Glad onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God ettermiddag. Her er det fortsatt drittvaer og jobben jeg har er drittkjedelig! Og Liverpool er noe dritt i dag ogsaa

En skikkelig drittdag med andre ord ;)

Haaper din er bedre..

Stiller ikke med noe B-lag i dag, saa man kan jaggu lure hva det er de driver med naar de faar deng av Tottenfjoes

Stiller ikke med noe B-lag i dag, saa man kan jaggu lure hva det er de driver med naar de faar deng av Tottenfjoes

Hehe - den svir vel litt eller hva Tommy :D

Du vet hva de sier - the sun even shines on a dog's ass sometimes :p

Denne dagen begynte dårlig på jobb i Hamburg, men etter rikelig med børst i Senator loungen og nå med en kald en og Spurs ledelse anser jeg meg selv som relativt lykkelig.

Da er jeg kommet hjem igjen etter å ha seilt opp fra Kiel i natt. Rakk såvidt 1435 avgangen til KRS fra OSL. Flytoget hadde signalproblemer, så da ble det taxi som kjørte fra Oslo S til Oslo G på 23 minutter. Det hadde jeg aldri trodd, men det gikk! Og jeg rakk flyet. Og godt var det for i kveld er det tåke på Kjevik og dermed stengt.

Merkelig å komme inn til kai i Oslo i dag, kikke opp i Holmenkollåsen, og ikke se hoppbakken der oppe. Akk ja! Det er nok derfor jeg drikker!

BF:cool2

God stemning på WHL idag. Er vel andre gangen på kort tid nå. Ingen store talenter å se på Liverpool iallefall. Godt å slippe å se Captain Dive på bana :) Men godt dere tok Keane...

Hm, nytt forsøk på døgnrytme, så legger meg nå(ikke for det, vi har sett web-TV de to siste timene) - og planer om morgenmesse(!!!) i morgen tidlig. Ingen midler kan unnlates, selvom jeg tror det er så enkelt som at jeg har for mye tid på hånden. Det hjelper nok heller ikke at samboeren har like fucked up døgnrytme. Martin, alt vel på din front?

Back