• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag:-)

God morgen fra Ris. Stille og rolig i huset, dagens første Nespresso i k(r)oppen. Om noen timer blir det en treningsøkt før vi møter venner fra Norge, Sør og Nord Amerika på Festningen. Ha en herlig lørdag du også.

Re: Glad lørdag:-)

Mornings fra Hvalstad. Her er også første espresso innabords. Førstemann har fått sin førstefrokost, og nå venter bølle nummer to. Endel som må ordnes i løpet av dagen, både når det kommer til hus, hage og reise. Samt finne noe rødt som går til kveldens andebryst. Ha en fin dag

Last edited:

God morgen fra Lillestrøm! Hjemmehelg nå. Neste helg er det Stockholm en liten tur. Jobbet litt med seteplassering i går. Våre seter var siste rad Plus. Plutselig ble Plus kabinen mindre... Vi var da så heldige å få hvert vårt midtsete lengre fram... Hurra også videre. Ironi så klart! ;) Men plutselig ble det ledig treseter lengre fram, så nå sitter vi der. :) Vet det kan være "risikabelt" å velge siste i Plus eller første rad i GO, men noen ganger har vi ikke noe valg.
Ellers består dagen av indretjeneste og handling pluss et besøk til min søster for å møte en ny hvalp på 10 uker. :) Ikke sett den ennå. Ha en fin en!

God morgen fra Warszawa. Her er det en lun helg med jomfrua før jeg skal si ting og spille en sang på mandag og tirsdag.

Men føler meg litt forfulgt av @EB...

Ha en fin en
27962058fc8c4dbed7826919cc22cb2c.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

God ettermiddag fra Prærien. Planen var entrecote av kalv, men så skulle vi plutselig på maisselvplukk så da sitter jeg her med en øl og griller kylling og mais. bBQ sausen er allerede laget.

Edit, dette var jaggu post nr 4501, hatt utrolig mye gøy med dette forumet, også før jeg turde poste for første gang i nov 2008.

God morgen fra Warszawa. Her er det en lun helg med jomfrua før jeg skal si ting og spille en sang på mandag og tirsdag.

Men føler meg litt forfulgt av @EB...

Ha en fin en
27962058fc8c4dbed7826919cc22cb2c.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Det er fordi jeg passer på deg...alltid!

Back