydde opp etter at opptil flere avdelinger ikke har gjort jobben før. Herlig...

Eller så håper jeg at regnet holder seg unna ut dagen, så jeg kan få klipt plenen før jeg må leie inn en lokal bonde med traktor...

Ønsker alle en trivelig dag!

S

God formiddag fra Århus. På prosjektmøte i gråværet, håper det snart blir en skikkelig dansk frokost. Turen hit gikk med Sun Air og J328. Hadde nesten glemt hvor kult det er å fly med dette selskapet[emoji3] Nesten treretters (kjeks & rødvin til forrett...), roast beef og iskrem. Og rødvinen kommer fra en av sønnene til Claude Dornier som driver vingård i Stellenbosch. Sjekk Dornier flybåten på etiketten. Slikt blir man glad av! Ha en aldeles strålende onsdag[emoji106]
b133dc28a3e196547ec122996283ce8f.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Hønefoss. Gårsdagens sykkeltur påvirker ikke kroppen nevneverdig idag. Så all is good. Også går det mot slutten på oppholdet her, snart hjem til hverdagen som går kjapt over i ferie. Er det rart vi drikker Pepsi Max.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God onsdag fra Oslo. Ingen forsinkelser med NSB i går så alt gikk velg og bra for seg. Nå er det snart en hårklipp også avslutningssermoni for studiet, som jo blir litt småkleint da familie faktisk stiller mannsterkt opp i dag. Ja det inkluderer også bestefar. :spin Blir vel sikkert fotball og litt øl også i kveld.

God ettermiddag fra Oslo. Det er litt artig hvordan arbeidsmengden stuper 1-2 uker før skoleferiene starter. Det er jo ganske behagelig. Men nå starter jo ferien også her, så da blir det brått mer og gjøre. Og fra neste uke er det tilbake til gammel arbeidstid, 06-14 for flere uker. Det skal nok gå bra.

Ettersom gåkonkurransen er over, jeg havnet på en hederlig 20. plass av 23. deltakere - i antall kilo forflyttet ligger jeg nok i den andre enden av skalaen. :drunk: Sågar - kanskje man skulle unne seg en iskrem til kampen. Ha en fin-fin en !

Stor fare for at det blir en is på vei hjem idag.
Det ble det jammen :p

Planen for dagen er lagt, om det blir som planlagt gjenstår å se men tviler på det.
Hah! Tok ikke 10 minutter, etter jeg hadde skrevet det over, før det ble total omrokkering i planene. Og ikke bare for i dag, men for i morgen også... :headbang

Derfor drikker jeg Pepsi Max nå...

Dessverre så er det over 1 måned til ferie :cry:

Gratulerer til Island, ja! Det var spennende. Ronaldo slo endelig til, så får vi se om Zlatan også våkner. Messi turer i vei i kjent stil i Copa America, noe USA smertelig fikk merke i går.

Fri i dag .. vært i Gainsville med guttungen for at han skulle avlegge en eksamen, senere blir det en tur til vår norske dyrlege med katta hvis vi klarer å fange ham.

Solen skinner, men ikke umulig at det blir noen skrall i løpet av ettermiddagen.

Back