Glad mandag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad mandag fra Røros

God morgen fra Røros. God gammeldags vinterstemning ute…men dagen skal vel tilbringes mest innendørs før jeg i ettermiddag forflytter meg til Kvikne og et døgn markeds og styrearbeid. Ha en flott start på uken du også.

Re: Glad mandag fra Røros

Ny uke nye muligheter, eller kanskje bare det samme gamle man skal gjøre. Time will show. Ha en fin uke både i februar og mars.

Morn fra T-banen. Kan konkludere med at det gikk helt fint med pinnekjøtt i februar også, men nå er jeg ekstra klar for vår. 8 grader og sol i dag blir ekstra flott

God morgen fra Hvalstad. Tok med litt rusk hjem fra alpene, så da blir det litt karantene og hjemmekontor i dag. På den positive siden så trengtes det jo uansett en slankekur etter en uke der nede. Ha en fin dag

Hei fra bortekontoret.. Den helgen gikk skikkelig fort gitt.. Full speed og heldigvis en reisefri uke. Er i litt forhandlinger med Dragen om ny bil til undertegnede så forspørsel er sendt til hoffleverandøren, og venter spent på leveringstid og den klassiske innbytteprisen.

Vennegruppe gor junior i dag med ake konkuranse og pølsefest i hagen - gleder meg faktisk.

God morgen fra Stuttgart. Fint vær her i dag men relativt kjølig. Straks går turen til Sinsheim for å besøke museet der. Der har de blant annet Concorde og TU144 utstilt. Kommer kanskje noen bilder senere.

God morgen fra bortekontoret, badet i solskinn

Egentlig litt godt å være tilbake etter nesten en uke fri. Ble en tur til London i vinterferien med fruen og kidsa.
Ser ut til at CPH kontoret har styrt sjappa mi ganske greit, men har litt lett rydding og bare en 150ish uleste mail å kna opp. Så bør vel greie å komme sånn greit ajour i løpet av dagen. Eneste kjipe er at det også er månedsavslutning i løpet av denne uken, så da blir det en smule mer å gjøre.....

Ja ja, bare å brette opp og kaste seg inn i det.

S

G’morgen, ja. Ser ut til å bli en fin dag med t-skjorte temperatur. Nå bærer det ned til Home Depot for å hente en varevogn. Så skal det lastes diverse møbler før også svigerbeistet lastes inn i egnet kjøretøy for omplassering til et reservat med stammefrender. Det skal bli godt å få slutt på pleiersker og andre ‘fremmede’ inn og ut av huset. Forhåpendtlig blir overgangen noenlunde smertefri.

Men først må man bli ferdig med kaffe og forum. Man har jo sine prioriteringer.

Hællæææ fra Lillestrøm. Var godt å hvile litt ut i dag, faktisk. Har ikke hatt en hjemmehelg siden januar. Man merker det, selv om noe av det skyldtes feriereise.

Men det hjemmekontoreres og reiseregningeres. Og ikke minst så drikkes det kaffe.

Ha en brillefin dag

God ettermiddag fra KL1477.

Fikk tested CBP's biometriske boarding i går kvrld, noe som gikk knirkefritt. Agenten i gaten ville ikke svare på hvordan dette fungerte da jeg spurte, og blei plutselig opptatt med andre ting.

Hadde en god tur over dammen med de blå i natt, bare siste strekket som står igjen. Purseren på 737'en jeg akkurat boarda hadde bestemt seg for å stille spørsmål med alle som såg ut som de hadde for mye håndbagasje, helt til han gav opp og sikkert innsåg at vi kom oss aldri avgårde om han skulle fortsette slik.

Ha en god mandag ettermiddag folkens [emoji846]

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

Back