Glad lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

God morgen fra Ris. Klar for en innedag i heimen hvor vegger skal rives og gulvbelegg røskes opp. Ha en bra lørdag du også:-)

God morgen fra Sandaker. For første gang på lenge en lørdag hjemme uten de store planene. Så da får jeg ta med arvingen til både Strøm-Larsen og Kaffegutta. Jeg har også lovet han en sykkeltur i løpet av dagen, hvilken er lett for han og si, som bare sittet bak i vogna og spiser kjeks mens jeg tråkker meg oppover bakkene. Ha en fin dag

Men først:
e6b90b64d3095112680b536704a5b0ab.jpg

Re: Glad lørdag:-)

God morgen fra Nittedal

Her ble man vekt av vår mann på Gardermoen som trengte kopi av doen dokumenter kl 07. Så da var det bare å komme seg opp og fikse. Fruen syntes nok det var supert for hun hadde akkurat våknet og stått opp selv. Så da ble det en tidlig morgen på oss.

Blir en tur ut for litt diverse shopping senere. Før det står litt indretjeneste på planen.
Så håper man at all fisken er der hvor den skal være i løpet av helgen. Så blir det ikke så mye ekstra arbeid.

Ønsker alle en trivelig lørdag

S

God morgen fra London. Ligger å ser ut på Big Ben på den andre siden av elven. Satser på å rekke frokosten før kl 11!

Morn,

Sengen her på Marriott WTC i AUH er så god at jeg har problemer med å starte dagen som planlagt. Allerede en liten forsinkelse pågang :)

Gjør et ærlig forsøk på å komme meg til Ferrari Word i løpet av dagen.

Det er hvertfall nok sol og varme.

Ha en fortsatt trivelig helg.

FQTV iPhone on Tapas talk

Mornings fra Grønland. Tidlig oppe til lørdag å være... Frokost og kaffe allerede fortært. Ingen store planer for helgen, men ymse mat- og kultur arrangementer i Oslo som kanskje skal besøkes. Og så blir det vel litt TV-titting og noen øl innimellom. Ha en aldeles fortreffelig laurdag[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

God morgen fra Oslo. Fikk det for meg at jeg hadde lyst til en utenlandstur. Bam så ble København booket på ungdomsbilletter fra i dag til i morgen. Ha en bedre dag til dere som vet å kontrollere lyster....

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God formiddag fra en balje utenfor Drøbak. En dag til, så er vi ferdig. Satser på å rekke et vannhull i hovedstaden i skapelig tid. Skål kosmonauter!

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

God formiddag fra Avignon, er i ferd med å sette meg på toget tilbake til Paris, før det bærer tilbake til SFO senere. Nyt kaffen og ha en fortreffelig helg.

Morn fra studentbyen. Her venter en tur til Sandefjord hvor man satser på finvær en gang i løpet av helgen så man kan lufte båten litt

God morgen fra Trøndelag, begynner å bli litt flyrastløs nå siden jeg ikke har flydd siden 19. juni men om 25 timer tar heldigvis SAS meg ut på tur i en minigris fra TRD til BGO før SAS/Cityjet tar meg hjem noen timer senere, så i september tar storebror i Widerøe familien meg tur/retur Torp en dag og SAS ned til Gardermoen noen dager. Fornebu er vist nedlagt så får ta toget videre til Bærum for det ene ærende.

Så håper man at all fisken er der hvor den skal være i løpet av helgen.

Jepp. Dyyyyypt nedi havet, og ikke servert ombord i et fly eller en kantine.

God morgen fra Lillestrøm. Andre helgen på rad uten hverken reising eller russefeiring. Det er skikkelig digg. Nå skal det bookes litt turer og kjøpes litt bøker. Litt fludium må handles inn for kveldens øl med gutta... og så skal vi se om jeg klarer å fyre den gamle platespilleren min. Trenger vel først og fremst et RIAA-trinn.

Vurderer også å booke DY til Las Vegas i Januar. Elefanten kommer til å få hjerneblødning.

Ha en fin en

God morgen fra Snillfjord. :)

Skyet opphold, ikke så ille tross alt. En rolig start på dagen. Modern er sendt til Orkdal på en eller annen strikkefestival fra morgenen av, så da er det meg og TVen med diverse OL-stoff og nyheter. Frokost burde en vel også finne seg etter hvert.

Ellers byr kanskje dagen på ymse hagearbeid før sporten tar over med både stor og liten ball om hverandre. Når modern har nøstet seg ut fra festivalen og innom butikken, dropper hun innom for middag, så da skulle vel dagen være spikret.

Ha en fortreffelig en rundt om! :)

God lørdag. Første lørdag hjemme på lang tid. Tror stort sett jeg bare skal sløve, og innimellom det skal jeg ikke gjøre noe. Men først mer kaffe. Ha en fin dag

God dag fra Gamle Oslo! Første lørdag hjemme på noen uker, også her. Så da blir det en klassisk lørdag i heimen, med en god handlerunde først (må skaffe kantareller!!) og deretter hyggelig matlaging på eget kjøkken. Det er fint å spise ute, men jaggu er det herlig å kokkelere litt også. Ha en fin-fin lørdag, med eller uten kantareller !

Jepp. Dyyyyypt nedi havet, og ikke servert ombord i et fly eller en kantine.
Enig, behold dem der de hører hjemme!
Vurderer også å booke DY til Las Vegas i Januar. Elefanten kommer til å få hjerneblødning.
Har du råd til dette da, hvis du tar tillegget til elefanten med i beregningene? :p

Greetings fra Tananger

Her skal man få i seg litt næring før man skal henge opp noe som er vått og så ta turen litt over en time i sørlig retning for helgen.

Her er det ingen flyplaner på gang på alt for lenge :(
Med mindre noen finner på å arrangere noe i en by sørøst av Salt Spring Island... :drink:spin

Ha en fin helg forumister :)

Mye skal man lese.. Elgens betraktning i kommentarfeltet i bloggen får økt mening.

G'morgen! Her skal fruen snart kjøres til nærflyplassen. Det betyr en uke 'fri' for oss gutta. O'lykke! Kameraet blir med, så kanskje dukker det opp noen bilder i kveld.

Ikke bare norske jernbaner som har et problem. Nå fant et DSB tog at det å ta kvelden like utenfor København H var en god ide... halvtime ikke mitt tog men håper å rekke PL på pub kl 16 da. Har ikke dårlig tid

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Har du råd til dette da, hvis du tar tillegget til elefanten med i beregningene? :p

Han oppdaget ikke at jeg bestilte, da han satt fjetret foran en ny dings i stua. Den snurrer og spiller musikk

Mannen med sort belte i IRROPS satser nå hard på en ukes forsinkelse :lol:

Bare jeg rekker BA274 hjem igjen uken etter så er det vel greit :)

Mye skal man lese.. Elgens betraktning i kommentarfeltet i bloggen får økt mening.

Gud hjelpe meg når han oppdager den siste kommentaren.

Back