Glad mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God ettermiddag fra BOO. Da er jeg tilbake her oppe fra perm etter at DY fløy meg opp i går. Var Fredrik på forumet som sjekket oss inn på OSL i går. (Kom ikke på hvem det var før vi landet i BOO.) Nå starter Cold Response om 2 dager, så blir det forhåpentligvis mye action her. 12 timersvakter blir bra. Ellers ikke mye som skjer her oppe i Bodeux.

Joe,

Det der hørtes jo ganske greit ut. Jeg glemte å nevne at det er nå 16 (seksten - én seks) dager siden Get kuttet signalene.
Ja strengt tatt er jeg mer imponert enn noe annet, men jeg lurer på hvor mange tekstmeldinger de har sendt ut, for det er type DKs billigste nettilkobling for 200 kroner måneden jeg har, så forvetningsniveauet er veldig lavt.

Du får ha lykke til med Get. Jeg er ikke overbevist om at Canal Digital eller hva gamle gode Telenor Avidi måtte hete nå, er noe bedre...

Reiseplanene ble endret takket være BA Kundeservice som gjorde unntak for meg på endring/kanselleringsreglene for restricted biz.

Åssen fikk du til det? :wow:

Du får forresten mindre miles (ca. 100)til AMS, så faktisk så tjente jo BA på det. ;)

Her på FedEx ser forøvrig mandagen ut til å bli tilsynelatende normal - bare jeg får somlet meg til og få gjort noe med de pakkene som ligger oppe:D

Dagens "Takk skal du ha!": Fikk inn en sending bestående av to kolli på fredag. Av diverse grunner, ble sendingen liggende, for utsending i dag. Bl.a. hadde denne kunden klart å tape fast fraktbrevene på en merkelig måte, sånn at de var ubrukelige. Det medførte bl.a. litt overtid på meg fredag kveld, for å ordne en brukbar kopi av denne (eller: lage ny). Etter å ha sittet på overtid med dette, en fredag kveld, kommer jeg på jobb i dag, til følgende beskjed i innboksen: "Skal i retur til avsender" :rolleyes:

Åssen fikk du til det? :wow:

Du får forresten mindre miles (ca. 100)til AMS, så faktisk så tjente jo BA på det. ;)

Så lenge jeg får mine Tier points så er jeg fornøyd :p

De forstod vel at det sikkert var litt kjedelig å reise til Torino to ganger på mindre enn en måned, og gjorde et unntak fra regelen. Full refusjon av disse restricted biz-billettene og med beskjed om at jeg da kunne booke meg en ny tur på ba.com, f.eks. til AMS :cool:

Positivt overrasket av BA Kundeservice denne gangen :)

God ettermiddag fra Sandvika,
Delt dag idag , første del av dagen på Forus kontoret og den andre delen på Sandvika kontoret.
Forflytningen skjedde med et par vinger fra SAS på rute SK4016 og LN-RCN.
25min sein ut fra SVG på grunn av tåke tidligere på dagen østpå.
Rimelig grått i sørvest også imorgentimene. Det var en del klarvær i fjellet , men tåkedotter tyder på varm luft sørfra og en ny vår som er i anmars.
Noen vinterbilder tatt over fedrelandet fra Møsvatn og østover viser vinterlandet. Ved innflyging OSL tok tåke og lavt skydekke overhånd igjen.
Var relativt langt nord før innflygingen begynte som fremgår av bildene.
Hurum hadde ingen tåke idag.:posty:
Ha en fortsatt fin dag alle.

Attachments

• DSCN5606.JPG
    DSCN5606.JPG
    72.7 KB · Views: 93
  • DSCN5607.JPG
    DSCN5607.JPG
    73.6 KB · Views: 92
  • DSCN5608.JPG
    DSCN5608.JPG
    72.6 KB · Views: 92
  • DSCN5610.JPG
    DSCN5610.JPG
    67.8 KB · Views: 93
  • DSCN5612.JPG
    DSCN5612.JPG
    97.6 KB · Views: 89
  • DSCN5614.JPG
    DSCN5614.JPG
    110.5 KB · Views: 11
  • DSCN5617.JPG
    DSCN5617.JPG
    116.9 KB · Views: 13
  • DSCN5620.JPG
    DSCN5620.JPG
    56 KB · Views: 11

De forstod vel at det sikkert var litt kjedelig å reise til Torino to ganger på mindre enn en måned, og gjorde et unntak fra regelen. Full refusjon av disse restricted biz-billettene og med beskjed om at jeg da kunne booke meg en ny tur på ba.com, f.eks. til AMS :cool:

Seriøst?! Det var da ikke måte på fleksibilitet i BA-systemet!

Ikke verst :)

Har selv også bare positive erfaringer med BA, fra de gangene jeg har hatt behov utenom "det vanlige"..

Jeg bestilte på lørdag morgen og de har 24 timers "angrefrist". Og siden kundesenteret kun er oppe til kl 14 på lørdager og stengt på søndager så tipper jeg de så litt gjennom fingrene på denne og tillot endring/kansellering med full refusjon selv om 24 timers-regelen var overskredet.

Ros til BA som bidro til en god mandag morgen for min del :)

Last edited:
Ah, litt mer forståelig da. Likefult hyggelig av dem og være service minded i situasjonen - og det ser vi jo nå at de tjener inn allerede på gratis reklame for god service - pluss at du blir en ekstremt fornøyd kunde.

Du får ha lykke til med Get. Jeg er ikke overbevist om at Canal Digital eller hva gamle gode Telenor Avidi måtte hete nå, er noe bedre...
Har hatt CanalDigital i flere år nå. Går så det suser. Tror det har vært problemer et par ganger, men det har løst seg meget kjapt. Har også fått SMS fra dem når de har planlagt nedetid pga service i nettet.

Blir noe utrygt her i byen i dag, ettersom Someone har annonsert sin tilstedeværelse her i byen i dag! Vi andre får gjemme oss innendørs til han har satt seg på flyet tilbake til tiggerstaden igjen.

Siden jeg nå er tilbake i sivilisasjonen igjen kan du trygt komme frem igjen

Her i Kristiansand tar de bilde av deg på stedet når du leverer inn søknad om nytt pass!

BF:cool2

Det bildet de tar av deg når du blir taua inn klokkem 03:30 en lørdagskveld er forresten ikke et passbilde.......

Hva skyldes dette ærefulle besøk til meg og Bizflyers livlige stad om jeg tør spørre? Og hvor har du vært?

Først en lite møte, så gikk jeg rundt med hjelm, vernesko og "kjelefrakk" over dressen en times tid, og så møter resten av dagen.....siden min arbeidsgiver har investert en lite beløp i noe greier der nede så må jo vi fra Hovedkontoret iblant nedom for og se hva som skjer:p

Back