• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag morgen!

Trety

ScanFlyer Rusty
Jøsses, jeg er førstemann for en gangs skyld... :)

Godværet over Drammen har tatt en pause, med 14 grader og regnvær. Vel, det var vel kanskje på tide? Sykkelturen i går sitter litt i fremdeles, men det føles egentlig helt greit - jeg tror jeg skal få brukt sykkelen ganske mye i sommer etter at den har fristet tilværelsen i 9 måneder i kjeller'n etter at jeg kjøpte den i fjor. :spin:
Uansett, dagen bringer møter og middag med broderfolk fra øst, dvs. den svenske GN Netcom distributøren. Ha en strålende dag! :)

Replying to Topic 'Glad mandag morgen!'

glad mandag! Bra for naturen med litt regn i dag - digg også å måtte trekke dyne opp fra gulvet på morgenkvisten etter å ha svettet i lakenet i flere netter på rad... En liten "korreksjon" værmessig er bare bra. Neste uke er det skoleferie og da forsvinner køen på E18.

Nå blir det visst en uke med drittvær her i sør. Vil gjerne ha finværet tilbake snarest!

Her blir det en rolig uke på kontoret.

Hva har skjedd med EB? Har noen lurt i han en sovepille siden han ikke har åpnet denne tråden i dag?

BF:cool2

Originally posted by LN-KGL

Originally posted by Bizflyer
Hva har skjedd med EB? Har noen lurt i han en sovepille siden han ikke har åpnet denne tråden i dag?

BF:cool2

Men BF da, hvor har du vært i helgen? :cool2

Sjekk første innegg i denne tråden, så får du svar http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=12227

Jeg har vært på fylla i Danmark! :cheers:

BF:musikk

God morgen fra Fornebu :)

Tilbake etter nesten 2 uker borte far jobb pga matforgiftning med påfølgende ubehageligeheter.

Våget meg en tur på OSL på lørdagen, da jeg trengte sårt litt frisk luft. (jet eksos). Men bortsett fra det har de siste par ukene vært kjeldige greier.

Stille og oppholdsvær her akkurat nå,men det ligger noen skyer utafor her ser jeg. Så jeg regner med at det kommer litt mer morro etterhvert.

Kos dere folkens .)

T - 43h til liftoff..

Disig, klamt og 21 grader her oppe nå - ikke no' sol å spotte! :naughty:

det ble nesten en "EB-dag" på kontoret i dag, dog uten alkohol. Barnehagen ringte og far måtte hjem. Da er det greit med trådløst nett og hjemmekontor - når Prinsessen har sovnet...

Originally posted by Bizflyer

Nå blir det visst en uke med drittvær her i sør.

Det var trist å høre.:biggrin

I nord (les BOO) har tempen stegen et hakk eller to, men solen glimrer med sitt fravær.
Metrolygen har lovt oss litt bedring i uken.

G'morgen ogsaa fra Alpharetta, hvor fuglene skinner og solen synger! Slapp Il Divo i gaar - ble 'Cars' istedet. Helt greit for meg!!

De sa paa nyhetene igaar at Britney Spears vurderer aa flytte til byen, so there goes the neighbourhood ... eller det som er igjen etter at Whitney Houston og Bobby Brown flyttet inn ... :baeh

Ikkeno' spesielt paa programmet idag - unntatt fotball, selvfoelgelig ....

Ettermiddag! Dagen har vært særdeles disig og lummer, og nå slår altså spådommene til; torden og regn. Radarbildene viser noen rimelig hissige celler på vei nordover ute i Skagerak. Følgende melding er utstedt fra IPPC: ENOS SIGMET 01 VALID 91430/191830 ENMI - NORWAR FIR FRQ TS FCST S OF N059 AND E OF E00730 W OF E 00900. CBTOPS
EST FL250-FL300. MOV NE. NC.

Så da er det vel bare å benke seg :spin:

Ryktes at det kan bli litt grumsevaer her ogsaa ... det vil isaafall vises paa kartet.

INMAREMR_260x195_ATL.gif

Back