• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad november - glad tirsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for en arbeidsøkt på bryggekontoret før det blir kundebesøk i barndommens dal... Ha en bra start på november:-)

God morgen fra Kristiansand. Arbeidsdagen startet 0530 her idag. Ingen spennende planer for dagen, kanskje filmkveld. Ha en fin dag folkens:)

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Aaaaalt for tidlig oppe i dag, men sølvfuglen venter. Vår og trist start på november så langt. Ha en fin dag

God morgen fra Moskva. Litt trøtt etter mye farting og lite rutine i det siste, men det går seg vel til.

Et par presentasjoner for parnere og kunder i dag, fest i kveld (shit jeg begynner å bli lei av fest) og videre til Belgia i morgen.

Ha en fin en

God morgen - 4,5 grader og opphold i Oslo nordØst - flott morgen - flott start på november. TV2 oppslaget i går om reise som James Bond og andre ukjente personer i Europa - ikke noe nytt - det er vel bare Frankrige og England som du noen ganger må legitimere deg :)

Ha en flott dag videre.

jan

Mornings fra trikken. Får vel jobbe litt, før det mulig blir noe inspeksjon av sushi etterhvert. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgon från Göteborg,

Inte mycket till sol här men inne här humöret på topp. Detta fast jag vaknade ca en timme senare än vanligt. Men, "Speedy PC" kom på jobb bara 10 minuter senare än vanligt. Mailboxen skall gås igenom och ett och annat möte skall hinnas med innan dagen är slut. Ha en strålande tisdag.

God morgen folkens.

Kan noen av de ekstremt kloke forumhodene forklare meg hvorfor UPS sjåførene, ikke er utstyrt med telefon. Slik at de kan ringe opp når de ikke finner ut av hvor varen skal.

Føler det er litt fånyttes å kjefte på de som sitter på kundeservice, siden det ikke er de som lager reglene, men skulle virkelig tenkt meg å forklart en sjef i UPS et par ting.

Ahh, det var litt godt å få ut.

Ha en herlig dag i regnværet, vi på øvre Romerike har det i allefall!

November, ja ... Tidlig morgen og airconditionen er på. Det er IKKE normalt ..

Første kaffekopp er tømt. Fortsatt trøtt i trynet. Må en tur over til SC i dag, ser ikke frem til turen. Menmen ....

Her ropes det på elgen. Håper dere andre har det bedre.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God formiddag fra IFI. Liten pause fra pakking, flytting og IKEA for litt nødvendig faglig påfyll. Ellers tror jeg det blir helt strålende og komme seg i orden på Kringsjå, deilig og ikke sove på kjøkkenet lenger og ha plass til ting som bord, stoler og sofa. Balkong er det tilogmed, så ikke så feil å være student

God kveld fra et høstlig Stavanger hvor det tidvis regner og blåser. Hsr fyrt godt i ovnen og iført meg shorts. Tidligere i kveld hadde jeg visning på utleie kåken, men er usikker på hva jeg skal velge. Tenke tenke.
Ha en bra aften :)

Back