Glad mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag, ny uke - nye muligheter. Ingen vits å sove bort starten på uken - så nå er det en espresso i koppen og snart er vi i gang med arbeidsuken. Ettermiddagen byr på en treningsøkt - ha en sprek mandag!

God morgen fra Oslo. Uansett hvor mye lenger EB måtte mene at dagen har blitt så er det fortsatt mørkt ute. Dagstur til Kristansand er det som står på programmet idag. Ha en fin dag

God Morgen fra Oslo, nå er jeg klar for toget opp til OSL, å sjekke inn på DY242 til TOS, ser ut at det blir risting og rimelig så heftig inn til TOS i dag.

Gardermoen rapporterer om Tåke og 500 meter sikt, så lukter litt forsinkelser dessverre...

Ha en god dag folkens!

God morgen Godtfolk!

Jeg holder med deg EB, det ER lysere MYE lengre nå, og det er deilig :) Jeg har fri frem til søndag, men ble jeg jaget opp av sengen for å kjøre fruen til Kiropraktor. Snømåking før helgen satte henne såpass ut at hun har ligget rett ut med kink i ryggen heeele helgen, og det medfører sjåførtjeneste for undertegnede...men bevares, i hennes nesten-nye Isblå Audi TT blir det jo bare morsomt :)

Ha en fortreffelig dag folkens!

god mandag morgen.
Etter bursdagsfeiringen av husets 1åring i går (han har bursdag i dag), går oppvaskmaskinen på morgenkvisten og litt stoler og greier skal ryddes bort. Siste uken på jobb før pappaperm i dag. Hjemmekontor i dag, så STO i tre dager og fra og med freag er jeg bleieskiftarbeider på heltid. Mor sendes på jobb, mens guttaboyz skal hygge seg hjemme i nesten to måneder. Dét blir bra! Ellers ser det ut til at jeg i dag får vite hvem som blir min sjefs sjef, og får (forhåpentligvis) litt avklaringer på hvordan mitt fagområde blir organisert i "Core SAS" (og om jeg får beholde jobben - dét er jo også rimelig viktig). Ellers blir det nok en dag med Excel og WebTrends - med å rekontruere filen som forsvant da harddisken måtte formateres. Heretter lagres ting ikke lenger på desktoppen, men i SharePoint!

God morgon frå Fornebu :)

Ny veke, nytt kurs, nye deltakere. Ellers er det grått vær i hovudstaden -tåke, men det er lova bedre ;)

Ha ein flott dag alle saman!

God morgon från Uppsala,

Idag står det inte mycket annat än examensläsning på agendan och kanske en tur till SATS efter lunch men det får vi se om jag hinner med. Uppsala bjuder på moln och +1 som är en stor kontrast till gårdagens +8 och strålande sol.
Ha en fin start på veckan!

God morgen fra Forus!

Litt sen på jobb i dag. Bilen er levert på verksted i dag, og fingrer krysses for at prisen blir noenlunde rimelig :drunk:

Forum skal leses, før dagens møteaktivitet tar til.

Ha en fin dag forumister! :)

God mandag! Formen er fremdeles noe skrantende, men det tar seg vel opp med litt jobbing utover dagen. Tåka begynner så smått å slippe taket også.

God mandag morgen- kom tilbake til de sentrale strøk i ly av nattemørket så det ble bare noen få timer på puten. Her er man i gang med dagens gjøremål. Ha en flott uke!

God morgen fra hovedstaden.

Reiseplanene ble endret takket være BA Kundeservice som gjorde unntak for meg på endring/kanselleringsreglene for restricted biz.

I steden for 2 turer til Torino så blir det en tur til Torino og 1 tur til Amsterdam. Amsterdam kostet 150 kr mer enn Torino, men litt variasjon er jo bra :D

Ingen store planer for dagen bortsett fra å gjøre jobben min.

Ha en fin mandag alle sammen!

God morgen fra Krsand!

Blir noe utrygt her i byen i dag, ettersom Someone har annonsert sin tilstedeværelse her i byen i dag! Vi andre får gjemme oss innendørs til han har satt seg på flyet tilbake til tiggerstaden igjen.

Her blir det kontordag med noen møter osv. Håper på en rolig dag. Har fått kraftig hoste igjen, er surrete i toppen (nei ikke fordi jeg drakk!;)) og snørrete i nesa. Burde være en god grunn til å drikke det!

Senere i uken blir det en tur med Color Magic. Får håpe formen er bedre til det!

BF:cool2

Siste dag av ferien. Den går med til besøk hos onkel (eller tante?) Politi og innlevering av passbilde. Så tannlegebesøk og i kveld er det møte i Rotary. Det blir fellesmøte med naboklubben.
Gårsdagen gikk med til å gjøre meg bedre kjent med den nye PC,en, koble til printer, mob. tlf. og kamera. Forandre skrivebordsbakgrunn (=min avatar) samt konfigurere pc'en. Alt gikk strålende og enkelt! Nå kjører maskinen en økt med lagring av maskinens innhold på Carbonite. Det tar tid.
Ha en fin dag.

God formiddag!

Helgen var hyggelig, med både godt gennomført kurs lørdag og søndag og hyggelig bursdagsfeiring (ikke min) på lørdag.

I dag kanskje Get finner ut at dem skal åpne opp signalene til dem som bor i min gård. Dem kuttet dem ut uten forvarsel og det måtte retslige skritt til for å få dem til å åpne. Men de har bare åpnet for "grunnpakken", så jeg har fortsatt ikke internett, de kanaleene jeg betaler ekstra for eller bruk av PVR-boks. Get suger, mildt sagt. Meget mildt.

God formiddag!

Apropos internett-leverandører, har jeg fått intet mindre enn fem SMS allerede i dag, først om at de hadde problemer med min sentral(bombe, har gått som sirup hele helgen), og at de skulle restarte sentralen, og jeg ville være uten nett et kvarter - så en SMS om at "utstyret døde når vi restartet, en mann er vei for å rette opp og vi regner med å være online innen 45 min" - deretter "vi er nå oppe igjen, beklager eventuelle sjenanse" - og så "det kom lige en ny feil inn, vi feilretter nu" - og så akkurat at det var i orden.

Når jeg hører om Get så tror jeg jammen jeg foretrekker min leverandør som ihvertfall ikke skal beskyldes for å ikke holde meg oppdatert!

G'morgen fra Alpharetta som melder om 11 grader og regn regn regn ....

Ikke annet paa tapetet enn det vanlige - foerst faa Guttungen paa skolen og deretter kaste seg ut i arbeidslivet. Kom arkeidslyst og treng deg paa - her er det ingen motstand. Jeg jobber nemlig i WIAS! :p

God ettermiddag

Hjemmedag etter å ha jobbet hele helgen.
Akkurat vært i byen og signert aller papirer på min nye bil, så nå er det bare å krysse fingrene for at jeg får den snart (et par småting som skal fikses først)

Ellers er det plenty av indretjeneste som det jobbes med.

Ha en fin dag forumister

S

Joe,

Det der hørtes jo ganske greit ut. Jeg glemte å nevne at det er nå 16 (seksten - én seks) dager siden Get kuttet signalene.

Back