Glad mandag - nei FREDAG

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Originally posted by ph-ndr

Originally posted by Tommy777
SQ får jo betalt fra SAS eller UA når jeg besøker loungene, så de har jo ingen problem med å slippe meg inn..

Det er jo helt legitimt så lenge du er *G av noe slag. Det som er stridens kjerne på Changi er at SQ har sagt at SKL (både C og F-siden) er ikke en "*G designated lounge", men SQ sin "egen", og dermed under deres regler. For *G-brukere har de en langt værre stillt "SATS Premier" lounge. Søk på SQ-forumet på FT og du skal de mye eder og galle skrevet om det stedet.

-A

Noe av det samme som LH gjør med sine Senator lounger. Enkelte flyplasser blir *G sendt rett inn i elendigheten i Business Loungene. Ikke særlig kosher. Dette er jo dog enda verre, da man ikke en gang kommer inn i Business loungene til SQ :angry:

Det er omtrent som at SAS ikke slipper in SQ*G inn i Scandinavian Lounge og heller sender dem til brennevinsfrie Business Lounge istedet (eller enda verre, contract lounges)

Siden jeg er i SIN en gang annenhvert år, er det ikke akkurat verdens undergang for meg...

Det er omtrent som at SAS ikke slipper in SQ*G inn i Scandinavian Lounge og heller sender dem til brennevinsfrie Business Lounge istedet (eller enda verre, contract lounges)

Oh? Dette må jeg prøve med PPS-kortet mitt neste gang på OSL, på pur f. :D

Siden jeg er i SIN en gang annenhvert år, er det ikke akkurat verdens undergang for meg...

15-20 ganger igjennom der på 12 mnd... :D

En annen kjenning på listen er ICN. Her stempler de BP når du går inn i SQ og Asiana sine respektive lounger, og har du vært ett sted så slipper du ikke inn det andre stedet. Ingen mengde klaging fra masse SQ-pax får rettet på den.

-A

God fredag kveld fra Gamlebyen. Er det noen som har kjøpt for mange klimakvoter? :drunk: Ikke akkurat noen varme å skryte av, og planlagt utepils har gått i vasken. I stedet enkel servering med entrecote fra Rema og chilensk rødvin på menyen. Greit på en fredag. Etterpå Montecristo og konjakk... :)

Fra SQ F til spredning av møkk.. Utrolig variert hverdag :)

Dessverre ikke SQ F på meg, men jeg skal fra QR sin biz/F-terminal til bondelandet i Tanzania og jobbe veldedig på sykehus... :)

-A

Skal du til Haydom?

BF:question:

Originally posted by Bizflyer

Skal du til Haydom?

BF:question:

Indeed. Ned å lage VoIP og litt annen moro. :)

-A

Det er bra! Det er mange gode sjeler som gjør en fantastisk jobb der nede!
De fortjener all den hjelp de kan få!
Stå på!!:clap

BF:old

PS: Det må være midt på natten i Bangkok nå! Er du natterangler??

Originally posted by Bizflyer

Det er bra! Det er mange gode sjeler som gjør en fantastisk jobb der nede!
De fortjener all den hjelp de kan få!
Stå på!!:clap

BF:old

PS: Det må være midt på natten i Bangkok nå! Er du natterangler??

Jepp, skjer mye bra der. Selv har jeg brukt 4 uker tid med de fjerne fra med å bytte ut mye gamle servere og sende ned en ny og fin server med VMWare (betalt av moi), samt av vi skal ordne opp i nettet på Haydom, og ny webmail-løsning for de som er og reiser.

Haydom "låner" en server i VM-parken min i Oslo på lik linje med Scanair, foruten av vi gjør en del mer fancy stuff med VPN og QoS og sånt da... det er så mye enklere å gjøre litt forskjell der nede enn her oppe.

-A

Oh? Dette må jeg prøve med PPS-kortet mitt neste gang på OSL, på pur f. :D

15-20 ganger igjennom der på 12 mnd... :D

En annen kjenning på listen er ICN. Her stempler de BP når du går inn i SQ og Asiana sine respektive lounger, og har du vært ett sted så slipper du ikke inn det andre stedet. Ingen mengde klaging fra masse SQ-pax får rettet på den.

-A

Selvsagt kommer du inn i gull loungen. SAS er ikke så kjipe som det SQ og LH er ;)

Har dessverre lite å gjøre på den siden av jordkloden lengre. Klarer dog å klokke inn mellom 3-400K BIS miles årlig ;)

Back