Originally posted by ph-ndr
God ettermiddag fra Singa. Travel dag her. Møter på morgenen og nå sitter jeg i loungen og jobber med en del ting som må på stell. I kveld blir det Swiss til Bangkok og den nye flyplassen, og to dager der.
Er mulig jeg er blitt noe bortskjemt, men i dag får jeg "bare" bruke C-siden av SKL'en og dette virker jo som en dump...
-A
Originally posted by Bizflyer
Trodde ikke man fikk bruke SKL i det hele tatt når man ikke flyr SQ?
SQ står på sitt, du kommer ikke inn med *G av noe slag alene, men reglene er veldig klar på at et hvert boardingpass med dagens dato er gyldig inn i alle partneres C-lounger. Jeg flyr LX biz opp til BKK. Dog praktiseres noen gufne avvik, og i USA er det hyggeligere å sitte utenfor de fleste RCC'er (med unntak av SFO) enn innenfor...
Alternativ nr to for emg er at jeg er PPS (enn så lenge), og kan da komme inn i SKL-C med dagsferskt BP på *A.
Som PPS kommer jeg også inn i SKL-F med SQ C-bp. Blir heldigvis SKL-F neste gnag jeg er forbi her om noen uker.
På en annen side, søndag kveld er det QR sine egen terminal for premium pax i DOH, spa og gud vet hva...
-A
Det siste der tar vi gjerne en utfyllende rapport fra!!
Du er jo rene Onkel Reisende Mac sånn som du flyr for tiden!!!
BF:cool2
SQ står på sitt, du kommer ikke inn med *G av noe slag alene, men reglene er veldig klar på at et hvert boardingpass med dagens dato er gyldig inn i alle partneres C-lounger. Jeg flyr LX biz opp til BKK. Dog praktiseres noen gufne avvik, og i USA er det hyggeligere å sitte utenfor de fleste RCC'er (med unntak av SFO) enn innenfor...
Alternativ nr to for emg er at jeg er PPS (enn så lenge), og kan da komme inn i SKL-C med dagsferskt BP på *A.
Som PPS kommer jeg også inn i SKL-F med SQ C-bp. Blir heldigvis SKL-F neste gnag jeg er forbi her om noen uker.
På en annen side, søndag kveld er det QR sine egen terminal for premium pax i DOH, spa og gud vet hva...
-A
Originally posted by Farmer
God ettermiddag. Da er middagen fortært, de siste mail bestvart for i dag, og nå står kveldsskiftet for tur. Dette består i å kjøre traktor med tankvogn full av gjødsel sånn omtrent fram til midnatt. Vårlukta må jo fram i form av å spre Bondens gull:colgate:
Det er nok betydelig verre for de som er i nærheten enn for meg, som sitter godt beskyttet med god musikk og A/C med godt filter! Snakk om kontrast fra lange turer helt foran i store fine fly:lol:
Dere får ha en fortreffelig kveld
Hva reiser du med til DOH?
Direkte SIN-DOH?
BF:question:
Originally posted by Tommy777
Fra SQ F til spredning av møkk.. Utrolig variert hverdag![]()
Originally posted by Tommy777
SQ får jo betalt fra SAS eller UA når jeg besøker loungene, så de har jo ingen problem med å slippe meg inn..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.