Glad onsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Istanbul er en av mine favorittbyer i Europa mye spennende å ta seg til der!

Hei fra Oslo - Sommerbris i Kristiansand var en blast og jeg føler det er litt delig å ikke måtte stå opp kl 0830 og så i seng tidligst kl 01 hver dag. Det tar på! De vil ha meg med til neste år også så får jeg se om jeg orker det. Og med det været som stort sett har vært i Kristiansand den siste uka så forstår jeg jo hvorfor dette området er en feriefavoritt for mange nordmenn. Skal etterhvert sette på en klesvask tenker jeg.

Så hvor går man ut for en matbit på en event-fri kveld? God lokal mat helst ved stredet?

Prisene på Lillehammer var ganske fine disse dagene, og særlig de dyrere rommene, så vi slo likegodt til å bestilte mastersuiten på Scandic. Prisen per natt er 2100 og det er virkelig ikke ille synes jeg.
Vi kom et par kroner over det, for et 12kvm ny oppusset rom i ett gammelt trehus I Key west for 2 dager siden, dog med en heller dårlig frokost etter norsk standard. Det var det billigste vi fant i gangavstand fra sentrum, bortsett fra sovesal på herberge. Parkering var heller ikke inkludert.

Jeg er sikkert ikke den eneste som unner deg ett fint opphold i Lillehammer.

På veg fra Grenland til Viken. Hvorfor ta den enkle vegen når det finnes omveger? Bare man ikke går seg bort i sånne svære metropoler.

dd69bdc2a64d06fd4a49246457c66146.jpg

d39e19cad40228103d766c380a27156c.jpg

Back