I Norge er det mulig å oppdage denslags. Da jeg tok kveldstoget fra Agra til New Delhi så skulle jeg med tog1264 til New Delhi, eller noe slikt, fra plattform 2. Jeg hadde ikke fått meg at knappt 10 minutter før gikk somletoget 1264B til New Delhi fra samme plattform og at displayet for tognummer på plattformen kun hadde 4 siffer. Med både destinasjon og tognummer tilsynelatende korrekt trodde jeg at jeg hadde funnet frem gjennom kaoset på stasjonen. Det skulle være luksusforpleining med varmrett på mitt tog og det var det ikke på dette så jeg oppdaget feilen i tide og jeg kom meg av på første felles stasjon. Riktig tog var heldigvis litt forsinket slik at jeg rakk det.Også håper jeg VIRKELIG at han asiateren som først hadde begynt å laste bagasjen sin på feil tog (alt var forsinket, så det hadde stått et annet tog der når «vårt» tog egentlig skulle vært der) før toget lukket dørene og dro av gårde uten vedkommende blir gjenforent med bagasjen sin. Han hadde billett til Trondheim, men nesten all bagasjen hans havnet på Eidsvoll.
Du skal være glad det ikke gikk som for en jeg kjenner. Han er en blid, ukomplisert og veldig omgjengelig nordlending som fant ut at han skulle prøve seg på nettdating. Traff på ei dame som virket oppegående og han følte at de hadde en god tone og kunne diskutere det meste så uten noen baktanker inviterte han henne hjem til seg for deres første treff.Tinderdaten i går gikk til blokksberg for å si det pent. Det var andre gang vi møttes, men viste seg at hun egentlig ikke var gira på gang nr to. Hvorfor kan ikke folk være ærlige fra begynnelsen av?
Du skal være glad det ikke gikk som for en jeg kjenner. Han er en blid, ukomplisert og veldig omgjengelig nordlending som fant ut at han skulle prøve seg på nettdating. Traff på ei dame som virket oppegående og han følte at de hadde en god tone og kunne diskutere det meste så uten noen baktanker inviterte han henne hjem til seg for deres første treff.
Det var en stor blunder. Hun var veldig forskjellig fra det hun fremstilte seg som og hadde store problemer med det mest i livet. Hun skulle egentlig bare treffe noen for å få oppmerksomhet når hun gjorde selvmord. Ja, hun hadde planlagt å ta livet sitt hjemme hos ham. Husker ikke hvordan han klarte komme seg ut av knipen, men han skulle aldri prøve nettdating igjen.
Hurra for EB!
God lørdag fra Oslo. Ikke noe spesielt på planen annet enn litt klesvask. Tinderdaten i går gikk til blokksberg for å si det pent. Det var andre gang vi møttes, men viste seg at hun egentlig ikke var gira på gang nr to. Hvorfor kan ikke folk være ærlige fra begynnelsen av? Jaja. Ha en fin lørdag uten uærlige sjeler som det finnes nok av i verden.
Siden det er for varmt så må man jo dyppes i vann for avkjøling, men det er fortsatt minst 5 grader for kaldt i sjøen.