• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag, ny uke og definitivt nye muligheter.. Håper at det pene været som kom i går ettermiddag holder seg... Dagen bringer en del møter før det blir nok en treningsøkt i ettermiddag. Ha en bedre start på uken...

Greetings fra Kiawah Island, SC. Er paa sommerstedet til faren til kjerringa og feirer Laborday. Tar siste pilsen paa verandaen med kanon havutsikt for jeg gaar og legger meg. Ca. 30 grader ute med heftig luftfuktighet.. Blir aa ligge ved bassenget i morgen ogsaa.

glad mandag! i dag blir det (forhåpentligvis) siste besøk hos tannlegen på et års tid - for å gjøre siste arbeid med rotfyllingen. Snart må vel alle nervene nedi der være døde?? Etter planen blir det oppdateringer av Scanair.no i kveld, så stay tuned.

Greetings fra Stockholm!

Først på kontoret idag, mye arbeid som skal gjøres for å komme up to speed. Ser ut at bli en fin dag.

Enjoy it!

Fri frå jobb i dag, så då er det heimepappa på unge Krøvel. Mor er på jobb, og Aurora er på golvet og leikar seg med puslespelet sitt:) Håper at det ikkje regnar like mykje i resten av landet som i Ørsta!:)

Morn... nettopp landet i AMS fra SIN med SQ... hatt en fin natt og så glor jeg ret ti en skjerm som sier Steve Irwin er død, og har nettopp kommet fra parken hans. :( Verden er godt bedriten fra tid til annen.

-A

God morgen fellowship. Ikke noe fly idag, men fløy igår med Cuben LN-KCH og hadde med sønnen til første hang glider pilot i Norge med i flyet på et seilflyslep. Fredrik Dahl bygde og har det første HG sertifikat i Norge det var kjekt for sønnen Magnus for vi hadde en fin tur over Os bygden og en formasjonstur med seilfly LN-GOS som øvde på Flikk og inngang til spinn øvelser. De var i Bergen sammen med andre HG kammerater for å høre på Rolling Stones I Bergen.

God morgen fra København. I dag står årets første forelesning for døren, men før det må jeg få lest gjennom ett par kapitler. HA en fin dag

Originally posted by CK

glad mandag! i dag blir det (forhåpentligvis) siste besøk hos tannlegen på et års tid - for å gjøre siste arbeid med rotfyllingen. Snart må vel alle nervene nedi der være døde?? Etter planen blir det oppdateringer av Scanair.no i kveld, så stay tuned.

Du skal aldri si aldri om dette blir siste gang. Utrolig hvor lenge det kan være nerver igjen. I hvert fall i følge tannlegen. Når jeg hadde rotfylling i våres begynte jeg å lure på om det var bevisst trenering. Det ble nå i orden etter utallige besøk, men kjenner ømhet i tanna fortsatt, så litt nerver må det fortsatt være der. Håper du har hellet med deg og at dagens besøk blir det siste. Lykke til!

Go'ættmiddag fra Tromsø

Har dreid litt været her oppe. Regner og er grått , men temp. er fortsatt 14,4 grader, men det er klamt.

Definitivt kurs på Heathrow i uke 38, og det blir jo konge. Gleder meg som en unge, håper bare jeg får ordnet meg et skikkelig hotell med utsikt om det finnes.......

Noen som har erfaringer med hotell og utsikt ved Heathrow ?

Forøvrig må dere ha en flott dag alle sammen :nor

God morgen fra Alpharetta! Her er det 'Labour Day' og fridag idag .. godt med myk start paa ny jobb.

Vaaknet opp til nyheten om Crocodile Hunter's bortgang. Mannen var et australsk ikon og har gjort et enormt arbeid for villmarksbevaring. Snakk om aa doe med stoevlene paa. Han gikk nok iallefall ut av denne verden som en lykkelig mann.

Back