• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag fra Tropea

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra det italienske fastlandet. Her er det fortsatt varmt - så dagen skal tilbringes på stranden....og jeg ser ikke bort i fra at det blir Pasta Vongole og noe hvitt i glasset til lunsj. Ha en bra start på uken du også.

Re: Great Dane Airlines - Nytt dansk flyselskap

God morgen fra Hvalstad. Verken tog eller buss for tog her, så da blir det å sette seg i «bukken» og ta sykkel for tog. Om ikke annet blir det å logge Strava segmenter i Tour de Finance. Ha en fin dag

52939446c2a275af7e963fd5b6922c88.jpg

Hei fra et stappfullt Dash Q400 retning BGO-TOS. Blir propell og dermed lengre tur ettersom alle E2’ene prioriteres utenlands... - jippi. Det gledes derimot til 20c og sol i Tromsø, har til gode å oppleve skikkelig sommer selv om jeg begynner å ha vært i TOS utallige ganger [emoji3059] I morgen skal man fly noe så uvanlig som Nordens Paris til faktiske Paris, via ARN - det blir løye/artig/tidig osv. [emoji41] en god flyuke ønskes!

God morgen fra Elverum.

Her setter man om et par timer kursen tilbake til hovedstaden, da uten arvingen, som blir gårdsgutt i noen dager.

Ut på spontanbooket CT-tur imorgen hvor 24 timer i Tokyo skal gjøres unna før han hentes på fredag ;)

God mandag fra Lillestrøm. Her skal jeg starte en kontoruke etter at halve ferien er brukt. Ny kollega begynner også i dag, så det blir spennende.

Håper inderlig at noen har satt på kaffe til jeg kommer

Ha en fin dag

God morgen fra Oslo Øst. Ut å fly litt i dag, til Bilbao via CDG med Air France. Så videre til San Sebastian. Været ser ikke lovende ut de nærmeste par dagene, så da får man kanskje prioriterer litt god mat og drikke innendørs. Og det er det heldigvis gode muligheter til der[emoji3] Ha en strålende uke!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra FRA. Lufthansa fant visst fram retrobalja si til meg i dag.

IMG_1803.jpg

Morn fra Berlin. Her skal man vandre, spise og drikke. Øl er billigere enn cola og omtrent samme pris som vann, så da er vel den saken avgjort tenker jeg. Også litt mer besøk hos svigerbestemor men det overlever man nok, det er tross alt ferie

God mandag fra en ferge på vei til Rødby. Her konsumeres også gult flytende. Er man på en båt så er man det. Flixbuss funker men litt rart klientell. Uansett 400 ish kroner Hamburg-København er ingen upris for to selv om det innebar tidlig oppstandelse
f07aabf280b65ec48819a2ac921a7d3e.jpg

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God morgen fra Toyota Sørvest. Her pågår det garantiarbeid på bilen og i ventekroken har de foruten kaffe, gratis is. Har ellers vert en tur og klaget på de nye terminalbrillene, så da blir det nye glass.
Ha en fin en :)

Last edited:
God formiddag fra den sørlandske skjærgård!
Nå er det ferie og hytta er plassen. Sol fra skyfri himmel og 20 grader i lufta. Kan godt ta det litt varmere, men fordelen er jo at det tar lengre tid før øllen og champagnen blir lunken.

God sommer ønskes!

God morgen fra langt ut i havet.. nå har båten snart gått full speed i to døgn og vi nærmer oss Puerto Rico (ca om 10 timer). Vi har ambivalente følelser til cruiset så langt, flott båt, imponerende lugarer og mesteparten av crewet herlige. Utfordringen er at MSC er italiensk så det er ca 20% italienere som da løper rundt fulle av tatoveringer og skriker i Speedo. Fellesområdene er flotte men til tider ganske crowded.

De har noen utrolige restauranter utenom «pakken» med svært gode vinkjellere så det blir mer asiatisk gourmet enn buffet for denne banden. https://www.thedailymeal.com/eat/chef-roy-yamaguchi-msc-seaside?amp

6BFDA9B2-3553-4AB4-8EEB-618E74F36B33.jpeg

Last edited:
Morn fra en annen balje. Her har vi ikke vinkjeller, bare shaker room, sekkestore og denslags.
Blir forøvrig LSI - ABZ - CPH - GOT om ting klaffer.

G’morhgggen ... her er ‘e husmormorgen .. senger skal strippes og sengetøy vaskes og guttungens rom må patruljeres .. Heldigvis tar bøttebaletten seg av resten.

Regnet hardt i natt så målebolla var nesten full og luften er fuktig nok til å kunne skjæres i.

Fridag i dag, hvis man ikke regner med indretjenesten ....

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Hallo fra Faro!

Tar en natt på hotell i dag, for ryggraden må rettes ut litt etter 4 dager i reclinerstol som seng. Legen er litt usikker på når arvingen får forlate sykehuset, men anslår tidligst torsdag. Så har helgardert meg med flexbilletter på torsdag og fredag med både Norwegian og SAS. De skiller seg forøvrig kun 200kr i pris. Rett i underkant av 10k for meg og ungen. Forskjellen er at de 200kr i "rabatt" må brukes på mat ombord hos Norwegian mens man får boksmat fra SAS. Så i bunn og grunn er det vel det samme.

Ha en bedre mandag!

Re: Great Dane Airlines - Nytt dansk flyselskap

God morgen fra Hvalstad. Verken tog eller buss for tog her, så da blir det å sette seg i «bukken» og ta sykkel for tog. Om ikke annet blir det å logge Strava segmenter i Tour de Finance. Ha en fin dag

Men, skrøt ikke du av at du hadde fått Bil for tog?

Back