• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad midsommar från Sverige

Swedeline F28

ScanFlyer Silver
Glad midsommar från Sverige

I dag är årets inofficiella nationaldag i Sverige; midsommar. Själv sitter jag på tåget till släkten. Ha en fin fredag!

Re: Glad midsommar från Sverige

God midsommar. Min svenske samboer forbereder litt feiring her i Warszawa!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:

God morgen fra Oslofjorden. Været er så nydelig og nå gjenstår bare sjarmøretappen til Hjortneskaia. Får vel ta en tur på dekk og kjenne litt på lufta

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Morn fra Kolsås. Her skal man jobbe litt, så skal man nok klare å nyte litt sommervær etter det vil jeg tro.
I morgen prøver jeg nok en gang og tilbring dagen på Hokksund for å fly uten motor, forrige helg ble det heller seiltur fra Asker til Sandefjord.

God fredag fra Oslo beste solplasser, nemlig Groruddalen. Litt sent i gang, grunnen er bare at jeg fulgte med i Eirik Jensen saken, er han Purk eller en Skurk - dommen er lest opp og han for 21 års fengsel med fratrekk av 1100 dager varetekt.

Jeg sier allikevel ha en flott fredag videre.

Jan

God dag fra Lierkroa. Det trengs litt is før jeg pedalerer hjem igjen. Litt husarbeid og arbeid venter før de gamle kommer på besøk. Pizza skal lages og vurderer fyre opp ismaskinen. Ha en fin dag

6604c89065549f92232d9f67c6942fcb.jpg

Vet ikke hvor mye sukker det er i isen til Someone, men visste dere at så lite som 20 gram sukker kan stoppe en hel semitrailer på grensen? Jeg "lærte" det i dag. #litentuekanveltestortlass

Ellers passe i rute jobbmessig. Om under tre timer begynner man på tre uker ferie.

Ha en god en :)

Hau hau .. da var man i gang med arbeidsdagen.. Travel morgen hvor det skal bakes to brød, lages frokostblanding for de neste 10 dagene og lages hjemmelaget bikkjemat med 'skrotkjøtt' fra kjøtthandleren. Innimellom alt dette må man holde et øye etter kortsvindlere og skrive FXI og TTP mange ganger. Puh!

Den lokale sheriffen postet jobbannonser i går, sikkert ikke helt tilfeldig. Regner med at det kommer mange søknader fra politistyrken i Atlanta ...

Ikke sikker på om vi er blant de 23 statene med oppgang i Coronatilfeller, men her i heimfylket mitt er det heldigvis ganske lave tall uansett. Må det vare ...

Hengekøye- og badeliv.
Champagne med isbit i er ikke ofte, men nå er det varmt!
Reker snart, så mere bading nærmere midnatt.
Ha fortsatt strålende midtsommerdag.

God eftan frå ytterst i fjorden. Her er det varmt og knottete...

God midsumar til Sverige! Den første og einaste midtsommar eg har feira var i Australia. Det var særdeles artig! Svenskane kan dette med fest på festleg vis! (Det var vel derfor det stort sett var svenska i 17.-mai-komiteen i Brisbane då eg var der. Har inntrykk av at det var vanleg.

Ha ein strålande kveld!

Det ble hælja, og man fikk hentet et nytt leketøy på posten:

ba5641cb52937cc1d7b713dda962f214.jpg

Back