Glad onsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad onsdag fra Røros

God morgen fra Røros som bader i sol:-) Kaffe og nyheter unnagjort - nå frokostmøte med kunder før det blir et heldagsseminar om matopplevelser i Trøndelag i året som kommer. Nyt dagen der du er.

Re: Glad onsdag fra Røros

God morgen fra Riksen. Dagens første målinger og prøver er unnagjort. De startet tidlig i dag for allerede 0530 var de på døren. Ellers blir det ingen frokost på meg i dag. Har fått beskjed om å faste grunnet en ultralyd senere i formiddag. Dette er en ren rutinesjekk som de gjør med alle og det er ikke mistanke om noe galt heldigvis. Jeg liker ikke den fasten, da jeg alltid er nokså sulten på morgenkvisten, men må man så må man og jeg skal nok overleve det også. Ellers er formen fin fin så det er bra.

Mornings fra kontoret. Egentlig litt deilig være tilbake. Solen skinner, espressoen er i koppen og cash fylles opp der det bør. Ha en fin dag

Mornings hjemmefra. En ute av døren med gymtøy med. En sitter fortsatt med engelsken, men nå er straks en kjapp sykkeltur til jobb.

God morgen fra gjemmekontoret.

Her gjøres siste finpuss av kunnskap før man skal gjennom en online Microsoft eksamen/sertifisering.

Ellers ingen større planer for arbeidsdagen enn å bestå [emoji6]

Ha en finfin onsdag!

God morgen fra Stavanger. Da var man i gang med arbeidsuka er også. Kaffe i koppen og kroppen. Tre-dagers uke er ganske fint. :) Ha en fin en!

God morgen fra kontoret.. Dragen reiste avgårde på jobb-tur i dag tidlig så resten av denne uken blir intens med henting/levering osv.. Men da går det skikkelig fort til helgen..

CT nummer to tikket inn på morgenkvisten, så nå er det vel egentlig bare på pælme dette Amex kortet som ikke gir meg annet enn høye gebyrer.

Nyt dagen.

Plutselig så var man på plass i havet igjen med rutiner og gjøremål.

Så blir det 3 uker her ute og håp om å booke en billett til østen for snarlig avreise når jeg er hjemme igjen fra dette oppdraget. Hvertfall lov å drømme om det.

Ha en fin dag

FQTV

Morn fra Kolsås, kona også her er på jobbreise, men lite henting og levering som kreves med kun én arving og med en alder på ett år.
Blir derimot en tur til Frogner for kaffebesøk etterpå, også må man vel nyte været litt

God dag fra plattformen der jeg venter på L14 til bortekontoret. Lenge siden sist jeg tok toget til kontoret, noe som jo har kostet dyrt siden SINTEF rødlig tenkte at "ingen trenger parkeringsplass når det er corona. Da kan alle ta tog".

Ellers trykker jeg i meg 3 doser Sambuccol om dagen for å holde meg frisk så jeg kan dra på jobb i Chi-Town på fredag.

Ekte Montessori-medisin, altså

Ha en stilig dag og lykke til @jcnorway

God formiddag fra Forus,
Her er det god gang i prosjektet , det merkes at verden trenger energi.
Fortsatt nydelig vær her over i sørvest , det blir utearbeid i ettermiddag på huset.
Male og beise-sesongen starter.
Ha en fin dag.

Yaya ding dong …. Småkaldt ute, så morrakaffen inntas innendørs.

I dag skal bikkjemat for to uker kokes. Ingen spøk at far skal på to ukers jobbtur. Bortskjemte beist ….

God morgen fra gjemmekontoret.
Her gjøres siste finpuss av kunnskap før man skal gjennom en online Microsoft eksamen/sertifisering.

Ellers ingen større planer for arbeidsdagen enn å bestå [emoji6]

Ha en finfin onsdag!

Ser paa LinkedIn at dette gikk svaert saa bra ;) Gratulerer, sertifiseringer er kjekt aa ha. Her ble det nesten som vanlig en meget tidlig start paa dagen, meget store konsulent firmaer har avdelinger i de fleste verdens deler, saa dagen startet med moete i Europa klokken 05:00 Bainbridge tid, egentlig veldig deilig med hjemmekontor uten pendling (saerlig naar en ferge er ute av drift og den andre er allerede 30 minutter forsinket).

Ellers blir det neppe noen CT fra Amex her, total forbruk siden jeg fikk Salesforce Amex i 2020 er USD 100.00

Langt mere lokal tur aktivitet blir det, flott tur langs sydspissen av oeya i gaar med 2 unge havoerner som lekte i luften.

Er det noe du har funnet på, eller er det noen som har anbefalt deg den greia?
Dette er Bongos Montessori tips. Hentet inn via de mest obskure kanaler. Det skal visst hjelpe mot Covid og gjøre sykdommen kortere og ettervirkningene mindre.

Siden det hverken er narkotika eller radioaktive isotoper i så tenkte jeg at det vanskelig kan skade nå som vi er på dag 5 etter nærkontakt.

Men blir litt "risig i kistan" av det.

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Dette er Bongos Montessori tips. Hentet inn via de mest obskure kanaler. Det skal visst hjelpe mot Covid og gjøre sykdommen kortere og ettervirkningene mindre.

Bongos Montessori, veldig bra Elefanten :)
Jeg hadde mistanke om at dette var noe fantastiske.

Spennende! Dette må jeg teste ut :)

Siden det hverken er narkotika eller radioaktive isotoper i så tenkte jeg at det vanskelig kan skade nå som vi er på dag 5 etter nærkontakt.

Men blir litt "risig i kistan" av det.

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

FNATE, du har misforstått!!

Det skal være SAMBUCCA...

3 Sambucca til frokost, 3 til lunsj og 3 til middag! Da er du garantert symptomfri, i hvertfall til dagen etter....

Kim

Back