God morgen fra Ris. Lakriskalenderen er åpnet og første kaffekoppen ferdig. Nå peis og helgens papiraviser. På teater i kveld…så da må vi også finne noe spise før forestillingen. Nyt lørdagen!
I dag hadde jeg tenkt å gjøre et nytt forsøk på en dag ved bassenget. Sist eg prøvde var det Lyn/torden og mer vann fra himmelen enn i bassenget.
I dag var det en hyggelig lapp ved bassenget: Stengt pga privat arrangement. Så da blir det ikke basseng tjeneste.
Får vel begynne å drikke litt då [emoji854]
God morgen fra Asker. Fornøyd med måltidet på Annen Etage i går. Nydelig torsk. Store deler av dagen skal enten tilbringes i hockeyhallen med gutta eller som barnevakt for mine nieser. DOg ser frem til å sprette en boks med donald duck i kveld. Ha en fin dag
God morgen fra Haukeland sykehus i Bergen. Min lille til Bergen endte her i går etter at jeg våknet 40 i feber. Instruksen fra Riksen er klar i de tilfellene og det er å oppsøke sykehus ned en gang.jef regner med at jeg må bli her noen dager.
Brann spiller som kjent viktig kamp mot Molde i dag. Jeg prøver å få perm til kampen og ser ut til å ordne seg. Stadion er bare et steinkast unna sykehuset.
God morgen fra prærien. Snart ut til Asker for håndballkamp og 75-årsfeiring. Håper å være vel tilbake i sofaen hjemme før 18.00. Sommerdekk på bilen frem til mandag så krysser fingrene for snøfritt langs kysten, evt bytte bil med de gamle til i morgen, evt buss hjem. Dekkhotell er bare sykt idiotisk, bedre å ha dekkene selv å fikse ved behov.
Morn fra Bremen. T/R Berlin med Deutsche Bahn de siste to dagene gikk smooth, men kun fordi alle billettregler går ut vinduet om ting blir for forsinket slik at man kan ta første og neste tog, og det var raskere enn hva vi hadde betalt for [emoji14]
Litt innkjøp i dag da ting er stengt på søndag og hjemreise er på mandag. Yr kan melde om at det var riktig å kunne komme hjem til gamlelandet med vinterdekk på bilen
God bedring til SK384. Siden han er i Bergen får jeg ønske god morgen fra Kongsberg. Var på 80-talls fest med masse annen resirkulert ungdom i går kveld. Både Ball-gensere, blekede jeans og grorudpalmer var godt synlige på Gamle Norge pub. Formen er stigende, så får ta en spasertur i nabolaget i den friske høstlufta. God helg[emoji3]
Hei fra Sandnes. Det ble en skikkelig sovemorgen her etter gårsdagens tidlige oppstandelse og påfølgende zombie-tilstand. Sov vel 12-13 timer i natt så begynner å komme i vater igjen. Ingen store planer i dag utover å vaske noe klær og holde varmen. Ha en fin en!
Her slappes det av forann selvfanget ved fra Marka. Så langt en perfekt dag hvor man ble vekket med sang, mimosa, flagg og gaver på sengen. Etter frokost ble faktisk alle med i Marka og senere i dag har Dragen booket bord på Theatercafeen. Da gjør det ikke noe å bli eldre..
Litt syk innvendig nå …. Leste en plass at en eller annen forsker har fastslått at snop er avhengighetsskapende. Og det fikk han sikkert skattepenger for. Duuuuh …. :drunk:
Vel, kun en drøy måned til jeg kan få tak i sjokoladelakris. Det verker i kroppen ….
G’morgen fra Augusta. Fotball på tv, kaffe i koppen og valpen ligger under kjøkkenbordet og holder meg under nøye oppsikt. Arvingen slumrer fortsatt. Får true ham opp til lunch på Rae’s Coastal Cafe, som omtrent er nærmeste nabo, så tar vi en runde i området etter det.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.