• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag! :)

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen fra Lillestrøm! Da var man i gang igjen etter ferien. Så da er det kaffe i koppen og full fart utover dagen. Flytur er ikke før om snaue to uker. Ha en riktig fin start på uka alle sammen! :)

Glad mandag fra Son. Retur til hovedstaden etter en bedre frokost og køen har minket. Et par interne møter på brygga før ettermiddagen og kvelden byr på både utendørs og innendørs trening. Ha en bra start på uken:-)

Mornings fra 12ern. Fortsatt forkjølet nok til at jeg tror trening i kveld henger i en tynn tråd. Men inntil da får jeg gjøre en innsats på jobb. Ha en fin dag

God morgen fra rett side av elven!
Litt skjønnhetssøvn skal gjøre seg nå, selv om nattvakten var av det rolige slaget.
Siden det er beste dagen i uken, starter jeg med høydepunktet allerede ikveld; vennemiddag på Omakase by Alex Cabiao. Flate som jeg gleder meg :)
Brillefin ukestart ønskes!

God morgen fra østsiden av Akers Elven - nemlig Groruddalen - rett mann på rett plass på kontoret og klar for ny uke.

Ha en flott dag i høstNorge.

Jan

God morgen fra østsiden av Akers Elven - nemlig Groruddalen - rett mann på rett plass på kontoret og klar for ny uke.

Ha en flott dag i høstNorge.

Jan

Akerselven? Aldri hørt om, men den ligger vel kanskje øst for Egertorget og der er jeg aldri. Nei, her er det Lysakerelven som gjelder :D

God morgen fra Snillfjord. :)

Hvor kong vinter forsøker seg på et lite comeback, etter å ha blitt beseiret for vel en ukes tid siden. Nåvel, enda godt vinterdekkene kom på bilen forrige onsdag, så trygt kjører vi i alle fall. Fortsatt halvveis utslått etter gårsdagens pinlige opptreden av et visst lag på Colorline Stadion, men det får man bare svelge.

Mandag og ny uke. For min del byr den på en liiiten sjanse for noe slags arbeid på kommunehuset. Fortsatt ikke avklart helt hva slags oppgaver det vil være snakk om, så man får se det an. Kommer i alle fall en telefon ila dagen tenker jeg, så får man vel ta et møte deretter. Nå er vel alt bedre enn å vær hjemmesitter uansett.
Ellers ikke andre planer enn å få tømt alskens søppelbøtter i hjemmet, så snart renovasjons-selskapet har vært her og tømt.

Ha en fortreffelig en! :)

God morgen fra toget. Tok en time ekstra i køya i dag. Ikke det helt store på agendaen.

Ha en fin en

Morn frå Trondheim. Har rukke nokre runder i bassenget, skal førebu tur til ANX og omland for resten av veka, og snart kjem det ny kollega innom også. Kjenner eg vart litt meir enn vanleg spent når eg ser kven eg skal synse til/for på onsdag...

Ha ein bra dag!

Hu og hei .. så smått begynt å lysne ute. Ser grått ut, så tåka ligger tydeligvis godt plantet. Vekkerbeaglen dro meg opp ved sekstiden og har ikke helt skjønt at klokken har skiftet til vintertid.

Budstikken brakte godt nytt fra Skien i går - kan vel si at dette alt i alt har vært en brukbar sesong. Alltid. Uansett. :up:

Fridagen byr på litt småting som må utføres. En runde CoreMOW blir det sikkert også tid til.

Det ble jaggu en MAX-dag! D8 1641 går med EI-FYA -selveste Sir Freddie- i dag,etter tre dager på rad med -800. Holder fremdeles på med boarding, men har sikret nødutgang-sete så det er ingen nød. Blir nok en kjøpeøl sammen med en allerede innkjøpt seranobaguett for å feire første gang med MAX.

Trip report følger.

Edit: bilde vridd 90 grader, bug i systemet? Kan en moderator vri det riktig?

Attachments

• IMG_1070.jpg
    IMG_1070.jpg
    69.8 KB · Views: 109
Back