Glad mandag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Med sommertid fortsatt i kroppen våkner man i allefall tidlig nok... Nå venter en ny dag med mye kontorarbeid før det blir en treningsøkt i ettermiddag. Dagen er 9 timer og 40 minutter mørkere/kortere.

Ha en bedre start på uken - min starter som vanlig med et par kopper Nespresso.

God kveld/morgen, alt etter som hvilken tidssone en befinner seg i!
Kroppen er dusjet, og hue er klart til en ny skoleuke :-) Det nærmer seg Halloween nå, noe en merker godt i butikkene her over dammen ;-)
Ha en fin start på uken forumister!

Akk ... en ny uke på trappene... om sju timer åpner ukens læring etter brannslange-prinsippet. Ha en god uke!

God morgen fra OSL.

Stille og rolig her foreløpig, så forum og kaffe er det viktigste akkurat nå. ;)

Ha en fin dag.

Morn fra forus. Om 45 minutter er det helg for min del. Etter noen timers søvn skal det jaktes på en rørlegger og legen skal få et besøk også.

Her borte i vest er man paa vei til sengs...BBC's "The last Enemy" episode 4 er akkurat ferdig...meget bra...en nydelig hoestdag...med lang tur i Fort Word omraadet paa Bainbridge...vi fikk ogsaa Gresskarene i hus...ha en fin Mandag...

God morgen fra Oslo. Litt mindre trøtt en det jeg pleier å være på en mandag. Ingenting untatt jobb på programmet idag, bortsett fra et mål om en løpetur. Ha en fin dag.

God morgon frå BGO :)

Som vanlig er det vestlandsver. Mr værmann lovde bedre tider her utover dagen, men yet to be confirmed.

Ha ein værfin dag alle saman! :)

God morgen fra Forus. Da var det gått snart en halvtime inn i arbeidsdagen allerede. Snart møte, ellers ingen planer!

ZICO77: Husk at værmelderene og metrologene er vel en av få arbeidsgrupper i Norge som blir betal for å lyge :)

Ha en fin dag da :)

God formiddag fra Polarsirkelbyen Mo i Rana? Jepp, dere leser riktig... Våknet med et hyl da "noen" oppdaget at de hadde forsovet seg og ikke ville rekke toget og en eksamen her i dag... Så da hadde jeg i primisret ikke noe valg... Stå opp noen timer tidligere enn planlagt og ta turen gjennom fjellet. Heldigvis bare en 3 timers eksamen så jeg fant meg en kaffe og slår ihjel litt tid på Scanair.no. Får vel bruke litt penger etterhvert også... MJF venter på meg 1430-2300 så dagen blir lang nok den...
Ha en strålende dag mine venner :)

E!

God morgen fra LIS hvor den ene Airbusen etter den andre farer forbi vinduet mitt :)

Været her er: LPPT 270830Z 34012KT 9999 FEW020 15/12 Q1020 NOSIG og skal utover dagen bli 21 grader. Tror ikke jeg skal fryse i dag heller :cool:

Her er planen å få i seg litt mat før turen går inn til sentrum for litt vindusshopping og gjerne litt vanlig shopping også, vi får se. I ettermiddag skal man prøve å debutere som spotter på LIS. Ellers så er det ikke noe på planen.

Imorgen går turen hjemover igjen, via FRA, med TAP som operating airline til FRA.

Ha en fin dag forumister

god mandag morgen fra Asker. Deilig med vintertid, selvom barna ikke er helt kommet i rett tidssone ennå. I dag blir det litt tid på hjemmekontoret, før kursen settes mot CPH og åpningen av CPH-DEL i kveld. Som utskremt slave for marketingavdelingen skal unge Kamhaug menge seg med fiffen og vinke pent farvel til SK967 i kveld. Det blir indisk dans og musikk, litt indisk fingermat og indisk øl i gate. Så, når de glade passasjerene er sendt avgårde til DEL, skal det smake med en liten indisk brun én.... Har ikke fått det bekreftet, men det hadde jo vært gøy med en Kingfisher eller to

God morgen. Nå pakker jeg for avreise til BOO og første dag som F-16 Våpensystemassistent der oppe.:p Ha en flott dag alle sammen.

Kos deg i BOO - det er en hyggelig by (men styr unna pizza med bernaise i kjelleren på SAS-hotellet....)

Back