Glad mandag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Det er mørkt i hovedstaden 05:25...men inne er det lyst og varmt. Blir en del møter ute av kontoret i dag før det blir nok en treningsrunde i ettermiddag...nå merkes det godt :D Ellers håper jeg at jeg kommer meg innom for å se på den nye Grande punto`n også...tøff liten sak somendelig har kommet til Norge.

Ha en bedre start på uken!

Her borte i vest starter dagen i koe foran bokhandleren, nei ikke for Harry Potter, men Bob Woodwards "State of Denial".....en svaert interessant bok med gode interjuver fra innsiden av Det Hvite Hus....er jeg heldig er endelig Doonesbury's siste ogsaa paa plass i hyllene...

"God" morgen fra Tromsø

Pt. 4,6 grader , grått og regn *brrrr* surt er det. Arbeidsdagen er ferdig 1200, deretter begynner arbeidsdagen hjemme......:drunk:

Endel brudebilder skal frankeres og sendes ut i dag, kanskje tid til litt trening i ettermiddag ( veldig inspirert av EB ^_^ )

Ellers godter jeg meg over tabelltopp i TL :colgate: :colgate: :colgate:

Morn fra Nordnes. Her er det vått og kaldt og en dag lenket til maskinen er forran meg. Sovet dårlig har jeg og.

-A

God morgen fra Lilletorget. Fullt opp å gjøre når systemene har vært nede pga strømbrudd, men ser ut til at det meste har ordnet seg nå kl 0800, man har jo vært på jobb i 2 timer allerede. Og i dag skal jaggu jeg og trene! :cool:

god mandag i mørket i Sandvika. Da er vi klar for en ny uke som bare MÅ blir bedre enn forrige uke. CV'en er sendt rundt onkring, de to første jobbsøknadene er sendt og jeg håper noen begynner å by på leiligheten vår som er til salgs. Dette blir spennende! Uken byr etter planen på en tur til bartebyen og en mulig rotfylling også - uten at jeg skal vi hva som er værst av de to (thi-hi):colgate:

God morgen fra København. Overskyet nå imorges, men det begynner i hverfall å tørke opp etter nattens regn og tordenvær. Blir travel dag på skolen med først litt lesing også 2 forlesninger hvor siste er ferdig klokken 7...hurra.

Ha en fortsatt god dag

Da har også "resultatene" etter gårsdagens fotball kamp jeg var på mellom FCK og Brøndby kommet inn. Over 100 arrestert....dvs ett hlt vanlig lokal derby her i København. Vålerenga-Lyn blir pinglete i forhold. Fikk kun med meg stolkastingen og fyrverkerikastingen live etter kampen (som tilskuer, skulle noen lure)

God morgen! Etter dagens møter bærer det av sted med SAS tilbake til Bergen.

Ha en fin dag - i dag skal det visst regne i hele landet. Høsten er tydeligvis kommet.

Noe grått også i sør i dag! Blir en travel uke uten reising for en gangs skyld! Men det er tydelig at høsten er kommet. Ja, og i tillegg er det sesongstart for hummerfisket. Så kanskje det blir hummer og champis til helgen??

Så må vi ikke glemme at Start banket Molde i går! Se DET er jo en gledelig nyhet! Ikke sant, enml??

BF:p

God formiddag fra Tananger,
her har dagen begynt godt, været er fint, vindstille og enda ikke noe som ligner på høst her borte. Værmannen har lovet bortimot sommertemperaturer helt til onsdag så langt. Er dette som kalles for global oppvarming så er jeg "all for it".
Ha en fin dag og uke.

God morgen verlden!

I downtown Stockholm er det stille på kontoret idag. 10 samtaler på "switchen" so far noe som er lite for en mandag.

Senere idag blir det full fart til Arlanda og derfra videre med bil til Uppsala.

Ha en fin dag i Oslo, Berlin, Seattle, Kristiansand, Atlanta, Stockholm Tromsø, Mosjøen .........

Originally posted by Savipix
Stockholm Tromsø

Ny destinasjon for Ryanair? :p

Her i nordøst så har høsten meldt sin ankomst, først med snø forrige mandag og denne mandagen med regn. Hadde dog håpet på bedre vær nå som man har friuka da men men..

Originally posted by LCH78

Originally posted by Savipix
Stockholm Tromsø

Ny destinasjon for Ryanair? :p

Her i nordøst så har høsten meldt sin ankomst, først med snø forrige mandag og denne mandagen med regn. Hadde dog håpet på bedre vær nå som man har friuka da men men..

Stockholm f-ing far north :p

Manhattan melder om Indian Summer, eller ihvertfall what 2 be!

Weather Channel melder opp mot 70-75F idag, og sol frem til Onsdag ihvertfall, men da er nok vi på vei hemmat. :old

Var på Norwegian Festival i Central park igår, ufattelig mye Nordmenn i denna by'n...

Idag er det ingen fast spalte på planen, tar det litt som det kommer..

God morgen fra Cumberland, hvor det saa smaatt har begynt aa lysne. Ligger an til aa bli en travel dag ..

Tok guttungen for aa se 'Open Season' i gaar .. helt OK .. Billy Connely gjorde seg bra som rabiat ekorn. Men det skal bli fint aa kunne se voksenfilmer ogsaa ... en gang i fremtiden .. ^_^

Fint vaer - ikke for varmt - skal visstnok holde seg mesteparten av uken.

Originally posted by Bizflyer

Så må vi ikke glemme at Start banket Molde i går! Se DET er jo en gledelig nyhet! Ikke sant, enml??

Hmmmmmm.....:baeh Vi har da ihverfall tilgode å bli skambanket i e-cup sammenheng vi da:colgate: Mere tror jeg ikke jeg skal si om den saken, for da blir jeg anatkelig vis ikke ferdig på noen måneder!:old

Forøvrig og slik utenom fotballen så kan vi rapportere lettskyet vær, vindstille og 12C (pluss ja) her i Molde. Rent flymessig er mandag morgen av en viss interesse med SAS Braathens, Coast Air, Atlantic Airways, Amber Air og Luftransport som faste innslag på Årø med B737, 734, F50, J31, Bae146, S340 og King Air.

Originally posted by LN-MOW
Tok guttungen for aa se 'Open Season' i gaar .. helt OK .. Billy Connely gjorde seg bra som rabiat ekorn. Men det skal bli fint aa kunne se voksenfilmer ogsaa ... en gang i fremtiden .. ^_^

Ja, så mye som du er borte, kan det vel være greit med noen "voksenfilmer" innimellom! hehe!:lol:

BF:colgate:

Originally posted by enml

Hmmmmmm.....:baeh Vi har da ihverfall tilgode å bli skambanket i e-cup sammenheng vi da:colgate: Mere tror jeg ikke jeg skal si om den saken, for da blir jeg anatkelig vis.

I motsetning til Molde møtte jo Start et klasselag som ingen hadde forventet at de skulle ha sjanse mot! Men det passer vel bedre for deg å sammenligne epler og pærer! Til neste år kan du jo ta med deg både eplene og pærene ned i 1 divisjon! heh!:rolleyes:

Hmmmmmm.....:baeh Vi har da ihverfall tilgode å bli skambanket i e-cup sammenheng vi da:colgate: Mere tror jeg ikke jeg skal si om den saken, for da blir jeg anatkelig vis.

I motsetning til Molde møtte jo Start et klasselag som ingen hadde forventet at de skulle ha sjanse mot! Men det passer vel bedre for deg å sammenligne epler og pærer! Til neste år kan du jo ta med deg både eplene og pærene ned i 1 divisjon! heh!:rolleyes:

Hå hå! Stor i kjeften nå:colgate: Ikke har dere skikkelig stadion heller, slik at dere måtte bruke Åråsen.... LOOOOOSERS! :lol: Men neste år får dere da et flott stadion anlegg. Nesten tro kopi av Molde Stadion... ikke så rart da den er tegnet av samme arkitekt og arkitekten er fra Molde.

Hå hå! Stor i kjeften nå:colgate: Ikke har dere skikkelig stadion heller, slik at dere måtte bruke Åråsen.... LOOOOOSERS! :lol: Men neste år får dere da et flott stadion anlegg. Nesten tro kopi av Molde Stadion... ikke så rart da den er tegnet av samme arkitekt og arkitekten er fra Molde.

Hadde jeg visst det, så skulle jeg sørget for at en lokal arkitekt hadde blitt satt på saken snarest!!!

Back