Originally posted by Someone
God morgen fra Oslo. Tid for å ta fatt på årets siste arbeidsuke. Etter jobb blir det å dra med fattern for å skyte litt med hagla.....og se om jeg treffer flere av de hersens leirduene denne gangen. Ha en fin dag![]()
Originally posted by OJB
Gamle børser skyter best......E....
Originally posted by OJB
Originally posted by Someone
God morgen fra Oslo. Tid for å ta fatt på årets siste arbeidsuke. Etter jobb blir det å dra med fattern for å skyte litt med hagla.....og se om jeg treffer flere av de hersens leirduene denne gangen. Ha en fin dag![]()
Gamle børser skyter best......E....
Høsten er her!
Originally posted by LN-MOW
Vet ikke hva som er saa 'glad' med mandag morgen .. troett og grinete unge, kjeftete kjerring, rushtrafikk, varmt og klamt utendoers, iltert blinkende lampe paa telefonen paa jobben, smekkfull innboks ..... and it goes on and on ...
Paa den positive siden, saa er det fortsatt varm kaffe i ATA-muggen min og jeg kan fortsatt ta inn NRK ....
Paa tide aa satse paa Georgia Lottery ..........
Originally posted by OJB
Det er plenty av muligheter her i oljevirksomheten i fedrelandet Andreas om du skulle gå lei der over.
Originally posted by Tommy777
Det var da voldsomt til morragrettenskap fra Atlanta.
Her i Chicago var det ei passe sur kjerring paa morran, men ingen trafikk. Er passe sur selv etter gaardagens drittdommer..:angry:
Akkurat ankommet kontoret. Skal ha et 2 dagers kurs denne uken. Sjefen var paa meg ved ankomst i dag og ville IGJEN at jeg skulle si ja til jobbtilbudet hans snart..
Saa ikke optimalt, men garantert ikke saa ille som i Atlanta![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.