• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag

God morgen fra Ris. Ikke merket så mye til uværet - men stusselig vintervær er det. Ikke mange planer for denne lørdagen annet enn å ta det med ro innendørs. Ha en flott lørdag du også!

Re: Glad lørdag

God morgen i fra Singapore! Her er man på jobb på lørdagen...men, et par timer til så er det helg! Det er mildt og fint her...35 grader og luftfuktighet høyt opp på skalaen!
Satser på en fin kveld og en utmerket søndag!

Ha en fin helg folkens!

God morgen fra OSL! Liten helgetur til Stockholm står på programmet. DY står for transporten. Ønsker alle en fin lørdag og helg! ☺

God morgen fra Gdansk
Hampton by Hilton sto for hotellrom etter ankomst litt forsinket med SAS i går kveld. Nå skal man fange litt frokost og rette ut kroppen etter ei natt i ei HARD seng :(
Har de bacon og kaffe er inntrykket rettet opp. Retur med SAS i formiddag via via og deretter quiz på den lokale pøbben :):)
Ha en flott lørdag !

God lørdag fra Bristol. Er litt redusert av noe influsensalignende greier etter besøk i Zika-land så jeg har enda ikke planen klar for dagen. Har enda ikke sett snurten av Banksy.

Ha en god en alle som ikke gir seg.

God morgen fra Snillfjord. :)

Hvor det nå er skyet opphold, 4+ og vindstille. Ingen store planer om å forandre verden i dag, så blir nok en dag viet i sportens tegn med litt NM på ski og ymse annet.

Man kom seg nå hel igjennom nattens herjinger fra Tor også. Noe forsinket slo han til for full fres klokka 22 og sto på som verst frem til ca 01.30-02.00 i natt før han endelig skjønte at det ikke var noe å hente. :D Bortsett fra diverse vegger rundt om på gården som er blitt hvite av kompakt snø later det til at han ikke fikk gjort noe av større skader her, men må vel muligens ta en liten inspeksjonsrunde uansett.

Neste på agendaen er frokost og nyheter på TV. Ha en fortreffelig en! :)

Last edited:

God lørdag fra de forblåste vidder på prærien mellom Sandnes og Bryne. Tor ble ikke så ille som fryktet og nå kan en bære ut alt småkrimset igjen slik at det ser anstendig og pyntet ut rundt huset........
Ellers få planer nå først på dagen, men handles, det må det.
Nå skal kortbunken sorteres, og skrytehistorier pugges ;) for på kvelden blir det FLY & ØL i Stavanger, det blir bra.
Jeg tjuvstarter og kveiker i gang omkring halv sju-sju på Kardinal.
Ha en glitters dag :)

God morgen fra av allle steder i verden, Hommersåk. Da skal man se at vinnerlaget slår nederlaget ned i støvlene med en ball i ca en time, før det blir noen timers pause og en ny kjøretur til en annen kamp et annet sted!

Og dagen avsluttes med mye skryt, og annen hekkan (håper jeg) på "Fly og øl, avd SVG"!

Jeg tjuvstarter og kveiker i gang omkring halv sju-sju på Kardinal.

Gi meg et hint Ruby, mulig jeg "får lov" å joine deg?! Hvis sjefen sier ja! Må bare finne frem tøfflene, størrelse Kayak! :lol:

Ha en fin en folkens! :)

Last edited:

God dag, lørdagen er ankommet også Gamle Oslo. Siste lørdag i januar allerede, tiden går. Får vel ta en telefon hjem til de gamle i dag og høre hvordan det gikk på øya i går, skjønt NRK hadde en reporter der ute med direkte rapport i blant annet Kveldsnytt, og da hadde det alt roet seg. Godt at det gikk ganske godt.

Her i heimen skal lørdagen markeres med grillet småkveite, en god risotto og en spennende vin fra Santorini. Ha en fin-fin lørdag og helg!

God morgen fra Sandaker. Litt redusert form etter gårsdag, men etter litt rekonvalesens på sofaen er det tid for et lite fly&vaffel etterpå. Kona skal ut i kveld, så da blir det vel sofa, øl og Netflix så snart man får arvingen i seng. Ha en fin dag

God morgen fra Miami Beach. Fin flytur over med SAS/United i går. Men det er KALDT her, kun 12-13grader C nå i morges. Blir bedre utover dagen heldigvis. Men jeg dropper planen om morgenbad på stranden...
God lørdag og helg [emoji41]

#BOOM fra Miami Beach, her også. Har ligget og vridd meg lenge i senga, men nå er det vel straks på tide å komme seg opp og få litt frokost.

Så får vi se om ikke det blir en ørliten Fly&Øl her også

Ha en fortreffelig dag

Hepp hepp fra litt lenger nord. Her sitter jeg med morrakaffen og humrer over Sykkelthor, kåte franske damer og KLM-paxens forsøk på å komme seg til Bergen. Forhåpendtlihvis årnær det seg etter hvert.

Strålende sol og fint her. Hadde det ikke vært for at jeg hadde arbeidshelg, ville nok store deler av dagen blitt tilbragt på terassen.

God ettermiddag fra Nittedal

Fruen på farten så alene med ungene. Var så lite taktisk at jeg bestilte frisør time for snuppa kl 10. Rakk det med minste margin etter litt "effektiv" kjøring.
Ble lunch på Fridays før vi nå bare slapper av og nyter ettermiddagen med dagens aviser.
Må dessverre ut en liten tur til for å handle litt før det blir en rolig kveld på sofaen med litt kjØLig drikke i glasset, sikkert sammen med noe Netflix på skjermen.

Ønsker alle en trivelig helg

S

Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

Jeg tror jeg slo opp en gammel alkoholskade i går/natt.....
Derfor er dagen i dag heeeeelt forferdelig.

God natt!

24596301802_5212d535d0_z.jpg
[/url]IMG_0430 (2) by DrSBUS, on Flickr[/IMG]

Herlig kveitemiddag med risotto, svart ørrettrogn, reker og altfor god olivenolje. Til dette en utmerket hvitvin fra Santorini.

Back