• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen alle sammen. Klar for en dag på messe med eksisterende og mulige nye kunder. Ha en fin dag du også.

God morgen fra Lillestrøm! Ny dag og nye muligheter. Midtveis i uka snart og helga nærmer seg etterhvert. Fått ordnet en del flyturer i det siste så vi kan få litt poeng i Eurobonus. Byttet fra Miles and More da Eurobonus er bedre for vårt reisemønster. Har allerede booket turer for mer enn sølvkort i EB så får vi se hvor langt jeg kommer på slutten av året. Første tur BGO lørdag.
Ønsker alle en flott onsdag innenlands og utenlands! ☺

God morgen fra Lysaker. Gate 26 i dag betyr at jeg kunne stå opp 40 min senere. Blir riktignok megaspurt på osl, folk bør ikke stå i veien når jeg jeg kommer. Og der kom det mld om avsporing mellom Sandvika og Lysaker....

Glad onsdag fra Lillestrøm . Surrete i hue etter hjemkomst fra SYD på søndag. + 10 timer. Hvordan blir dette , NYC til fredagen , - 6 timer ??: :headbang:drunk:

Hoy onsdag fra Sola, da er vi halvveis til helg gitt :)
Her har det i løpet av nattens mulm og mørke dalt noen få snøflak noe mer inne på prærien.
I går ble jeg utsatt for ransforsøk.
Et firma forsøkte å selge meg fem små vifter (750 m3/h) til den nette sum av 55 000,- kr
eks mva. Det blir jo f@en døtte meg billigere å reise til tyskland å hente dem selv...

Nå: morgenkaffe.

Ha en nice dag da :)

God onsdag morgen fra Nordlige del av Oslo - minus 5 grader - det nærmer seg blå himmel og bra start for Xgames i dag for Oslo.

Ser og hører at flyene som skal inn for landing på Gardermoen sine 01 baner - går stadig over meg på kontoret. Flott lyder å høre.

Jan

God morgen fra Oslo vest. Teller ned til dagens flyturer til Dublin. Avreise med SAS til AMS der jeg beregner god tid i gullstuen først. Satser på at innsjekk klarer å tagge bagasjen via AMS til DUB, der AER Lingus flyr oss videre. Ha en god dag alle!

God morgen fra gullstuen på OSL, hvor man deler lokale med store lokale med store deler av skilandslaget. Arvingen er i ferd med og tømme lokalet for havregrøt og etterhvert venter SK841 til ZRH. Videre med minibuss til Lech ved ankomst. Ha en fin dag

Ny dag, ny frokost på Monolitten på OSL. Rakk ikke påfyll i kaffen idag, så da når jeg ikke kaffeoptimum og må få meg noe mer på destinasjon - Kristiansand.

Hjem med PLUSnessclass i kveld. Regner med det blir kaviar og hornorkester, som seg hør og bør for en PLUSness kunde.

Ha en fin dag

God morgen fra Kokstad. Her er det tydeligvis fullstendig snøkaos i dag, med enorme snømengder som har kommet helt plutselig. Kaffekopp nummer 4 er nesten tom, og ellers er det en litt rolig morgen. Møte i byen om en liten time, så jeg får vel kjøre forsiktig siden det nok er svære brøytekanter og trafikkaos på veien.

God kveld fra rett vest!
Prøvesmakt den gamles middagsservering for klubben sammen med to i hvert ben og i morgen blir det kurs. Jadda. Hvem arrangerer kurs på en torsdag liksom.... Vi får se da :D
Ser ut til å bli en non-flight til Hafjell førstkommende og mye tyder på endringer i vårens øvrige program.

Ha en toppers vinterdag i morgen, det er klister som gjelder.

Back