Glad lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Glad lørdag:-)

God lørdag fra Baltimore. Etter gårdagens testing av usaianske matkultur:
-"Lemon croissant donut"
-"Cheese fries"
-"Peanut butter shake"
attachment.php

Så lurer jeg på hvordan jeg skal kunne toppe dette idag. Prøvde igår å få spist på "Cheescake Factory", men etter 20 minutters kø for å få bord ble man registrert og fikk man en brikke som skulle gi alarm når man kunne få bord etter 40 minutter. Da jeg så det var enda en kø med alle de som ikke hadde fått varsel etter 40 minutter og ville klage på dette så fant jeg ut at det ikke var dagen for å spise der. Tror neppe jeg prøver meg på 1 times kø der idag.

Og idag bør jeg vel kjøpe med meg toalettpapiret som hadde bilde av Hillary Clinton. Og så må jeg vel få fortalt historien om "Star Sprangeled Banner" et par ganger.

Ha en god en alle som liker teste usaiansk finkultur.

Attachments

• nuts.jpg
    nuts.jpg
    76.5 KB · Views: 629

Selvfølgelig homoparade som snur hele sentrum her oppned. Men fant vannhullet som har ok billig øl og Liverpool. Det innebar bare å gå 4-5 kvartaler rundt hele greia

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Og da har man prøvd potegull med smak av cheesburger. Det blir nok med denne ene gangen. Skjønner ikke at usaianerne klarer spise slik mat.

Og da har man prøvd potegull med smak av cheesburger. Det blir nok med denne ene gangen. Skjønner ikke at usaianerne klarer spise slik mat.

Lays har kjørt en haug med forskjellige 'matvare'-smaksvarianter. Blanda drops, men noen har vært jævlig gode! Denne f.eks. var skikkelig digg!

B9318114901Z.1_20150722111505_000_GGVBDLFSA.1-0.jpg

Lays har kjørt en haug med forskjellige 'matvare'-smaksvarianter. Blanda drops, men noen har vært jævlig gode! Denne f.eks. var skikkelig digg!

B9318114901Z.1_20150722111505_000_GGVBDLFSA.1-0.jpg
Det er som med øl. Man må prøve mange for å finne de få skikkelig gode.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Har sansen for at de har klart gå hele runden og nå også tilbyr potetgull med den tilsatte smaken av smaken av stekte poteter.

Pringles med smak av cheeseburger er ganske så bra.

Lay's Biscuits and Gravy smakte nå sånn den skulle. Men var vel enda en sak som var grei nok, men blir med det ene kjøpet.

Glad lørdag:-)

Med fare for å begå en dødssynd og trekke en God Morgentråd opp fra glemselen ... Så tre nye varianter i butikken i dag.

9bf4abb4224a6d8ca2e95dcd1c0212bb.jpg

Back