Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God formiddag - avslappende i heimen.
Ble spontant møte i Bongos Tryllereiser, divisjon Catering i går for å se på evt. kriseplaner for fremtidige BA-turer i CW. Følgende alternativer ligger på bordet:
1) Kjøpe baconroll fra BOB-tralla
2) Gå for vegetar: 10 poser nøtter + tonicmarinert sitron
3) Kjøpe paprika, rundstykker, skinke og skivet ost på Kiwi, og bare be om en kopp te pluss bestikk.

Da var man landet, og ser at en del av gjengen din er her også. Dette blir en bra uke. Gleder meg!God tur til Dublin Hickok, kommer selv på tirsdag!
En riktig tidlig morgen fra klassiske Hotel Continental i Oslo. Straks frokost, så avslappping og litt fotball på tv, før hjemreise til verdens navle for å bytte koffert i kveld.
Blir fint å få med seg serieåpning på Lerkendal i morgen. Fikk faktisk fremskyndet hjemreisen fra Dublin neste uke med én dag så jeg rekker RBK-Molde lørdag kveld... Prioritering er viktig!
God helg.
Kim
Han er også veldig spent på om de har TaxFree her, eller om det først skjer ved ankomst. Han skal tross alt til SørLANDET.
I kofferten ligger tannbørste, undikk og masse KRUG. Hva kan gå galt?
Alternativ 1 * 2!!
God formiddag fra NSB på vei til Komfort på vei til Kristiansand. I dette øyeblikk på Lysaker.
Dette er litt memory lane for min del. Fra jeg var 13 til jeg var 18 år tok jeg dette toget ned til Kristiansand ca annehver fredag for å kunne jobbe i platebutikken Pathetique i Kristiansand på lørdag. Så dro jeg hjem med toget på lørdag kveld (Pappa jobbet i NSB så jeg reiste gratis).
Greia var jo at vi (i starten) hadde alle CD'er som noensinne var utgitt på lager. Så hver gang jeg reiste hjem hadde jeg med en stabel med obskur musikk, som jeg satt og spilte igjennom den kommende uken. I skjul for venner, så klart, da disse neppe ville akseptert Al de Meola, Also Sprach Zarathustra og en del annet rart.
Elefanten har forstått at KOMFORT er NSB sin First Class, og er riktig fornøyd. Han lader opp til å gå løs på kioskvogna
Han er også veldig spent på om de har TaxFree her, eller om det først skjer ved ankomst. Han skal tross alt til SørLANDET.
I kofferten ligger tannbørste, undikk og masse KRUG. Hva kan gå galt?
Ha en fin en
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.