• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

God morgen fra Ris. Stille og rolig her på morgenkvisten. Snart klar for en treningsøkt før stillheten igjen inntar hjemmet. I kveld blir det stor 50-års fest hos en venn - blir vel fort søndag før vi er hjemme igjen.

Re: Glad lørdag:-)

God morgen fra gullstuen! I dag er det MR til London i SAS Plus. Jeg rekker til og med en tur inn til byen for å handle litt, noe som er genialt siden pundet er billigere enn på lenge :cool:

Ha en fin lørdag!

Morn fra AMS! Om < 3 timer venter SQ sitt nyeste fly, 9V-SMF - også airbus sitt #10000 produserte fly - til varmen i Singapore. Første A359 for min del også. Mange "firsts"! Herlig!

Ellers spennende å se når Someone våkner og hvilken form han er i ;)

Mornings fra Hamburg. Ompa ompa og nok om det. Får vel komme i gang med reparasjonen

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm. Da kommer sola på åsene rundt deltabyen og en dag med fint vær er i emning. Ikke så mange planer annet en handling og indretjeneste. Tre uker til høstferie og flyturer nå. Det nærmer seg dag for dag. Men nå, nykvernet kaffe! :)
Ønsker alle en riktig fin lørdag og god tur til de som reiser. :)

Mornings fra Hamburg. Ompa ompa og nok om det. Får vel komme i gang med reparasjonen
Lørdag på hotellrom i Tyskland betyr at man finner en TV-kanal med "Alpenpanorama" og masse herlig ompa der om du ikke fikk nok igår.

https://www.youtube.com/watch?v=S_vKjKG-7VU

Her skal godværet og årets siste "sene kveld" nytes til fots. Ikkenoe reiseaktiviteter eller booking på gang. Famous last worlds.

Ha en god en alle som et å verdsette litt ompa ompa.

Neida, på'n igjen

837ec536489ca3da8b7c6199d9411038.jpg

God morgen fra Grønland. Go'vær i byen i dag også. Får snart venner på besøk, kanskje lunch på Frognerseteren? Ellers er planene klare for i ettermiddag, da blir det en tur opp til deltalandsbyen og Oslo Motorshow. Ha en strålende helg[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

God förmiddag från Göteborg,
Solen skiner men det blåser något enormt idag. Skall ta mig en tur på stan och kanske göra några oplanerade inköp.

På tal om oplanerade inköp har jag kommit fram till att det inte är sunt att dricka då jag "råkade" beställa mig ett nytt barskåp igår kväll.

Ha en strålande lördag!

Attachments

• s-l1600.jpg
    s-l1600.jpg
    111.6 KB · Views: 225
Last edited:

God morgen fra Snillfjord. :)

Litt rolig uke her i fra. Nåvel, oppe er man og klar for dagens planer-som dog er av den minimale sorten. Med klassisk inne-vær dukes det nok for litt husarbeid og TV. Fotball finnes det alltid, så skal vel få brukt dagen i dag også.

I dette øyeblikk passerer også den aller siste Singapore Airlines SQ62 forbi her. Fra å operere IAH-ruten via DME skal den nå gå via MAN. Det er 9V-SWF som operer dagens tur, og den skal gå tilbake til DME, så kanskje får en spottet SQ61 en siste gang fra altanen i morgen, lov å håpe tross alt.

Ha en fortreffelig en! :)

Hm øl ja kanskje jeg burde reparere litt selv. Det får vente litt til fotball og en fest i kveld. God ettermiddag fra Oslos østkant - handling unnagjort og gjort litt rydding. Nå står et halvstekt brød i ovnen og det blir en heller sen lunch. Har vært og handla og gårsdagens shopping gikk greit da jeg hadde et universalgaverkort på 500 kroner jeg kunne brenne. Da ble ikke egenandelen så høy. Hadde aldri gjort det om jeg ikke hadde hatt med min venninne som konsulent. Endte med at hun også kjøpte noe i går. Heldigvis var ikke hun dyr i drift som konsulent :)

Det ble noen øl i går gitt. Og litt mer i dag og - men det er da tross alt helg er det ikke? H

G'moorgen! Da skal man straks igang med dagens arbeide.

Bacon, egg and cheese biscuit fra Biscuit Barn er inntatt, det samme er dagens første kaffekopp. The Two Robbies (Mustoe og Earle) og Rebecca Lowe er godt i gang med pauseanalysen og solen har tittet frem ute.

Satser på en middels travel lørdag ...

God ettermiddag. Nydelig høstvær i dag, ypperlig for walkabout med podcast på øret. Have a good one

God kveld fra Bali.

Det ble en rolig kveld i går og ikke ikke fullt så rolig i dag om jeg skal tolke signalene.

Greit med et avbrekk fra BKK siden alt stenger tidlig der i disse dager.

Gleder meg til returen til BKK med TG sin 787 imorgen. Den er uprøvd.

God helg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God kveld fra Paris - ble litt for mange franske whisky i går. I dag en del shopping av sennep, sjokolade og andre livsnødvendigheter. Kvelden var matmessig skuffende, da jeg fikk servert rå and. Og de to restaurantene jeg ville på var fulle. Tragisk nok. Men tidlig kveld gir tidlig oppstandelse i morgen og nesten en hel søndag i Paris kan vel være OK. God natt!

Back