Glad mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God ettermiddag fra LHR T5 South Galleries Lounge ;)

En helt normal tur med BA763 nedover til LHR i dag. Fikk et par timer i OSL-loungen, noe som resulterte i besøk fra learjet :)

Sitter nå og skal kjØLe oss ned litt før BA113 og sete 62JK i upper deck på en 747 :colgate:

Ha en fortsatt fin mandag folkens!

Trekantsmørbrød faktisk :) Så ingenting til kuttene i catering i alle fall...

Gate B43 er satt opp så da setter man kursen mot en ny lounge :cheers:

Trekantsmørbrød faktisk :) Så ingenting til kuttene i catering i alle fall...

Gate B43 er satt opp så da setter man kursen mot en ny lounge :cheers:
Det er vel den eneste jeg ikke har testet på LHR - dokumentasjon!

God kveld fra Edinbburgh,
En grei dag går mot kveld her over på øya hvor vi ligger 1 time etter tidsregningen til fedrelandet.
Dro med SK4611 og LN-RPJ over vannet til ABZ på morgenkvisten. Nydelig sommer fra fra SVG og over til til ABZ og ned A90 til Firth of Forth.
Passerte rett overhead Sleipner platformkomplekset til StatoilHydro i finværet. Intet oljesøl der å observere.
Observerte Draupner platformen noe nord hvor rhusberg holder hus.
Det er tid for å shutte ned PC'en og at en øl på en anstendig pub her i nærheten.
God aften.

Attachments

• DSCN7350.JPG
    DSCN7350.JPG
    65.3 KB · Views: 99
  • DSCN7362.JPG
    DSCN7362.JPG
    75.2 KB · Views: 98
G'ettermiddag fra Alpharetta, hvor solen skinner og kvikksølvet koser seg på nordsiden av 30 ...

Syk kone på morran (influensa?) medførte legebesøk og litt sen start på arbeidsdagen idag .. med temperatur godt over 40 var det nok best med en liten kontroll ... Ingen som kunne gi noen definitiv diagnose, så vi får se ... Etter å ha inntatt tamiflu og Tylenol er tempen nede på 38-tallet nå ihvertfall ..

Litt connectionproblemer 'hjem' til Mosjøen gjør ikke dagen mer produktiv .. jaja .. holder hodet over vannet ihvertfall ...

Sist jeg fløy pax til CPH, ble jeg stående og prate med en bekjent som hadde ansvar for gaten min. Vi snakket om mulighetene for SAS IC ruter etter at Thai og US Air hadde startet opp. "Idag flyr begge med smekkfulle fly, og det er maskiner VI kunne ha hatt handlingen for. Men nei, de har valgt andre operatører og SGS forsøkte ikke engang å få kontrakten med dem" var det han sa til meg.

Greit!

Jeg får ta opp dette med vedkommende neste gang jeg treffer ham, og spørre hva han mente med utsagnet.

Back