Glad mandag! :)

Concorde98

ScanFlyer Silver
Medlem
God morgen fra Lillestrøm!
Ny uke og nye muligheter som det så fint heter. Tre dagers uke er det også og det er digg. Innafor også med en tur til Sveits på torsdag i biz med Helvetic. :)
Helga var rolig og grei. Småflytur utgikk pga været og jeg var ganske så forkjølet. Heldigvis går det rett vei nå. Fikk en mil på beina i Oslo i sola i går og det var fint. :)
Ha en super start på en ny uke folkens! 20221030_100459.jpg20221030_103352.jpg20221030_095105.jpg20221030_121238.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Glad mandag fra kjøkkenbordet hjemme på Ris…og ingen reiseplaner de neste 15 dagene:-) Om ca to timer åpner hjemmekontoret og det går vel stort slag i slag…eller for min del salg i salg. Ha en bra siste dag i oktober!

God mårnings fra Stavanger. Her har en rukket å bli ferdig med første del av morgenritualet og nå er det oppdatering på nyhetsbildet. Straks settes kursen mot Sola hvor en dag med kontorering venter.
Ha en fin fin mandag :)

G’morgen fra sentrale strøk .. Kort natt etter å ha avsluttet hæljevakta, og brutal overgang til hverdagen, men man blir ihvertfall kvitt jetlag’en ..

Klar himmel i natt, så jeg håpet å se litt nordlys, men nei .. Ikke i dag.

Snart til kontoret og treffe kollegene igjen, men først mer kaffe ……..

God mandag fra Hvalstad. Her ligger vi langt foran skjema, da de er lite poeng dukke opp i barnehagen før den åpner. Får vel lide meg gjennom Halloween i dag, selv er jeg utskremt til å følge eldstemann på fest og tiggerferd. På tross av vi verken er katolikker eller amerikanere....ja ja, den store godteskålen er fyllt opp og gresskaret blir satt ut. Så får jeg passe fake en slags entusiasme for dette. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo. Her ble plutselig en vakt på Ahus så nå får jeg bare komme meg ut av døra. Fastvakt så det kan jo være hva som helst, men da har jeg kun ansvaret for en pasient og bare det.

God morgen fra bortkontoret.. Mandag er faktisk ikke så ille - selv når man starter dagen med å tråkke i skjeletter, edderkoppnett og blodige bamser. Eneste jeg gleder meg til er å se hva for noe tettsittende og vulgært Dragen skal ha på seg.

Nyt dagen.

Mornings fra Haugeby.
Slags tredagers uke her og etter jobbehelg: kun 3 dager denne uken jeg må møte opp/ noen og utøve yrket mitt, i dag er ikke en av dem. :)
Men litt hagearbeid og forfallende skal det vel bli etter hvert, men først frokost og masse kaffe.

Mornings fra Sandnes. Tidlig oppe på en fridag. Vel vel. Dagen skal stå i indretjenestens tegn, og det skal trenes litt. Men først kaffe!

God morgen fra Eurostars Centrum Alicante. Super flight fra Oslo med B738 LN-RRH hvor den siste timen var på klappsete. Og hyggelig gjensyn med gammel skolekompis som er kaptein i SAS. Hentet ut leiebil og kjørte den korte turen inn til sentrum. Helt OK hotell, med store rom. Nå skal frokosten testes. Ikke skrubbsulten etter gårsdagens dry aged beef på Templo, men litt næring skal man vel få i seg…

Ha en strålende mandag[emoji3]

680b001db5b431460289901aa8a8ea00.jpg

8f1f4820a13e10ceee9da4680d9b2867.jpg

God formiddag fra Forus,
Godt igang med dagen og uka her over i sørvest. Travel uke med OSL destinasjon imorgen , CPH onsdag og OSL igjen torsdag.
I ettermiddag regner jeg med Halloween rush på døra i heimen , blant dem en del av barnebarna. Det skal bli artig.
Ha en fin dag.

God dag fra Lillestrøm. Hjemmekontor i dag etter en uke på reise har vært bra. Men nå venter jeg smådesperat på Oda levering med mat. Nesten et døgn siden forrige måltid. Makan.

HANGRY!!!!

Ha det bra

God dag fra Kongsberg. Her har det vært en stille og fredelig dag, men jeg har fått gjort unna litt småtterier som måtte gjøres. Jeg klarte å knerte et ribbein i går. Det er ikke spesielt behagelig for å si det forsiktig og setter litt begrensninger på hva en kan gjøre. Heldigvis er slikt ufarlig og går av seg selv etterhvert.

Back