Glad onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart på Flybussen til OSL og så to dager i deilige København. Ha en bedre onsdag du også.

Seriøst... du er ikke klok. Dette er tidlig. Men du skal ut og reise så. God tur.

Morgen fra Lillestrøm. Trodde forkjølelsen var på vei over i går, men våknet Istad med skikkelig hoste, feber og vondt i halsen igjen. Nå har jeg fått litt Aspirin, vann og nøtter så det har roet seg.

Så da får jeg surre meg tilbake mot senga mens EB drar til Køben.

Blir tatt ikke kontor på meg i dag heller da. Ha en fin en.

Morn fra havet. Litt nærmere Walvis Bay enn i går.

Fikk flybilletten hjem for neste uke.
Det blir QR som ønsket. Ser mitt snitt til å svi av noen poeng før eg mest sannsynlig avvikler hele medlemskapet i den ikke så privilegerte klubben deres.

Nå, vakt handover og kaffi

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra Hvalstad. Julekalender til eldstemann er en dårlig ide, nå har han jo motivasjon til å stå opp ennå tidligere. Så da sitter vi her, klare til å dra, men må ennå vente til barnehagen åpner. Ha en fin dag

God litt sliten morgen fra Bergen - egentlig en fin by og farlig mye god mat og drikke.
Blir godt å komme seg hjem og bytte ut regntøyet i kofferten med badetøy å få noen timer hjemme før årets nest siste Dubai-tur starter i morgen tidlig.

Seriøst... du er ikke klok. Dette er tidlig. Men du skal ut og reise så. God tur.

05:30 står klokka mi på hver dag for å komme meg på jobb til 07:00... Sånn er det med 1 times reiseveg én veg.
Men akkurat nå er jeg sykemeldt så slipper det :p

Snø i Trøndelag, for første gang i år... folk kjører som om de aldri har sett snø før, busser og lastebiler sklir av veiene. Merkelig at det skal være slik hvert eneste år.
Tok toget til jobb, toget var forsinket, men skle ikke av sporet. Var fint å se ned på køen på E6 med en kopp kaffe i hånden :)

Ha en flott dag alle sammen!

God morgen fra Skottland :)

Det er den tiden på året man kan høre lyden av isskrapene utenfor soveromsvinduet, og man smiler og er glad at bilen står innendørs. Lite is nå de neste dagene, mest regn og vindfullt.

Må vel tenke på noe indretjeneste og julesjau i løpet av dagen....eller bare finne på noe annet unyttig.

Ha en fin onsdag folkens! :)

05:30 står klokka mi på hver dag for å komme meg på jobb til 07:00... Sånn er det med 1 times reiseveg én veg.
Men akkurat nå er jeg sykemeldt så slipper det :p

Klokka er som Richters skala. Forskjellen mellom 0440 og 0530 er radikalt større enn 0530 og 0620 ... God bedring, forresten!

Ble danset på litt før 0600, så da var det ingen nåde. Nå er første kaffekoppen tom, bikkjene fornøyde og kona ute av huset. Da blir det litt kvalitetstid før arbeidsdagen starter.

34831335-lazy-man-sleep-on-sofa.jpg

Snø i Trøndelag, for første gang i år... folk kjører som om de aldri har sett snø før, busser og lastebiler sklir av veiene. Merkelig at det skal være slik hvert eneste år.
Tok toget til jobb, toget var forsinket, men skle ikke av sporet. Var fint å se ned på køen på E6 med en kopp kaffe i hånden :)

Ha en flott dag alle sammen!

Kler ikke du deg ut som Swarte Piet og løper opp og ned på torget i dag da?

Finnes folk som liker å stå opp tidlig. Gromf fra kontoret, fortsatt ikke helt 100 prosent i form, men men magesmertene er nå borte.

God dag fra julepyntet kontor. Dagens håp er vi er et steg nærmere fine julegaver for Emil Bohinen i løpet av kvelden. Det må da være et fromt ønske i juletiden?

God ettermiddag og restdag!

God dag fra julepyntet kontor. Dagens håp er vi er et steg nærmere fine julegaver for Emil Bohinen i løpet av kvelden. Det må da være et fromt ønske i juletiden?

Ja, scorer han en tre-fire gåller, burde det holde. Forza Stabæk! :stir

Seriøst... du er ikke klok.

Når det gjelder å stå opp, så har vel aldri den karen vert helt klok :D

God aften fra Stavanger. Her ble klokka 08:40 før en dro seg opp, dog tidligere enn i går.
Surra rundt i kåken fram til 11 tiden før jeg klarte å komme meg ut dørene, hærlig med seriøs sløving.
Har unnagjort noen ærend på Kleppe og vert på kaffebesøk hos venner på Ganddal hvor avkommet i huset i dag var kommet hjem, etter 2 års studier i Australia. Så da ble det jo massevis av reiseprat.
Om litt bærer det ut igjen.
Ha en glitrende flott aften, forumister :)

God morgen fra Century City - Los Angeles, her er det Trump vær i dag (regn med regn) - hjemreisen ble utsatt med en dag, AWS har noen problemer så kunden sliter med adgang til sine servere og RedShift.

Back