Glad onsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Godt oppdratt. Neste steg blir å korrigere varen før levering. ;)

Det er nok noe med at skriftlig er verdens vanskeligste språk. Og at mange av oss etterhvert kjenner hverandre godt. Og når f.eks. åtter'n finner glede i å hakke på oss her nede i Georgia er det fordi han er misunnelig og har et hemmelig ønske om å få Waffle House på Bainbridge. :stir

Men vi kan vel være litt som gallerlandsbyen i Asterix av og til.

Han gadd faktisk ikke åpne de engang..

39350171-EE5B-4E5E-8F38-25B82910E4FA.jpeg

Fantastisk middag i går på Tropical Acres som er en av de kuleste

Tropical Acres lever enda?
Trodde den ble nedlagt for mange år siden, men har vel gjenoppstått.
Hadde noen fine middager der i sin tid.
Bra det er varmt i Florida igjen. De siste 3-4 dagene har jeg brukt langbukse OG
varme apparat på bilen. En skam..:cry:

Jo, jo. Har satt på popcornet!

We aim to please.. dette er god romjuls-underholdning.

Jeg liker Chardonnay aller best i både sprudlende og stille viner.

Jeg liker flere typer musikk.

Jeg liker ikke norsk stand up.

Jeg liker best bensinbiler.

:colgate:

Godt oppdratt

Neste steg blir å korrigere varen før levering. ;)

Det er nok noe med at skriftlig er verdens vanskeligste språk. Og at mange av oss etterhvert kjenner hverandre godt. Og når f.eks. åtter'n finner glede i å hakke på oss her nede i Georgia er det fordi han er misunnelig og har et hemmelig ønske om å få Waffle House på Bainbridge. :stir

Men vi kan vel være litt som gallerlandsbyen i Asterix av og til.

Det er godt aa vaere Galler :D - det bor en Asterix i oss alle - tror vel at vaar absolutt favoritt https://www.betterthingscafe.com/menu-1 neppe gir de samme gledene hos gjennomsnittsforumedlemet :wow:

….etter som en blir gammel (dog ikke like GAMMEL som LN-MOW) dukker det jo opp litt allergier etc. og en tur innom Waffle House for meg (det smaker sikkert meget godt) resulterer i en meget ubehagelig dag - selv Anthony’s (en lokal god Seattle kjede hvor minst et FlyPratJuleBordiSeattle ble avholdt, er utelukket)
.

Naar det gjelder Miller Light (og annen Yellow beer) har jeg ingen ting i mot de som drikker det, det er firmaene bak jeg meget sterk misliker, hvor de forsoeker aa blokkere de lokale smaa bryggeriene jeg liker, med all verden av Dirty Tricks - det er disse som i stor skala forsoeker aa begrense valgfriheten vaar - Microbreweries har blitt for populaert og jeg sliter naa med aa faa tak i mine favoritter pga. hvordan Miller & Co kontrollerer distribusjon (du kan faa Kona Brewery i Drammen, men jeg kan ikke finne Stone Drink before: her lokalt )

Hansa er det som gjelder når man er i palmeland. Ikke Miller.
46207d346cd1a0d576be88d8e04193ac.jpg

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Her blir det frivillig GRØNN Farris i kveld…og kanskje i morgen også.

Smaken er som baken delt i to. Som bassengøl i varmen er jo en lys pils ganske greit da. Selv synes jeg nå Bud Light et al er skvip, men er ofte det billigste de har på tappen borti der. Litt som Ringnes her til lands, kan ikke bare være fancy hele tiden.

Funderer egentlig på om jeg bare skulle ha kansellert Amtrak til Denver. Blir så uplanlagt hele greia. Kanskje jeg heller bare skulle booka et fly videre til Honolulu fra SFO... t/r HNL fra SFO er billigere enn en vei Amtrak tenk.

Naar det gjelder Miller Light (og annen Yellow beer) har jeg ingen ting i mot de som drikker det, det er firmaene bak jeg meget sterk misliker, hvor de forsoeker aa blokkere de lokale smaa bryggeriene jeg liker, med all verden av Dirty Tricks - det er disse som i stor skala forsoeker aa begrense valgfriheten vaar - Microbreweries har blitt for populaert og jeg sliter naa med aa faa tak i mine favoritter pga. hvordan Miller & Co kontrollerer distribusjon (du kan faa Kona Brewery i Drammen, men jeg kan ikke finne Stone Drink before: her lokalt )

Ja, øldistribusjonen er et kapittel for seg. Her i Georgia får vi Stone, og et utall andre bryggerier, men utvelgelsen går etter kongressmetoden - de som gir mest i kickback får de beste avtalene ...

Det gjelder forsåvidt mange bransjer. Det sitter mye gammel korrupsjon i veggene i de fleste stats- og fylkesadministrasjonene.

Smaken er som baken delt i to. Som bassengøl i varmen er jo en lys pils ganske greit da. Selv synes jeg nå Bud Light et al er skvip, men er ofte det billigste de har på tappen borti der. Litt som Ringnes her til lands, kan ikke bare være fancy hele tiden.

Funderer egentlig på om jeg bare skulle ha kansellert Amtrak til Denver. Blir så uplanlagt hele greia. Kanskje jeg heller bare skulle booka et fly videre til Honolulu fra SFO... t/r HNL fra SFO er billigere enn en vei Amtrak tenk.

Det er billig aa fly / til fra holmene (fant t/r Seattle Maui til USD 337.00 i Januar) - men sjekk hotell, VRBO, AirBnb priser - Honolulu er billigere enn Maui hvor vi ikke kommer under USD 350.00 pr.natt).

Her blir det frivillig GRØNN Farris i kveld…og kanskje i morgen også.

Æsj.. det er jo ikke "Lonely wolf space dancer rocket strangler Limited edition Subaru driver edition IPA with twist of mango".. skjerp deg EB…

Han gadd faktisk ikke åpne de engang..

View attachment 52601

Men nå kan vi jo heller debattere øl med eller uten skrukork. Har ikke sett det siden murerne ble byttet ut med grønne flasker. Var vel også et par forsøk med 1,25l påskeøl. Det er en grunn til at ikke noe finnes lenger.

For øvrig ble vi sendt fra Lounge til transfersenter i cph for å booke om nå. Håper det skyldtes late drager og ikke ny rutine.

Last edited:
Og er det innafor å tømme vesken til damen på rad 1 når hun setter den på min benplass?
fb278a1f8ef6a39912cf208515a5464a.jpg

Ja, mener jeg og Elefanten er enig med meg :)
Og så setter du alt i en Kiwi pose og gir det til henne når du går av flyet :D Da får hun lærepenge for resten av livet :colgate:

Back