• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Erzscheidergården på Røros. Bra helg på hyttetur før Widerøe fløy meg opp hit i går kveld. Mange møter i dag før det blir 2 timer med hest og slede inn til stedet vi skal spise middag. Ha en bra start på uken du også.

God morgen fra Furuset. På jobb allerede denne siste hele uka før påske. Fin tur i knallvær hjem fra Bergen i går. At innflyvningen var rett over Oslo og Lillestrøm var topp. Fikk tatt noen fine bilder der. Alt i alt, på sånne dager er vindussete best.
Ha en fin dag og ny uke alle sammen! :)

G'morgen fra noe lenger nord. Kan trenge hest og slede her også. Etter lørdagens regnvær, har det snødd tett og jeg mistenker at kjøreforholdene er .. 'interressante' .. :p
Vi får se hvor mange av kollegene som tar hjemmekontor i dag.

Ellers har man overlevd helgen og nå er det bare to dager til ferden går til balløya.

God morgen fra Grønland. Her skal man straks sette kursen mot Hellerudsletta og Moxy. To dagers internt jobbarrangement, blir spennende å se hvordan disse lokalitetene fungerer. Uansett en litt myk oppstart på arbeidsuken etter tre ukers ferie. Ha en finfin uke!

God morgen fra Groruddalen - minus 5 grader på morgen og forventer pluss 5 grader - som Eli Kari Gjengedal så i går kveld på TV2 :)

Hurra fem dager igjen før ferie.

Ha en flott dag videre.

jan

Mornings fra Oslo S. Her rakk jeg en dobbelt espresso på Steam før NSB R20 skal ta meg ned til Østfold for et møte. Ha en fin dag

f8d102666e2abf5ac8c99a75c2c5aeef.jpg

God morgen fra toget. Ny uke venter.

Så ferdig Godless på Netflix i går. Så sykt bra med en serie som faktisk slutter, istedenfor å bare gli ut i uendelige intriger og kjærlighetsoppgjør.

En serie for gutter, rett og slett (selv om menn og kvinner så klart er helt like).

Håper jeg finner noen flere sånne. :)

Ha en fin en

Morn fra en frossen T-banestasjon litt oppi inni en plass. Master har ikke skrevet seg selv i helga så får vel fortsette på det.
Godless på Netflix er absolutt kanon og falt i smak hos flere enn bare meg hjemme. Altered Carbon er neste jeg planlegger å se

God formiddag fra det Sørlandske! Blå himmel ble plutselig skiftet ut med grå, men det gledelige er at det loves opp i 6 plussgrader i dag. Forhåpentligvis er våren i anmarsj!

Sov ganske så elendig i natt og er trøtt som den berømte strømpen. Et barn hjemme med så hals og feber. 4 gang nå på 5 uker med samme opplegget. Influensaen har vært tøff for mange i vinter tydeligvis. Selv tok det nesten 4 uker å bli helt bra igjen.

Travel ettermiddag da det i kveld skal gjennomføres generalforsamling i borettslaget. Heldigvis ikke de store sakene som skal behandles så jeg regner med at det går smooth.

God mandag ønskes! Deilig å tenke på at det er påske i neste uke.....

Back