Glad onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag - nye muligheter... Gårsdagens forestilling på Oslo Nye var utrolig bra... Spellemann på taket anbefales!!! Nå er det tidlig på jobb for å forberede dagens møter... ha en bedre onsdag - det drar seg mot nok en laaanghelg!

Og god aften fra Seattle. Retur til Chicago kl 0600 i morgen tidlig, må nok opp kl. 0415, ja..:huh:

Hamna shida fra bushen i Tanzania! :)

(og for de som ikke kan swahili'en sin så er hamna shida den tanzanianske varianten av hakunan matata)

Da skal vi se om vi får reparert en dusj så de blir mindre spenning i å dusje, og om jeg får kommet meg opp i byen og handlet noe mat og sånt i dag. Ellers er det bare IT-problemer så langt øyet kan se. :)

Ha en bedre dag! :)

-A

God Morgen fra Asker. Satt å gjorde noen gamle lekser som skulle vært ferdig forrige uke og tok tilfeldigvis turen innom scanair.

Mikael

God morgen fra Paris. Sitter og gaar igjennom en roed mur av emailer. Snart er det frokost, og saa gaar ferden videre til Budapest.

God morgen fra København. Nok en strålene dag som skal tilbringes foran dataen med oppgaveskriving. Forhåpentlig er jeg produktiv nok til at jeg rekker en løpetur før den store finalen. HEIA LIVERPOOL:clap

God morgen.Etter sen ankomst i heimen etter en Oslo-tur i går går formiddagen med til noen hjemlige sysler. Så en ettermiddag på kontoret før turen går til Stockholm i kveld. Er inne i en lang stim av reiser nå, som ikke synes å ha noen ende. Men, bare en måned igjen til det er ferie :lol:

Ny dag i Bergen, med nye muligheter, men ingen mulighet for ein regnfri dag her lengre....

G'onsdag fra Holbergs plass. Føler meg ordentlig voksen nå - kjøpte min første gressklipper (!!!) i går! Gjett hva jeg skal gjøre på fredag!! Ellers blir det hyggelig lunch med gamle kolleger i dag, og jeg skal gjøre byen utrygg i den lille rosa GO-bilen!

Originally posted by CK

G'onsdag fra Holbergs plass. Føler meg ordentlig voksen nå - kjøpte min første gressklipper (!!!) i går! !
Det var ikke tilfeldigvis denne? http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=5376

Bauhaus hadde den modellen også, men det var så dårlig klippebredde på den.:cool:

God morgen fra Lilleaker,
Fin morgen , men litt kjølig for årstiden kanskje.
Håpet er jo at det kan bli noe varmere utover dagen.
Travel dag i prosjektet og det er ikke problem med å få tiden til å gå her nei. Trenger egentlig et par timer til i løpet av en dag.
Ha en god dag.

Da sitter jeg endelig ved B25 paa CDG2 ... FOR en moekkaflyplass!! MA aapnet sjekkin halvannen time foer avgang og da sto det naturlig nok en anseelig mengde mennesker rundt skranken. Jeg plasserte meg strategisk og endte som nummer to i koen paa Business Class skranken. Guttungen som sjekket inn, mumlet noe om at jeg skulle stille meg i koe paa turist, men med Gullkort i Skyteam og Air France codesharebillett, sto jeg paa mitt. Jeg vant.

Security er ogsaa et kapittel for seg .. disse gutta trenger et kurs av TSA i hvordan store volum av pax skal haandteres. Det gikk saa tregt, saa tregt, og det var heller ingen plass til for aa 'hjelpe' ved aa ta ut laptop og putte jakke og sko i plasttrau foer det var min tur.

Takset akkurat en smaagris inn paa parkeringen - med litt flaks blir det kanskje til og med avgang paa rute!

Da var det klart for middag ... har ogsaa siktet ut et par potensielle lokaler for kampen ... jeg er klar ...

Attachments

• pondus.jpg
    pondus.jpg
    109.6 KB · Views: 1
God dag fra Lilletorget. I nabohuset er det Clinton som holder hus. Men holder meg heller med en ekstra TV-skjerm for å se god italiensk fotball..:cool:

Originally posted by AirbusTero
Men holder meg heller med en ekstra TV-skjerm for å se god italiensk fotball..:cool:

Jøss, skal du sitte å se på opptak av gamle Italienske seriekamper på en dag som dette:question: :p

WALK ON! WALK ON! :YES :cheers:

Jaså, trukke du er så kjepphøy om drøye 3 timer. For da har Milan kjørt over et Liverpool som spiller like spennende angrepsfotball som Hamkam...Her tenker de forsvar for alle penga :lol:

Jaja ... saann kan det gikk ... Sorry Tommy ...

Bivaanet kampen paa Pondus Pub avd. Budapest - komplett med Jokke, stygge damer og en servitrise som var skremmende lik Turid Laila .... oioioioioioi......
puban var ganske noeytral - observerte hverken engelskmenn eller italienere, men stemningen var hoey likevel.

FAEN!

...det eneste positive må være at nå får jeg faktisk gjort noe imorgen, imotsetning for 2 år siden da det er enkelte svarte øyeblikk fra den kvelden:angry:

Back