• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

Godmorgen fra Ris. Stille og rolig - bare lyden av dagens første produksjon a kaffe. Morgentrening før det blir en rolig formiddag hjemme. Bursdagsfeiring hos opphavet i kveld. Hurra

Re: Glad lørdag:-)

God morgen fra et morgenstille Lillestrøm. Hva er vel bedre enn morgenen? Rolig overalt og kaffe i koppen. :) Etter indretjeneste settes snuta østover med en CRJ mot Stockholm. :) Ha en fin lørdag!

God morgen fra Hvalstad. Etter frokost blir det å parkere eldstemann hos de gamle til i morgen, mens jeg har planer om en lengre skitur med en kamerat. Samtidig skal da være noe fra Strøm-Larsen til middag i posene fra kolonial som dukker opp senere i dag. Ha en fin dag

God morgen fra Stavanger. Fortsatt blå grader på stokken her, men metrolygen har lovet både blå og røde grader med innslag av regn i morgen. Det blir nok festelig. Her er det invitert på storfrokost i dag, innrykk ved 10-tiden.
Ha en bra lørdag :)

God formiddag fra Toulouse. Skal se litt av byen etter hotellfrokost før jeg rømmer til Carcassonne for å slippe unna skyene med tåregass som er varslet i ettermiddag. Butikker i sentrum har begynt protestere mot protestene da de får ødelagt både vinduer og omsetning. De setter opp standardiserte røde skilt med "Forretning i fare, til salgs". Har hørt at 46.000 i Frankrike så langt har mistet jobben grunnet knusingen til folk gule vester.

Ha en god en alle som er i roligere deler av verden.

God morgen fra Grønland. Litt smårufsete etter gårsdagens hyggelige lag... Får kanskje så smått begynne med frokostforberedelser. Egg Benedict på menyen i dag. Ellers blir det litt pusling i heimen. Forberedelse til visning av leilighet neste helg, det blir spennende.

Ha en finfin helg[emoji3]

God morgen fra 22.etg i tårn 3 på Gothia Towers i Gøteborg.

Arvingen skal på Lollo & Bernie-show i Liseberg om et par timer før man setter kursen hjemover.

Finfint hotell for både store og små.

Ha en fin lørdag!

Åbevaremegvelsåtidligdeter .... men ingen nåde når man får en våt tunge opp i ansiktet. Nå er imidlertid bikkjene fornøyd, så da kan man fortsette morgenen med. kaffe/frokost/forum osv ...

Fikk endelig nytt tak i går. Fint å få fjernet presenningene, som ikke akkurat var forskjønnende. Innsiden gjenstår, men det er ikke ‘driftskritisk’.

8 grader og tett tåke ute. Skal begynne å regne ved lunchtid, før neste kaldfront kommer sigende. Blah. Fin dag for fotball på tv. Ha en fin en!

God dag fra Lillestrøm. Her lager dundrosaurusen frokost (faktisk). Hun har litt annen døgnrytme enn @EB.

Selv har jeg fått gjort et hatprosjekt, nemlig å bli kvitt juletreet til avfallsdeponiet. Den planen hadde åpenbart ganske mange andre også.

Også har jeg fått booket meg en lynvisitt til Chicago for jobb

Ha en fin en

God morgen fra Bainbridge hvor årets første jobbreise snart begynner, en snartur til Europa og litt Fnate stil fikk jeg lagt inn et stopp i Oslo (via Helsinki). Ellers blir det aktivitet med booking fingeren før fergen går, 2 dager i Singapore i slutten måneden skal på plass, kombinasjon av strategi (Bonus opptjening) og litt fulle fly vekker frem gamle bestillings kunnskaper.

God dag fra sofaen i heimen.

Vært travelt i det siste så det passer godt med sofa tjeneste i dag.

Fått booket en tur med QR til BKK. Valgte en rute som eg får flere flytyper og min første WF sin E2.
Resten blir med Airbus 330/350/380.
CR9 som flyr for SAS er ikke verdt å nevne [emoji850]

Ellers, God Helg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back