• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for årets tredje uke...hu hei her går det unna. Møter på gamle jobben fra 07:00 og så går det slag i slag med møter rundt omkring i byen. Siden det er mandag så fyller jeg på med en treningsøkt i kveld. Ha en bra start på uken.

Glad morgen fra Lillestrøm! Ny uke og nye muligheter! Kaffe i koppen og alt er på stell. Fikk flyttet meg fram i WF flyet i april til TOS i går også. Fikk et greit sete først i fjor, deretter ramlet jeg bakerst i bussen tre dager senere. En mail til WF da sa jeg måtte vente til innsjekk...
Men jeg lurte avgårde en ørliten mail i går og plutselig rykket jeg framover igjen! ;)
Ingen big deal da, men vi er nå litt smårare her inne på forumet med fly og seter...
Ønsker alle en flott mandag! Med eller uten flysete! ;)

God morgen fra Snillfjord! :)

Skyet opphold og vindfullt. Alltid litt tung med mandager, men oppe er man i alle fall og er sikkert klar til dyst etter hvert.

Straks av gårde til biblioteket for noen siste timer der, før man har et møte om andre arbeidsoppgaver, så får man se hva man ender opp med utpå dagen.

Ha en fortreffelig en! :)

God morgen fra trikken. Venter på at det skal begynne å snø, og selv om mengden som er varslet er nedjustert noe tror jeg det skal bli bra. Men kan godt komme mer for min del. Heldigvis meldt litt kaldere enn i går også. Først og fremst ser jeg frem til å komme hjem til nyvasket hus, så sørger vel arvingen for at det ikke er nyvasket så veldig lenge....
Ha en fin dag

God morgen fra Prærien. Sas skal iallfall ha for at de har forberedt seg for snøkaos i dag. I går tikket det inn kanslleringer og det har det jammen meg gjort i natt også. Så da ble det oppmøtet på det egentlige hovedkontoret.

God Morgon från Göteborg,

Hemmakontor fram till lunch innan SK439 och 609 skall ta mig på årets första jobbtur. Skall bli skönt att ta sig ut innan det varslade "snökaoset" kommer.

Grompf morgen fra Alfaset.

Kom meg tidlig både opp og av gårde, og var klar for å brette opp og sette i gang med ting jeg hadde fått gjort på forhånd på fredag. På jobben var derimot pc-skjermene svarte, men ikke noe som ikke litt skjøteledning kunne fikse (antageligvis en sikring som har gått, men ingen visste tydeligvis hvem som kunne skru den på igjen, eller hvor den hadde gått). Så har man brukt halvannen times tid på litt unødvendig arbeid fordi noen andre ikke hadde gjort sitt nødvendige arbeid, og nå er jeg klar for å begynne dagen. Tror jeg.

Ha en ellers god dag :)

God formiddag fra Oslo - klarte å sette meg på brillene mine i går så de knakk rett og . Har hatt dem nå i 3 1/2 år, må innom Brilleland for å bestille nye. I mellomtiden får jeg klare meg sånn halvveis blind, neida ser ok ish så egentlig ingen stor krise, men greit å ikke bli for sliten i hodet når man skal se ting på avstand. Har heldigvis brillekortet så det skal gå greit å få riktig specs.

God midt på dagen fra det Sørlandske!

Etter å ha stått en hel helg på messe, føltes det egentlig ikke som at det har vært så mye helg, så mandagen på kontoret har en fredagsfølelse over det. Bare skuffende at det har gått opp for meg at det bare er mandag faktisk. Har følelsen av at dette blir en lang uke.

Heldigvis er det årsmøte i vinforeningen i kveld. Og da serveres det naturligvis også vin. Så da er det jo ikke rart at jeg drikker igjen.......

God dag ønskes. Her er det null grader, sludd og masse vind forresten. Greit å jobbe innendørs......

Hey hey heyy .. her er det helligdag og fridag. Takk til MLK. Lurer imidlertid hvorfor han ble oppkalt etter en tysk boktrykker .. ;)

Kun 3-4 kuldegrader i dag. Funderer så smått på en flyplasstur med kameraet. Vi får se. Kanskje jeg tar en dag med scanneren isteden.

Kon todagers arbeidsuke, men det er delvis på grunn av begravelse til helgen, så bør kanskje ikke juble for mye. Oh well, da har jeg fyrt opp dagens nettroll, så da får vi kanskje løpe igang litt frokost.

God formiddag fra Oslo - klarte å sette meg på brillene mine i går så de knakk rett og . Har hatt dem nå i 3 1/2 år, må innom Brilleland for å bestille nye. I mellomtiden får jeg klare meg sånn halvveis blind, neida ser ok ish så egentlig ingen stor krise, men greit å ikke bli for sliten i hodet når man skal se ting på avstand. Har heldigvis brillekortet så det skal gå greit å få riktig specs.

Ølbriller..?:D

Ølbriller..?:D
Hehe. Morsom du! Men nei dette skjedde like før jeg la meg i går. Kjøpte et par på Nille jeg kan bruke før Brilleland blir ferdige. Tar 10-12 dager sa dem

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God mandag en dag forsinket fra LIS. Air France har visst fjerner min status som Sky Priority for returen så jeg måtte stille meg i køen for general boarding som var splittet i opp til rad 15 og over. Under treg boarding oppdaget jeg noe uventet: mange av de som flyr kan ikke lese!

Med YouJoon installert er jeg klar for turen hjemover.

Ha en fortsatt god en alle som klarer lese dette.

Under treg boarding oppdaget jeg noe uventet: mange av de som flyr kan ikke lese!

.

Har du ikke oppdaget det før nå? Det tok meg svært kort tid da jeg begynte å jobbe i bransjen. Og de landene Trump'ern setter høyest er absolutt i toppen. ^_^

Sitter og koser meg med kaffe. musikk og scanner.

26841260_1778377045537123_5676840673189492873_o.jpg

26756983_1778377572203737_1846865062429596945_o.jpg

God morgen fra vest, hvor det igjen er en nydelig dag, ut på tur med Beaglen i vogn i solskinnet - Port Townsend og Merrilstone Island står på planen. Apropos MLK så er boken Kennedy and King absolutt å anbefale langt bedre enn Fire and Fury - dog er det trist å observere at vi ikke har beveget oss langt siden 1963 - mens vi i 1963 hadde en President som forstod og var villig til å stå i mot de mørke mørke kreftene, har vi dag en ren rasist!

God kveld fra OSL. Vinter her, men bra flytur. Flyvemaskinen var i så godt humør at den logret når den stod parkert i Bergen og hele veien til vi var på topp. Ja en fin kveld med eller uten blå Swix...

rps20180115_192231_541.jpg

Back