Glad mandag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny uke - nye muligheter. Arbeidsdagen blir laaang - kun to dager igjen før premieren på Reiseradio`n FM747. Ellers er hovedstaden litt kaldere - men også litt lysere - nesten 3 timer lysere - det merkes!!! Ha en bedre mandag...

Herregud for en dag .... Guttungen ble diagnosert med ADHD for en tid siden og fikk en medisinering for en ukes tid siden som idag ga ham en total 'meltdown', saa vi maatte ta ham til sykehus. Der blir han noen dager for sjekk og evaluering av annen medikasjon.

Saa senere idag maa jeg paa Home Depot og kjoepe en ny doer til gutterommet til erstatning for den jeg maatte sparke inn ....

Haaper jeg aldri opplever noe slikt igjen....

God mandag morgen fra Tromsø!
Snart settes kursen sørover med destinasjon eksotiske Oslo...:) I kveld blir det konsert med The Cure i Oslo Spektrum. Kan ikke si at jeg ikke gleder meg stort......:)

God morgen! Fikk en sur start på dagen, strekker ut hånden, kikker sjåføren i hvitøye, men JÆ**** bare kjører forbi... Aaaarrrggg, får bare få fingen ut og begynne å se etter en ny bil....

Ikke noe planer for dagen enn det vanlige, et par møter og få laget en ny lisensoversikt.

TOS: Håper du har det gøy! Dette er er av mine gamle helter!

Ha en fin dag forumister. :)

Ahh, endelig mandag -tilbake på jobb. Feberen forsvant på lørdag, så no er det bare å kjøre på :) *rydde mailbox* Bergen har faktisk nydelig ver i dag, så det er nok i fjellheimen eg burde vore.

Ha ein nydelig dag alle!

God morgen fra København. Snart blir det å sette kursen mot skolen for å få gjort litt arbeid og ikveld må jeg få trent litt. Ha en fin dag

I dag ser ut til å bli bedre enn jeg håper. Overlevere litt dokumentasjon nå på morgenkvisten, et lite oppdrag ute med å bytte en brannmur, og så et møte før dagen skal brukes til litt admin-arbeide og så kommer det faktisk venner på besøk for middag.

(Dagens vanskeligste oppgave blir vel å finne ut hva som blir til middag, mellom en som ammer, en som synes at salt er avansert krydder og en som ikke vil ha noe som svømmer i vannet... folk er sær.)

-A

god mandag. fremdeles ingen baby. Vi er på T minus 17 dager
Har ikke forresten Otto Jespersen termin omtrent samme dag som dere?

Tidlig oppe, til en forandring, eller; sent oppe, var det...
Pga. en døgnrytme som er skjevere enn tårnet i Pisa, har jeg foreløpig klart å holde ut til 08:30.. (Kan ha noe med at jeg sov til ca. 16:00 på søndag :rolleyes: ). Satser på å stå opp, få i meg noe mat, lufte bikkja, og etterhvert komme meg på jobb..

Ønsker alle en god mandag :)

kanskje du ser OJ og meg rulle babyer rundt i gangene på Bærum sykehus?? (aner ikke hvor han bor)

Tidlig opp og klar til å ta imot snekkerne. Idag begynner monteringen av kjøkken. Innimellom blir det endel andre saker, som f.eks. å kontakte Luftfartstilsyn ang. nye sertifikater. Imorgen er det Legenemda, innom Kinas ambassade for å fornye visum kanskje.
Ellers er det ganske pent vær på Nærsnes. Foreløpig en minus.
Ha en fin dag alle sammen og håper det ordner seg for deg og dine Andreas.

God morgen fra et tåkete men svært vakkert Gardermoen! Tåka ligger så lavt nå at jeg sitter over og ser på et vakkert hvitt teppe som gradvis sprekker opp nå som solen tar tak.....Jeg prøver å få tatt noen bilder og skal legge dem ut når jeg kommer hjem i morgen ettermiddag....

Gooood mandag til dere alle!

Andreas, huff for en start! Håper alt går seg til for dere alle!

Last edited:
Ørsta melder om minus 1 grad, og strååålande sol. Skal kose meg saman med prinsessa påformiddag, medan det vert seinvakt i etermiddag/kveld. Ha ein strålande dag, alle forumistar!:)

Tåken kom sigende innover fra Drøbak ca kl 0900 mot Lysaker. Nå ser jeg ikke sjøen foran meg en gang..

Tåken kom sigende innover fra Drøbak ca kl 0900 mot Lysaker. Nå ser jeg ikke sjøen foran meg en gang..

Tåke i indre del av Oslofjorden bekreftes fra Nærsnes!
Nå er monteringen igang. Men montøren har ennå ikke funnet esken med alle skruer, beslag o.l. Vanligvis pleier fabrikken å klistre på en papirlapp på det kolliet som esken ligger i, men det har de ikke gjort denne gangen, så alle kolli må åpnes og sjekkes. Det har skjedd en og annen gang at fabrikken har glemt hele esken, og da ligger den på fabrikken i Danmark. Me no like!:cry:

Brussel melder om 7 grader i øyeblikket og blå himmel. Temperaturen stiger til 15 grader om litt, men da sitter jeg i et av de "farlige" flyene til Brussels Airlines tilbake til Oslo for å besøke kjæresten jeg ikke har sett på tre uker. Så kan bli en usedvanlig fin dag.
Men før jeg drar på flyplassen skal jeg innom Pralines og kjøpe fersk, belgisk sjokolade. Har allerede 3 kg som har en holdbarhetsdato på tre uker, men har en følelse av at det ikke er nok!

God morgen fra Tananger/Forus,
Arbeidsdagen går sin gang , her er nok å ta tak i.Ute er det blitt vår. Tåken ligger over hele flatlandet her i sørvest. Typisk vårtegn her. Det spirer og gror i hagen. Neste helg skal hekker trimmes i hagen.
I morgen drar avdelingen til fjells på "offsite teammeeting". Det blir en artig uke.
Ha en fin uke alle forumister.

Herregud for en dag .... Guttungen ble diagnosert med ADHD for en tid siden og fikk en medisinering for en ukes tid siden som idag ga ham en total 'meltdown', saa vi maatte ta ham til sykehus. Der blir han noen dager for sjekk og evaluering av annen medikasjon.

Saa senere idag maa jeg paa Home Depot og kjoepe en ny doer til gutterommet til erstatning for den jeg maatte sparke inn ....

Haaper jeg aldri opplever noe slikt igjen....

Dette er moderne tids syndrom Andreas, snart har halvparten av alle gutter i skolen her i fedrelandet vært til utredning og fått diagnosen ADHD.
Jeg for min del stiller meg uforstående til at så mange får denne diagnosen når jeg ser hvem som har fått denne diagnostikken av kamerater til mine barn i skolen. Helt normalt aktivt adferd hos gutter kvalifiserer da ikke til ADHD?
Når lærere sender melding med eleven hjem til foreldrene om anbefaling om utredning for ADHD begynner det å bli noe alvorlig galt med vurderingsevnen til folk.
Det er mest sansynlig utrederne det er noe galt med.
Gutter skal være aktive , lykke til.

God morgen fra sør!

Her er vi allerede i gang med ny arbeidsuke. Forhåpentligvis ikke like hektisk som den forrige. Heldigvis er det bare 4 dagers uke, da fredag morgen er avsatt til å fly til Tyskland for en deilig helg på guttetur.

Men inntil videre, er det bare å jobbe på!

Fortsatt god uke!

BF:cool2

God morgen fra Lilletorget. Utenfor her står trailere med The Cures utstyr, og det blir vel det nærmeste jeg kommer konserten. Denne uka har bare tre arbeidsdager, så det blir en lang weekend uten noe spesielt på agendaen.

Back