• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
I allefall sier jeg det mange nok ganger til meg selv slik at jeg skal tro på det og tro på at jeg erfrisk igjen... Så i dag blir det i allefall en tur innom jobben og et større anbudsmøte... Utenfor er det slapsete og ikke mye igjen av vinteren vi hadde i helgen... Ha en ebdre onsdag - det kryper seg mot helg!

Replying to Topic 'Glad onsdag morgen...'

Jøss, trodde EB hadde forsovet seg i dag! Faktisk tidlig oppe selv i dag, da jeg var på julebord på MS Christian IV i natt. Det er jo deilig å klappe til kai kl 0700 etter en julebordsnatt til sjøs! Har funnet ut at det er lurt å holde seg vekk fra sinna-brusen på slike turer og satse på vin og øl i stedet. Da er det lettere å holde ut dagen på jobb etterpå!

En liten hvilestund venter far i ettermiddag håper jeg!

Fint å tenke på at jeg skal reise til Berlin i overmorgen!

BF:cool2

God morgen frå trevliga Ørsta!
Her er far oppe, så mor kan få kvile seg litt frampå. Prinsessa ligg i korga si og søv, dermed vert det forum, frukost og aviser på far..:)

Mårnings fra Frei! Her stiger sola akkurat opp over Reinsfjellet og himmelen er totalt skyfri...:) Har nettopp kommet fra legebesøk og fornyelse av legepapirene til PPL. Frisk som en fisk!! Og i kveld er det jobb igjen..., hei og hå!:up:

-5 i ATL og heldigvis klarvaer. I dag skal katta til vetrinaeren og faa sin aarlige sproeyte ... som vanlig er det jeg som har faatt selvmordsjobben.

Da ble det 8 timer på jobb alikevel...noe bronkitten ikke er særlig fornøyd med!!!

Og her er min dag. Ikke særlig å melde men bra med juletilbud i byen.

Attachments

• Bilde 242.JPG
    Bilde 242.JPG
    50.2 KB · Views: 15
Back