• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Solen skinner og det ser ut til å bli en strålende dag... Har ETA hos CK ca. 08.20 for utveksling av diverse flyrelaterte blader... Ha en bedre onsdag!

God Onsdag , snart "ordentlig" påske.

I dag begynner jakten på ny konebil.

Hennes favoritt , Polo...
Runner up: Yaris
Far's favoritt A3...

Vi får se ...

/Geir

Originally posted by P.A. VIKING

Far's favoritt A3...

Vi får se ...

/Geir

Kan det friste med ein Volvo 240 /89modell?
:biggrin

.....eller en Golf CL 1992-mod......??? ;)

Forøvrig har påskeregnet inntatt Tromsø...hurra for skiføret...

Originally posted by P.A. VIKING

Far's favoritt A3...

Vi får se ...

/Geir

ellers så jeg en nyrestaurert Fiat 500 i Aftenposten i dag til 90.000

God morgen fra Hamar og Vikingskipet hvor jeg skal tilbringe de ca 4 neste døgn. (Sammen med 5199 andre datanerder, spille-fjortiser og ymse annet)

Etter å ha cruiset ned Østerdalen i hastigheter som kunne ha fått gammel-lensmann i Rena til å snu seg i grava, så kom vi frem rundt 6 i morgest. (Litt trøtt nå ja..)

Kommer forøvrig til å skrive her under arrangementet;
http://www.dagbladet.no/weblogg/gathering/

God Påske!

Ble en bra fangst hos CK i dag tidlig...nok kaffe hadde han også. Nå er det skikkelig påske...

God morgen !

Da var ungene lagt og kona sendt på jobb, så da er det endelig fredelig i huset. Mildvær i Alta i dag. Rundt 0 grader etter en periode med kaldere vær.

God grytidlig ettermiddag fra landet i Bærum. Her lades det opp til tur til Teknisk Museum med fem gutter mellom ett og tre år (!). Må huske å ta med øreplugger - jeg har allerede et snev at hørselsskade etter år på flyplass, så her tas ingen sjanser!

Ikke maksvær, men bra nok i lange baner. "Bypåske" er supert - det er så stille og deilig her nå når nabolaget har reist avgårde til Gol, Hemsedal, Hafjell, etc. :)

God morgen fra Lysaker :)

Stille og rolig som i går, dette blir en laaaang dag på jobb. så er det frii helt til og med mandagen :)

Snedekte fjell er synlige i alle retninger - en ny vakker morgen her i Seattle!
Sitter ombord i fergen med nytrukket Peet's Coffee i SEAspotter-koppen og hoerer paa 107.7The End - byens 'alternative' radiostasjon. Nytt band paa .. Kaiser Chiefs .. hoeres lovende ut, tror jeg skal skaffe meg CD'en .. den og den nye til Beck.

Regner med en kort dag paa jobben .. bare tre uker igjen saa jeg gir egentlig f... .. gjoer det jeg skal og ingenting mer .. gaarsdagens evenement i retten var interessant .. ble skikkelig krosseksaminert av forsvareren, men jeg klarte aa faa folket til aa le naar han viste meg en diger koffert og spurte om det var mulig at idioten kunne ha hatt den med seg som haandbagasje ... Store glis fra anklagerbenken.

Blir muligens litt tid ved gjerdet ved BFI idag .. 777'en er ute og flyr omtrent daglig naa og nummer to skal ogsaa snart vere paa plass, saa kanskje det blir noen nye 777-bilder idag .. ??

Back