• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Nå er hjemme-pc`n levert til "verkstedet"... Håper på en snarlig retur i frisk og god stand. Livet uten pc hjemme er tøffere enn det jeg hadde trodd... Nå er det endelig noen "stille" dager på kontoret og ingen reisevirksomhet på en uke... Ha en bedre onsdag...

Replying to Topic 'Glad onsdag morgen...'

g'onsdag! Jammen ble jeg ikke slått på målstreken som førstemann på kontoret i dag! Smart å vaske bilen i går - når det i dag er flett regn og våt veibane på E18 inn til Sandvika. Snakk om bortkastede penger....

Og GRATTIS til Sverige med TO OL-gull i går: HEIA SVERIGE

Nope - ikke bortkastet. Bilen skal vaskes minst en gang i uken - eller oftere nå som det er slikt vær.

God formiddag fra Kjevik. Sitter her og tester wi-fi anlegget her. 20 kr for 20 minutter. Synes det er akseptabelt.

SK212 er ca en time forsinket. Landet nettopp nå, når det egentlig skulle ha avgang. Så vil vel speeden de tømmer og laster på avgjøre hvor mye forsinket vi blir ut fra KRS.

I natt snødde det før det gikk over til regn. Rimelig slapsete her i Krsand i dag, men man skal nok ikke langt inn i innlandet før det blir snø av det. Regner med at det er kaldere i Oslo.

Ettermiddagen skal tilbringes på Storhusholdningsmessen i Oslo hvor det blir litt vinsmaking. EB ville heller være hjemme å trekke om noen stoler!!:baeh Jaja! Hver sin lyst!

Ha en bedre onsdag!

BF:cool2

God Morgen fra Skottland, her er det feber, tett nese, og generelt en uggen folelse som gjelder idag.....lenge leve Lemsip og Paracetamol:(

Originally posted by Someone

.....lenge leve Lemsip og Paracetamol:(

God onsdag fra Tromsø! Det er nå 10 dager til jeg setter kursen for England og et 5 måneders opphold. Jeg ble beroliget av det som stod i DN i dag - ingen aksjoner planlegges de neste ukene...

Lemsip er godsaker, ja!! ...men er det ikke Paracetamol i Lemsip'en..?

Jo, men jeg har puttet i meg mye rart idag siden jeg MAA paa en forelesning. Selv Muehlegg hadde vel mindre greier i seg da han var paa topp en det jeg har idag

Glad onsdag fra Drammen. Dagen startet med snø i lufta og -1 - meget behagelig i stedet for de -12 det har vært de siste dagene. Nå venter jeg bare på papirbillettene fra Widerøe, som jeg har blitt lovet tilsendt før avreise ARN - bare to arbeidsdager igjen nå... Hvorfor i alle dager kan ikke FlyNordic tilby elektronisk billett?

Når det gjelder bilvasken har jeg veldig dårlig samvittighet overfor begge bilene, og CK: selv om det kommer ny møkk på den har bilen veldig godt av det. ;)

Og her ute på Hurum er dårlig sikt og noen fjoner ligger luften - og så satt det en flokk sidensvans ute i bjørka utenfor balkongen. Da var det bare å fyre opp Canonen og her et av bildene:

Sidensvans.jpg

Fint nærbilde av en som flyr i allslags vær, KGL!

Glad onsdag i dag, jeg skal ut å fly DY 908 i ettermiddag, og det ser vel ut som vi må regne med forsinkelser, heldigvis pga været i dag.. Jeg drar nå oppover i god nok tid, vantrives jo ikke akkurat på en flyplass ;)

Da blir det ikke mer forumaktivitet herfra før jeg er installert hjemme etter ankomst med DY 917 lørdag.

God onsdag :)

Rundreise på hoteller idag, så ett par timer booking før en hjemreise som blir usedvanlig spennende..

Vindusviskerne røyk IGJEN.. Så detta blir spennende med det helv*tes snøværet :P

Kos dere folkens :)

Back