• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag fra fjellet:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra godstolen med utsikt over blikkstille vann. Kaffe og sjokolade før det blir frokost, pakking og hjemreise i løpet av dagen. Et par besøk skal også gjennomføres på veien - så får vi se hvor og når det blir middag. Best mandag ønskes.

God morgen fra Hvalstad. Får se om jeg får somlet meg til en økt i hagen før alt sammen bare skal bli vått. Ha en fin dag

God morgen. Da har jeg fått innstallert meg på Riksen. Planen er MR i dag og ERCP i morgen. Ikke akkurat her en ønsker å tilbringe ferien, men jeg skal nå klare noen dager her. Forhåpentligvis blir formen bedre etterpå.

Attachments

• PXL_20230724_050438560.jpg
    PXL_20230724_050438560.jpg
    204.2 KB · Views: 261
Merhaba från Istanbul,

Sista två dagarna innan ferien går till driftsättning av system på kontoret. "Mitt" team är ready to go :) 60 timmar kvar till ferie!

God morgen fra kontorkontoret. Her er det musestille, bortsett fra fyren i resepsjonen har jeg sett én kollega så langt i dag… Blir fire rolige arbeidsdager denne uka før det blir langhelg med en liten utflukt vestover. Ha en finfin uke[emoji3]

God morgen fra Knausen. Borte bra, men hjemme best. Kaffen er kvernet/presset og en del levende lys veier opp for halv-grå stemning.

Landet 23.30 i går kveld og på OSL var det virkelig rush.. Har aldri sett så mange fly komme inn på en gang og det var stappfullt av sobrune mennesker.

Me snakkast.

God dag fra Sunndalsøra.

Kom her i går kveld etter ca 8t kjøretur inkl omvei og havnet ved en tilfeldighet rett i vodkaen med noen lokale helter på den lokalitet puben. Typisk.

Så i dag blir det å utnytte hotellrommets tilgjengelighet til maks og dagens plan om å kjøre Aursjøvegen utsettes litt.

Mistet hotellets frokost så det får bli en hot-dog på Cirkle K. Bon appetitt

FQTV

G’morgen … morgenens ritualer er gjennomført og valpebeistet ligger til lading ved siden av meg her på terrassen.

Skal teste avgassene på begge bilene i dag så vi kan få betalt årsavgiften. Burde ikke by på noen problemer. Ellers må det ryddes og ordnes litt .. Kanskje få meg en hårklipp også.

Har en diger haug kvist, kvas og grener liggende til tørking. Blir nok et gedigent bål når vi får nok solskinnsdager til at det tørker opp. Det er ‘bålforbud’ til oktober, men det tror jeg flere enn meg vil ignorere, gitt ….

God ettermiddag fra Tananger,
Da er første dag etter en fin og lang ferie til endes her. Det har vært ferie også stort sett borte fra tastaturet også denne gangen.
Som vanlig er det et etterslep på kommunikasjon som stort sett hele dagen har gått med til i prosjektet.
Ha en fin dag

Ikke fullt så fin ettermiddag fra det sørlandske.
Det er ferie, men i går tok vi en tur inn fra hytta for en natt hjemme. Våknet opp med flate batterier. Er bare trøtt og vil sove. Kroppen er tydeligvis i ulage så her blir det en natt til hjemme iallefall. Satser på bedre form i morgen.

God kveld fra Kirkenes. Fin tur oppover med bolaget. Frokostpakken med varme rundstykker og hvitvin var faktisk skikkelig god. Mye bedre enn det rosa og orange rælet de serverer i plus i Europa.

Og det gjemmer seg litt hamburgerrygg i bunnen.

Nå koser vi oss i Kirkenes. Litt kul frontier town.

Ha en fin en
4b5f403679d98cc57c190e996a7e5249.jpg
d2d0f17d9fc042e11979f43f26230c19.jpg

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Back