Folk kan dølle ting, og jeg begriper ikke når de har tid til å finne ut av dem.
Det kan de jo for eksempel ta seg tid til, mens du sitter loungefast i Istanbul på vei hjem fra Harstad
Det kan de jo for eksempel ta seg tid til, mens du sitter loungefast i Istanbul på vei hjem fra Harstad![]()
Det verste er at Fnate jo godt kan finne på en slik routing, bare fordi han liker cappuccinomaskinen i loungen der eller fant en ny flytype. :lol:
Ok... Det er faktisk to nokså gode poenger dere kommer med. Men det er jo vesentlig morsommere enn å sitte hjemme og lese om frijazz.
Pointet mitt er at det kun er min smak som er god. Det er da ikke en så helt urimelig påstand![]()
Pointet mitt er at det kun er min smak som er god. Det er da ikke en så helt urimelig påstand![]()
Jeg tar meg alltid litt tid til gale folk som titter ut igjennom et gitter. Det kalles å være hyggelig. Men jeg holder litt avstand, så klar.Hau hau .. her står det fotball på timeplanen. Spådd kraftig vind utover dagen, så da faller det nok litt mer løv. Så da vet jeg hva jeg skal gjøre i morgen.
![]()
Jeg tar meg alltid litt tid til gale folk som titter ut igjennom et gitter. Det kalles å være hyggelig. Men jeg holder litt avstand, så klar.
Man vet aldri hva sånne folk har drevet med.
Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.