Glad mandag

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Så var det mandag igjen, etter en super helg med masse sol og deilig sommerfølelse. I går tok undertegnede årets første bad i Oslofjorden, på Hvalstrand, og det var deilig. Skiltet sa 20 grader, men det tror jeg ikke helt på. 18-19 kanskje, for det var jo litt friskt, men digg. spørs om ikke det blir en badetur i dag også, og med den lille bærbare gassgrillen (engangsgriller burde forbys!) i sekken blir det middag også. Livet er herlig dere!

Replying to Topic 'Glad mandag'

Kjørte inn i garasjen på jobben 06:10 i dag tidlig... Siste innspurt før ferien som starter til lørdag... jippi... Det første badet i Oslofjorden ble unnagjort 10. juni - så jeg slår CK med nesten en måned. Ha en bedre mandag...

har du fått vasket setene i Alfa'n, EB?? :D :D

Morn fra SK938 og sete 7H :)

Nettopp ferdig med middag og sitter og nipper til en god uttynnet whisky og banner over at jeg ikke fikk med meg det var masripan i desserten. Nå er det 4-6 timer med nok flammende magesyre til å lyse opp hele Bergen.

-A

Ja setene er vasket både 1, 2 og 3 ganger og vi tar nok en runde til etter at en av de tiltenkte arvingene spydde i bilen i går... Nå ligger det an til en skikkelig reduksjon i arven...;)

God mandag morgen. Også her er man på plass på kontoret og nå er det tydelig at ferien har satt inn for både på veien og i garasjen var det langt færre biler enn normalt.

Originally posted by EB

Ja setene er vasket både 1, 2 og 3 ganger og vi tar nok en runde til etter at en av de tiltenkte arvingene spydde i bilen i går... Nå ligger det an til en skikkelig reduksjon i arven...;)

Du må ha skinnseter,EB.:naughty:

I dag får beising være beising.Jeg tar en tur til Chicago istedet.Hjemme på onsdag,to dager på rad med "fly og vin" og på søndag står Seattle for tur.Hmmm.... har nesten fått klippekort på den destinasjonen.Så begynner ferien!:devot:

Heldigvis er bilen solgt...:devot:

Skal opp på Ulven, vi skal ha noen slep med seilfly. Pr. for klubben dvs. Tore Øvereide skal ta med noen journalister opp i seilfly og drive promotion for flystevnet på Ulven nu på lørdag den 8/7 2006.

Originally posted by FBU 4EVER

Originally posted by EB

I dag får beising være beising.Jeg tar en tur til Chicago istedet.Hjemme på onsdag,to dager på rad med "fly og vin" og på søndag står Seattle for tur.Hmmm.... har nesten fått klippekort på den destinasjonen.Så begynner ferien!:devot:

Sitter ombord på SEA-CPH nå og er storfornøyd. Kollegene dine ombord he ri dag gjør en storarteet jobb og i dag har jeg hørt noe jeg aldri har hørt hos SAS før: purser ønsket velkommen og introduserte hver bidige av crewet i hver kabin med navn og nasjonalitet, på rams. :)

-A :)

Originally posted by ph-ndr

Originally posted by FBU 4EVER

Originally posted by EB

Sitter ombord på SEA-CPH nå og er storfornøyd. Kollegene dine ombord he ri dag gjør en storarteet jobb og i dag har jeg hørt noe jeg aldri har hørt hos SAS før: purser ønsket velkommen og introduserte hver bidige av crewet i hver kabin med navn og nasjonalitet, på rams. :)

-A :)

Ja,det er endel pursere som gjør det.Som kaptein introduserer jeg meg selv og purser,så tar han/hun det videre derfra.SEA-stoppet er et av de triveligste vi har og returcrewet er alltid i godt humør.GO SEA! GO SAS! :nor

Her er det ferie etter en super helg. Masse bading (i et lite vann i nabolaget her) og grilling. På onsdag flyr vi til Nice :)

God morgon världen!

Första "arbetsdagen" i nya avdelning öst (tidigare avd. Syd) går åt till att packa upp lådor samt hjälpa mormor att komma igång i sin nya lägenhet. Blir väl en badtur senare på dagen.

Enjoy!

To timer til vi drar opp til Gardemoen for å fly med Sas til Kastrup for å så fly vidre til Shanghai:biggrin Blir kul tur det.... GO SAS!

Snakkes om to uker:hi2

Kan absolutt skrive under på at returen fra Seattle er bra...:spin: Nå :) jeg også - Alfa`n er til rens og jeg kjører rundt i en spilter ny Alfa 159SW med skinn...:devot:

Originally posted by EB
Kan absolutt skrive under på at returen fra Seattle er bra...:spin: Nå :) jeg også - Alfa`n er til rens og jeg kjører rundt i en spilter ny Alfa 159SW med skinn...:devot:

Har du fått nybilen alt? Grattis! Ingenting er som å få nybilen i juli, rett før ferien...! :up:

Ikke så heldig... Jeg får låne en 159SW...til vår 156SW er ferdig renset...

Back