Glad onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen. Nå venter en del møter på kontoret før kursen settes mot København i ettermiddag i en B737. Håper på bedre vær i den danske hovedstaden enn det vi har her hjemme...men uansett så skinner solen alltid innendørs på diverse danske kroer... Ha en fin onsdag!

God onsdag morgen !! Godt å sove mer enn 5 timer... Kaffe i koppen, senere et par øl på Lompa. Så har man en ny tur å se fram til i februar. Man må nesten bare benytte turnusfri til å reise når både fly og hotell er så billig. Ble Praha fra Rygge med DY, retur tre dager etter til OSL. Ser ut til at mange hoteller i Praha opererer med halv pris for tiden.

God morgen fra Forus!

Da var atter en gang i dag og flyene i SVG Arlines begynner å bli airborne en etter en....

Vel, det blir vel det samme i dag og, og til å se på en del gamle saker og ting og hvordan dette kan løses.

MUlig det blir overtid i kveld, skal se om jeg ikke klarer å lure meg unna ;)

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Køben. Det gikk stort sett greitt fra Bangkok i natt, landet 0615. Kabinen ble hold iskald, så det må være en av de best IC-flightene jeg har hatt med SAS på lenge. Turen ble uebahagelig fra ca en 1 time før Moskva, da en av de andre i kabinen var en medisinsk pax med to pleire i følge og nerver og angst tok over fullstendig.

Nå er det bare en liten time med sardin-tuben til Flesland og så er man hjemme endelig.

-A

God morgen fra Kristiansand. På tide å komme seg på kontoret og hive seg over dagens arbeidoppgaver. En løpetur er planlagt i kveld, må bare finne en passende løype her nede. Ha en fin dag

Morgen fra Tananger

Har hadde man lyst til å snu seg rundt å sove videre da mobilen (les: vekkerklokken) ga lyd fra seg...

Men men, jobb idag også. "Mat" har man i "koppen" foran seg så mindre sulten blir man ihverfall.

ph-ndr: Er det du som hoster mbox.net?

Ha en fin dag forumister :)

God morgon från Uppsala,

På plats i läsesalen tidigt idag för att förbereda dagens lektion och lördagens examen. Det blir en hektisk månad framöver nu men jag tror nog att det skall gå bra till sist.

Det var mörkt på vägen hit och stora mängder regn är varslat under dagen. Borde väl vara dags för lite snö snart!?

Ha en fin onsdag!

Last edited:
'Gjeeeesp* G'morn fra Trondheim....

Litt trøtt idag, men det glir vel over. Blir besøk til "sjølingan" idag,med kaffe og kake ;)

Ønsker alle en strålende dag :) :) :)

God dag fra Hasle. Grått og kjedelig for n´te dag på rad. Og så har jeg trått over, og har dermed ufattelig vondt i den ene foten.

Men i kveld er det nostalgisk aften i Vinforeningen, hvilket pleier å bli en svært så hyggelig begivenhet.

God morgen fra MS Richard With. Er på vei til Hammerfest, for å rekke fly derfra videre til Oslo. Vi var tre kvarter for sen ut fra Havøysund, så nå begynner jeg å se litt mørkt på om jeg i det hele tatt rekker flyet. Hva er det med meg og Hurtigruten? Jaja, det er nå flott høstvær her oppe i nord i hvert fall.

God morgen! Grått og trist i Oslo. Har vært vanskelig å komme seg opp om morgenen i det siste, noe som resulterer i at arbeidsdagen strekker seg enda mer ut over kvelden enn den vanligvis gjør. ugh!

Ha en flott dag!

Og her på Fornebu er det faktisk blå himmel, etter en grå og tildels regnfull morgen.
Have a nice day !

God formiddag fra STO.
Dagens første møte er unnagjort, og det blir to til før jeg kan sette nesen mot Arlanda (helst i GOD tid før Medvedev skal ut og kjøre til samme flyplass (og det svenske politiet stenger E4 fra STO sentrum til Arlanda. Hvorfor ikke sende ham med Arlanda Express eller helikopter?? I går fikk ikke folk engang passere på gangbroen over (eller tunellen under) E4 ved Frösundavik). Hvorfor skal disse presidentene på død og liv reise på samme dag som meg (ser ut til at både Obama og jeg skal ut og fly fra OSL 11DEC)

G'morgen fra Alpharetta, hvor man slipper aa bekymre seg for hverken presidenter eller rushtrafikk. Annet enn at bikkja proever aa slaa meg i trappa, gaar det ganske fredelig for seg.

10 grader pluss - 94% luftfuktighet - det er like foer catfish'en svoemmer forbi vinduet her ..

God ettermiddag fra Sandvika,
Dagens prosjektmøte er unnagjort , det samme er lunsjen.
Andre økt idag går jeg løs på med krum hals.
Dagen startet allerede 05.00 så 8 timer ut i dagen er det tid for en kort pause før neste akt.
Turen over fjellet i morgentimen med SK4002 og LN-TUJ var heller urolig vestpå idag med frisk vind fra sørøst.
Med en av Tananger-skipperene bak rorpinnen gikk flighten selvfølgelig greit idag og.
Arbeidsdagen i prosjektet avløses av styremøte i en bedrift med påfølgende middag i kveld.
Jeg tror jeg tar returen tilbake over fjellet i morgen tidlig med SK4009 i steden for i kveld.
Ha en god dag forumister

Back