Glad mandag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Originally posted by dc-8-63

...det ble hjemmekontor etter en ikke saa veldig vellykket Tour de Ferry i dag.....M/V Pyuallup fikk problemer med tyskera!!! (Tysk Styring mekanisme) saa vi la aldri fra kai..

Siemens!! :colgate: Skal plage kjerringa med den .....

....og den ligger stille ved kai ennaa....one boat service....jiiipppiiii......blir en god dag for Computer Comforters i dag....hi hi hi....

Monday, August 20, 2007 10:50AM

Seattle/Bainbridge Island - M/V Puyallup
Due to mechanical problems with the M/V Puyallup one boat service is in effect until further notice.

Originally posted by Tommy777

Det var da voldsomt til morragrettenskap fra Atlanta.

Her i Chicago var det ei passe sur kjerring paa morran, men ingen trafikk. Er passe sur selv etter gaardagens drittdommer..:angry:

Akkurat ankommet kontoret. Skal ha et 2 dagers kurs denne uken. Sjefen var paa meg ved ankomst i dag og ville IGJEN at jeg skulle si ja til jobbtilbudet hans snart..

Saa ikke optimalt, men garantert ikke saa ille som i Atlanta :)

Hmm...her borte i vest sprut regner det. Selv har jeg valgt den Italienske Modellen av Kone, riktignok mye vedlikehoid (klaer,.matchende sko, haar etc.etc.etc.), men du verden hvor mye glede....og null grettenhet...livet er herlig......det ble hjemmekontor etter en ikke saa veldig vellykket Tour de Ferry i dag.....M/V Pyuallup fikk problemer med tyskera!!! (Tysk Styring mekanisme) saa vi la aldri fra kai....litt av et styr naar en skal RYGGE!! 217 biler, busser og semi trailere av fergen.....da er det herlig aa smoere med sykkel....men aa sitte i vaate sykkel klaer en ekstra time fristet ikke...saa etter en ny doping pause paa Blackbird Bakery (OJB - du behoever ikke aa kjoere over oeya for gode bakervarer) satte en kursen hjem til en varm dusj (Det burde vaere Nobelpris for baade oppfinnelsen av Dusj ...og baristaer!!):p :p

Du Finn Erik,nå har du vært litt vel lenge borte fra gamlelandet!Det norske skriftspråket ditt forfaller med noen underlige orddelinger og store bokstaver i hytt og pine.Med sånne orddelinger som du får til,så kan du bli plakatansvarlig på Coop og Rimi!:colgate: Skjerpings!

Originally posted by FBU 4EVER

Du Finn Erik,nå har du vært litt vel lenge borte fra gamlelandet!Det norske skriftspråket ditt forfaller med noen underlige orddelinger og store bokstaver i hytt og pine.Med sånne orddelinger som du får til,så kan du bli plakatansvarlig på Coop og Rimi!:colgate: Skjerpings!

...... eller korrekturleser i Frp ..... :colgate:

Originally posted by FBU 4EVER

Originally posted by Tommy777

Det var da voldsomt til morragrettenskap fra Atlanta.

Her i Chicago var det ei passe sur kjerring paa morran, men ingen trafikk. Er passe sur selv etter gaardagens drittdommer..:angry:

Akkurat ankommet kontoret. Skal ha et 2 dagers kurs denne uken. Sjefen var paa meg ved ankomst i dag og ville IGJEN at jeg skulle si ja til jobbtilbudet hans snart..

Saa ikke optimalt, men garantert ikke saa ille som i Atlanta :)

Hmm...her borte i vest sprut regner det. Selv har jeg valgt den Italienske Modellen av Kone, riktignok mye vedlikehoid (klaer,.matchende sko, haar etc.etc.etc.), men du verden hvor mye glede....og null grettenhet...livet er herlig......det ble hjemmekontor etter en ikke saa veldig vellykket Tour de Ferry i dag.....M/V Pyuallup fikk problemer med tyskera!!! (Tysk Styring mekanisme) saa vi la aldri fra kai....litt av et styr naar en skal RYGGE!! 217 biler, busser og semi trailere av fergen.....da er det herlig aa smoere med sykkel....men aa sitte i vaate sykkel klaer en ekstra time fristet ikke...saa etter en ny doping pause paa Blackbird Bakery (OJB - du behoever ikke aa kjoere over oeya for gode bakervarer) satte en kursen hjem til en varm dusj (Det burde vaere Nobelpris for baade oppfinnelsen av Dusj ...og baristaer!!):p :p

Hei Stein.

naar ble du LN-KOGs siamesiske tvilling :p :p :p :p

Jeg liker store bokstaver jeg.......er faktisk formann i F.F.D.S.B.F....

Spoek til alvor....det stoerste problemet er tid, skriver alltfor for fort, tenker paa Engelsk, gjerne med 2 - 3 andre "topics" samtidig...pluss at jeg sjelden bruker Keyboard naar jeg skriver paa forumet.....jeg skriver med penn...og i tillegg har jeg Italiensk Kone...slaa den !!!

Naar ble du LN-KOGs siamesiske tvilling :p :p :p :p
...og i tillegg har jeg Italiensk Kone...slaa den !!!

E poi? Mi dai!;)

Om ikke KOG's tvillingbror,så har vi samme frisyre!:cool:

God kveld fra Travelodge Manchester Airport. Dagen i dag har blitt tilbringt litt i Manchester sentrum og litt i AVP. Ble ikke så lenge der siden kameraet mitt plutselig ikke ville samarbeide med meg mere (les: Err99 i displayet), men da jeg kom på rommet så funka det nu likevel.. så vi får se i morra hvordan kameraet funker :) Skal uansett reise herfra i morra så er ikke sikkert at det blir noe særlig spotting da.. Men uansett så skal man tilbake hit så snart anledningen tilbyr seg. Var på fotballkamp i Blackburn og det er var en helt ny opplevelse :)

Back