• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag! :)

I et 120 år gammelt hus er vi ikke så redde for kuldegrader og frosne vannrør... #værtuteenvinternattfør

Igjen - heldiggris. Vår utbygger har ikke helt fått til kombinasjonen av enebolig med fire halvplan med marka(en) og en bekk som nærmeste nabo :D

Enn så lenge fungerer det som det skal..:8:

G’moorgen! 13 pluss her vestsørøstpå og ingen minusgrader i sikte. Er i imidlertid begynt å bli litt bekymret med tanke på min kommende Europaturne, men får prøve med å sende en bekymringsmelding. Det ryktes å være effektivt for å få fjernet uønskede elementer.

Søkkvått ute, så dagens planlagte aktiviteter må utsettes til det blir tørt. Gresset trenger å bli klippet også, det må også utgå .. Oh well. Det tørker vel til slutt ...

Mandag ettermiddag på Kvernberget Heliport Wartehalle.
Her kjører vi kretsmesterskapet i venting pga snø i Bergen... ohh happy days=)

I dag ISO-sertifiseres vi. Tar en smug-sosiale-medier-pause mens andre røyker. Kontinentaleuropa, ass. Viel erfolg, sier jeg til meg selv, og går tilbake inn i intervjurommet.

God mandag fra labyrint-bussen på Heathrow. BA hadde satt inn antikvarisk 747 som landet på terminal 3. Spiser over en halvtime av transiten.

Ha en god en alle som kommer for sent hjem til å få gjort noe fornuftig idag.

Sitter nå på OSL og venter på Air France til Paris CDG og fire timer videre venting på B777-300ER er klar for ombordstigning til Santiago i Chile hvor det blir videre klarering og check in på LAN til Puerto Montt. Møte kl 17:00 i morgen tirsdag chilensk tid, 28 timer 33 minutter fra nå.

KL1116 är minst en timme försenad. Missar flyget vidare. Menzies hänvisar till transfer desk på Schiphol. Det kommer bli katastrof...

G-CIVO du fløy, ser jeg? Det var min første 747, på IAH-LHR den 24/1/2010. Da var den ikke antikk.
Fikk ikke med meg navnet, men det var 'første generasjon' underholdningssystem og skruer som falt løs både her og der. Den ene rullegardinen min var helt løs og umulig å få til å være åpen og den andre var helt fast og var umulig å åpne.

44F var siste sete til å bli servert ombord og alle valg var borte.

KL1116 är minst en timme försenad. Missar flyget vidare. Menzies hänvisar till transfer desk på Schiphol. Det kommer bli katastrof...

Har blitt henvist til transfer desk på AMS ved forsinkelse så vær forberedt på elendig service.

-10 i Waw, -12 på morgenen. Bikkjekaldt med forkjølelse hos meg og spy hos den minste, deadlines en masse. Ok blåmandag mao.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har blitt henvist til transfer desk på AMS ved forsinkelse så vær forberedt på elendig service.

Jag var beredd men det gick faktiskt bra. Sitter nu pa Ibis Schiphol Airport och har rum for natten. Flyger vidare i morgon och ar inbokad pa morgonflighten. Maste ha varit mitt Flying Blue Silver...

Fikk ikke med meg navnet, men det var 'første generasjon' underholdningssystem og skruer som falt løs både her og der. Den ene rullegardinen min var helt løs og umulig å få til å være åpen og den andre var helt fast og var umulig å åpne.

44F var siste sete til å bli servert ombord og alle valg var borte.
Woohooo... endelig har de fått orden på dette :)

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Back