• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Glad mandag fra Lysebu

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God frimandag fra Lysebu. Her fikk vi ryddet litt etter at de siste gjestene forlot hotellet i går kveld…vi slapp og helle ut så mye vin:-) Nå er det juleferie og dagen skal fylles med ærender…skal se det blir en hyggelig kveld også i dag. Nyyyt.

God morgen fra L1. En dag på kontoret venter. En ribbe får stå i ovnen og godgjøre seg i ettermiddag, mens jeg løser logistikken med å få barna på hver sin hockeytrening. Der har vi ikke tatt juleferie ennå. Ha en fin dag.

God mandag fra Forus. Ikke helt juleferie her enda så det er bare å mønstre på. Regner nok med at arbeidsoppgavene kan telles på en eller to hender.

God morgen fra hjemmekontoret i Åsen i Mjøndalen. Litt morsomt at historisk sett så er jeg den 3 personen som har jobb i WF, men også har hjemmekontor i Åsen i Mjøndalen. De andre hadde dette riktignok på full-tid, men jeg er jo også en del på kontoret på Lysaker.

Huset er nå klar for jul, vært mye arbeid og jobb siden vi flyttet inn for noen uker siden. I går hadde vi første kveld der vi kunne se på TV litt på kvelden, ellers så har det vært jobb, jobb og jobb for å kommer i orden til jul. Skikkelig deilig med splitter nytt hus, alt er fresh og fint, og man bruker knapt strøm på oppvarming.
Ønsker alle fin dag!

Morn fra Tønsberg. Her er barn i barnehagen og kone på jobb. Jeg har startet ferien, og skal dermed i løpet av dagen satse på å få vaska golvet (og badene, og kjøkkenet) og børi ved. Bilen trenger en shining innvendig og utvendig, og de siste gavene skal ordnes

God andre juledag fra Knausen. Har for en gangs skyld hjemmekontor, men det er under tvang da kontoret er stengt på grunn av teknisk. Bolaget sier det kan sjekkes inn til MIA og her er ingenting pakket for noen av oss. Huset derimot trappes ned og er nå på 18 grader (mot 23) så det knitrer godt i peisen og det damper av den nykvernede Columbianeren.

Morn fra Tønsberg. Bilen trenger en shining innvendig og utvendig, og de siste gavene skal ordnes
Bare å komme til Fornebu og fortsette mår du er ferdig med din bil. Trengs riktignok bare innendørs puss.

Her kom jeg meg ikke opp i kontorlokalene før 08.30, men jammen var det jeg som måtte skru på lyset. Ut fra Teams ser det ikke ut til at det er mye aktivitet på hjemmekontorene rundt om heller.

Ski ble glidet i går, men må sikle og pusse litt etter jobb. Så får vi se om vi kommer oss til Hafjell i morgen tidsnok til en langrennstur før det blir mørkt.

God sommerlig morgen fra Chile. AF406 med årets julegjester er i rute, huset er preppet og kjøleskapet fylt opp. Men jeg rekker en siste date med PTen før det sikkert blir en rolig dag ved bassenget. Ha en bra førjulsmandag.

God morgen fra et stappfullt tog fra Stockholm til Oslo. Presis avgang. Visse tar med seg absurd my bagasje, men ser frem til noen timer med forhåpentligvis snille barn.

Morn fra Lommedalen. Snart av gårde for å jobbe, med beregnet ankomst tilbake til heimen kl 21:30 Det er fyr i peisen, men tviler på at kona klarer å holde liv i den til jeg kommer hjem. Vi konstaterte i går at varmetrådene på badet ikke virker, så da får vi klare oss uten resten av vinteren er jeg redd. Elektriker er bestilt for andre ting til 17 februar, men får be dem se på det når de kommer. Vi er bare hjemme 12 netter til det skjer. Litt etter midnatt kom det mail om innvilgelse av visum til Papua New Guinea, 11 dager til vi er der så det var deilig å få i boks. Da er det bare transit visum til Australia som gjenstår. Skjønt vi trenger ikke visum, bare melde vår ankomst så vidt jeg skjønner. 35 dager til vi er i MEL så ingen hast. Reisesekken er så godt som klar og jeg går greit klar av Lufthansas 8kg grense på carry on, selv når sekken tom veier 2,1kg. Litt verre å få personale item med. 40x30x15cm er 18 liter, som ikke er så mye. Ha en fortsatt god dag, med eller uten i-lands problemer

God bittelillejulaften fra det Sørlandske!
Her virker det som at influensaen begynner å slippe taket. Så da får man begynne på julegaveinnkjøp og andre forberedelser.
Heldigvis fri resten av året, så det hjelper jo litt.
Fortsatt god julemandag ønskes!

G'morgen ... Straks avgårde for å ta noen bilder av innvollne mine. Vasket både lever og nyrer i helgen, så det burde bli fine julebilder.

Og det er mandag morgen .. og tid for mad Dog Monday. Vi går 40 år tilbake i tid og til John Wayne Int'l ....

IMG_0004.webp

Trallabom og god kveld fra Lillestrøm. 2 kontordager igjen av året. Morgendagen blir nok relativt kort. Her er ribba massert og det aller meste av julematen handlet inn.

Nå sliter jeg bare med utfordringen - skal jeg ta med en lettøl og spille playstation, ta meg en lettøl og se på Andor eller ta med en lettøl og lese SciFi bok.

Ha en best mandag

• Like
Reactions: EB
Nå sliter jeg bare med utfordringen - skal jeg ta med en lettøl og spille playstation, ta meg en lettøl og se på Andor eller ta med en lettøl og lese SciFi bok.

Jeg ville valgt playstation (jeg er kanskje litt sendt ute).
Og så skriver du også playstation som det første alternativet :)

Back