Her leser man akkurat om at en Q400 er stjålet fra Seatac .. bisarre greier.
Hvis brudgommen klarer etter kveldens utdrikkingslag. Laget er sist sett på ‘beerbike’ i Seattle sentrum.
Mornings fra stua i Groruddalen - her skjer det ikke mye - 1. episode av lørdagens Bonanza begynte 07:50 med en "gammel" episode som de aller fleste har sette min 10 ganger tidligere.
Jan
Er dette noe reality-fjas?«De aller fleste» ser vel ikke gamle Bonanza-episoder 10 ganger i reprise?[emoji16]
Er dette noe reality-fjas?
Aha, tror jeg har sett noe av det engang. Var det de som hadde en sjeløyd, fordrukken og ubarbert sheriff som aldri klarte treffe blink? Syntes han var litt morsom.Ikke akkurat..
Amerikansk westernserie fra perioden 1959-1973, samt gått i repsise på TV2 ca. helst siden TV2 startet opp i 1992 (Det virker i hvertfall sånn)
https://www.youtube.com/watch?v=mjdRgBAY278
God endelig-ærre-helg fra Tunhovd!
![]()
Morn fra studentbyen. Sidene man er blitt voksen har man nå fått kredittkort med SAS-logo på, så da er man klar for å komme på luksusfellen i jakten på bonuspoeng. Ellers blir det rolig helg, kan sikkert ryddes litt men...
Hva - ser jeg en Clausthaler? Forræderi! Neida, bare tuller. :drink
God lørdag fra Oslo. Skal etterhvert bevege meg ned på (St)Øyafestivalen på (S)Tøyen...
Og det blir ikke Clausthaler i glasset.
Aha, tror jeg har sett noe av det engang. Var det de som hadde en sjeløyd, fordrukken og ubarbert sheriff som aldri klarte treffe blink? Syntes han var litt morsom.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.