• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God korgen fra kjøkkenbordet. Kaffe, forum og nyheter er starten på dagen. Innsjekket og klar for en dashtur nordover i ettermiddag. - etter en magisk påske så er det helt greit å starte arbeidsuken. Uken byr på intervjuer, podcasting og youtubing. Klar, ferdig, fly:-)

God morgen fra 3A LH 865 - ble litt endringer på hjemreisen fra «påskeferien» blir godt å komme hjem. Siste natten ble på Radisson Blue, lite med kollektiv alternativer til OSL sydfra på morgenen.

God morgen fra havet.

Ikke kommet på vakt før man treffer folk i draktene som skal hjem. Sånn er det med tidlig helikopter. Og de som skal hjem står opp og går rett i helikopteret uten å jobbe, attpåtil får de helligdagstillegget for null jobb utført.

God hjemreise til alle som skal hjem fra påske

FQTV

Morn fra hjemme. Vått og grått ute så starten på sykkelsesongen ser ut til å måtte utsettes litt... Er også invitert til noen venner for litt påskegrilling men mistenker at vi spiser inne.
Blir helt sikkert et par vaskemaskiner innimellom i dag også.

God morgen fra Hvalstad. Kona skal avsted på noe hestegreier, så gutta og jeg er overlatt til oss selv. Siden det må vaskes og ryddes endel, blir det ikke akkurat det mn kan kalle en fridag.

God morgen fra Lillestrøm! :)
Kom hjem med OS i går etter en fin tur til Wien. Selv om været ikke var av det beste så gikk vi mye rundt og fikk sett en del. Blant annet en fin liten japansk park, Setagaya park, som var verdt å se!
OS på hjemturen i sete 1A var bra også. Hyggelig crew og god lunsj. :)
Nå er det deilig med en sløv mandag hjemme før uka starter opp igjen.
Ha en ekstra best en! 20230408_144851.jpg20230408_144604.jpg20230408_143918.jpg20230409_113308.jpg20230409_122151.jpg20230409_135537.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Kongsberg. Her er det meldt øsende regn i dag gitt. Vi får se om det slår til. Ellers blir det "hjemreise" til Son i dag og fortsettelse av treningsoppoldet mitt. Skal være der 3 uker til. Jeg kjører nok bortover dit rundt lunchtider i dag tenker jeg. Da blir det litt tid til trening i løpet av dagen også. Ellers starter jo eliteserien opp i dag. Brann mot Haugesund går heldigvis på åpen kanal i kveld, så da blir det garantert noen timer foran fjernsynet.

God morgen dra Syden. Siste dagen i herlige Altea og avreise mot flyplassen (50 minutter sørover og mot norske-Spania.) komfortable klokken 17.30. Ganske bra utnyttelse av helligdagene når vi lander på OSL. Utsjekking er forhandlet til 17.30 som gjør saken biff.

Nå sol og langlunsj.

E9BA3449-5236-4948-BF29-6889CF7D59E3.jpg

Last edited:
God morgen dra Syden. Siste dagen i herlige Altea og avreise mot flyplassen (50 minutter sørover og mot norske-Spania.) komfortable klokken 17.30. Ganske bra utnyttelse av helligdagene når vi lander på OSL. Utsjekking er forhandlet til 17.30 som gjør saken biff.

Nå sol og langlunsj.

Hva slags hotell har dere bodd på denne gangen?

God dag fra Fornebu. Har rukket å jobbe litt og hatt en bedre frokost. En arving er sendt avgårde med fettere. Den andre pakker til klassetur.

G'morgen fra 'høyfjellet'. Lite folk så tidlig, det passer meg bra. Kun 5-6 grader, perfekt turvær.

Dagens ambisjon er å få reparert et gjerde. Ellers lite. Ha en fin en!

d629e7bef909aafed0ae7f5fd8696c21.jpg

Hva slags hotell har dere bodd på denne gangen?

God dag fra Fornebu. Har rukket å jobbe litt og hatt en bedre frokost. En arving er sendt avgårde med fettere. Den andre pakker til klassetur.

Et ganske fint hotell i Altea som heter SH Villa Gadea. Ganske mye 5* for pengene. Bodde her i 2021 utenfor sesong og da var det faktisk rett over tusenlappen. Nå i høysesong til de 4600 per natt for fem med frokost i suite. Vi planlegger å ta noen low cost langhelger her utenfor høytidene.

Last edited:
God ettermiddag fra Oslo. Hører på Radiosporten og elitseriens første runde. Om noen timer venter en nattevakt oppå sykehuset. Håper alle har hatt en fin andre påskedag!

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

@Sud: Takk for tips og små-rapport fra Villa Gadea, ser ut som en bra kombo av bra sted/service, ikke altfor spinnvill pris, brukbart vær og vettug distanse.

Back