Tja, hva med prester, imamer og bilselgere ?
Pizza med biff & bernaise er kjempegodt!!!
Hjemme igjen etter dagens anbudsrunde med tanke på malerjobber, ikke usannsynlig at det blir min nye beskjeftigelse. 3 jobber allerede i hus, til svært så hyggelige priser, så nå ser fremtiden lysere ut enn på lenge.
Nja, nå finnes det vel både gode og mindre gode eksempler i alle yrkesgrupper, men jeg setter et stort spørsmålstegn ved din kjappe henvisning til at visse grupper alltid lyver...Tja, hva med prester, imamer og bilselgere ?
Nei!!! Det er en vederstyggelighet! Derfor får man hverken denne eller tacopizza i pizzaens hjemland, Italia.
god mandag morgen fra Asker. Deilig med vintertid, selvom barna ikke er helt kommet i rett tidssone ennå. I dag blir det litt tid på hjemmekontoret, før kursen settes mot CPH og åpningen av CPH-DEL i kveld. Som utskremt slave for marketingavdelingen skal unge Kamhaug menge seg med fiffen og vinke pent farvel til SK967 i kveld. Det blir indisk dans og musikk, litt indisk fingermat og indisk øl i gate. Så, når de glade passasjerene er sendt avgårde til DEL, skal det smake med en liten indisk brun én.... Har ikke fått det bekreftet, men det hadde jo vært gøy med en Kingfisher eller to
Nja, nå finnes det vel både gode og mindre gode eksempler i alle yrkesgrupper, men jeg setter et stort spørsmålstegn ved din kjappe henvisning til at visse grupper alltid lyver...
Utover dette ønsker jeg alle en god ettemidag og kveld, arbeidsdagen min er ikke over enda.
God morgen fra Forus. Da var det gått snart en halvtime inn i arbeidsdagen allerede. Snart møte, ellers ingen planer!
ZICO77: Husk at værmelderene og metrologene er vel en av få arbeidsgrupper i Norge som blir betal for å lyge
Ha en fin dag da![]()
Tja, hva med prester, imamer og bilselgere ?
Hjemme igjen etter dagens anbudsrunde med tanke på malerjobber, ikke usannsynlig at det blir min nye beskjeftigelse. 3 jobber allerede i hus, til svært så hyggelige priser, så nå ser fremtiden lysere ut enn på lenge.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.